Deskundigheid
9.5/10

Henk

TOP online cursus

Sterke punten:

- het word heel duidelijk gezegd
- ik had uit de examen oefenvragen de helft ook op het examen dus SUPER handig

PeterG - Amsterdam

Uitstekende voorbereiding op de examens.

Sterke punten:

Ik heb de video cursus gevolgd ter voorbereiding op de VB1 en VB2 examens. Dankzij de heldere uitleg en de oefenexamens heb ik beide in 1 keer gehaald! Liefst had ik de video's enkele weken na ze... Ik heb de video cursus gevolgd ter voorbereiding op de VB1 en VB2 examens. Dankzij de heldere uitleg en de oefenexamens heb ik beide in 1 keer gehaald! Liefst had ik de video's enkele weken na ze voor het eerst gezien te hebben best nog een keer willen kunnen zien vlak voor het examen.

Nina

Vaarbewijs 2 gehaald na online videocursus

Sterke punten:

Begonnen met leren uit een lesboek, maar dit bleek moeilijke en onduidelijke stof.
4 dagen voor mijn examen heb ik besloten om de online videocursus van vaarschool Albatros te kopen, en ik heb met veel plezier de video lessen gevolgd. In tegenstelling tot het boek begreep ik alles direct en waren de video's erg vermakelijk en interessant.
In combinatie met de examenvragen die erbij in zitten ben je goed voorbereid op het examen.

Vandaag geslaagd voor vaarbewijs 2 met 46 van de 50 punten.
Ik raad vaarschool Albatros zeker aan!

Henry

Bedankt!!

Sterke punten:

Super snelle en goeie hulp, duidelijke uitleg gehad. Bedankt daarvoor.

Ingeborg

Geslaagd voor cursus Klein Vaarbewijs I! Zeer tevreden over het lesboek, erg overzichtelijk. Examens veel online geoefend met de inlogcode van Albatros. Examen was goed te doen, heel netjes geslaagd.

Lesboek
Online examens oefenen
Eigen tijd indelen
Examen aanvragen wanneer je er klaar voor bent.

John

Puur vakmanschap bij Vaarschool Albatros! Geslaagd met 72 punten (90%)

Sterke punten:

Super goede lessen, dito uitleg en tips van de docent(en) v.w.b. de leerstof voor het KVB I.
Top service na de dagopleiding om de examenvragen te kunnen oefenen. Het boek van de Vaarschool Albatros is een "must" dekt zeker 95% de lading voor het examen.
Is het lesgeld dubbel en dwars waard.
Nu op voor het KVB II :-)

R Vlaanderen

Cursusboek Klein vaarbewijs deel 1 is niet compleet!

Bert Schottert

Video cursus vaarbewijs 2 gevolgd en vandaag Geslaagd!

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en na 1 mailtje werden 2 lessen nogmaals gratis geactiveerd!

Made

5 sterren! 'n absolute aanrader.

Sterke punten:

Duidelijke uitleg, belangrijkste details worden benadrukt en uitgebreid toegelicht.
De stof is door de wijze van les geven eenvoudig op te nemen. Veel beter dan de saaie, droge stof uit een boek.
Er worden veel examentips gegeven. Ook veel gemaakte fouten worden uitgelicht.
Vandaag cum laude geslaagd voor klein vaarbewijs II.

Ron Kapteijn

Uitstekende videocursus voor vaarbewijs 1

Sterke punten:

Ik had eerst zelf een theorieboek met de stof voor vaarbewijs 1 gekocht. Dat was me te onduidelijk. Daarna heb ik de videocursus van vaarschool Albatros gedaan. Met de videolessen en oefenvragen heb... Ik had eerst zelf een theorieboek met de stof voor vaarbewijs 1 gekocht. Dat was me te onduidelijk. Daarna heb ik de videocursus van vaarschool Albatros gedaan. Met de videolessen en oefenvragen heb ik me de stof in ca. 2 weken eigen gemaakt. Docent Koen geeft de uitleg en voorbeelden zo duidelijk en helder dat, wanneer je een oefenvraag of examenvraag over een bepaald deel van de stof krijgt, je het hem in gedachten nog hoort vertellen. Ik ben daardoor in 1 keer met de volle 80 punten geslaagd. Een aanrader dus.