Deskundigheid
9.5/10

Hugo Fillet

100% score voor marifonie examen

Sterke punten:

Online cursus gedaan gevolged door de dagcursus en examen. Zeer goede begeleiding en uitleg tijdens de ochtend.

Ronald Jansen

Wederom in 1 keer geslaagd nu voor Vaarbewijs 2

Sterke punten:

Na weer een uitermate leerzame maar vooral ook leuke dag cursus Vaarbewijs 2 gegeven door Coen vandaag in 1 keer geslaagd! Coen een compliment voor jouw duidelijke uitleg!
Ik heb 1 puntje van aandacht en dat is om vooral ook aandacht aan de regels te besteden. In de cursusdag komt dit niet echt naar voren maar onderschat dit niet. Iets meer informatie over de regels van toepassing voor VB2 zou wel wenselijk zijn.

Joos hassing

Vaarschool Albatros Grote klasse!

Sterke punten:

Ik heb met veel plezier de cursussen KVB1, KVB2, basiscertificaat marifonie en marcom-B gevolgd. De videocursussen maken de stof heel duidelijk. Door een heldere en vlotte uitleg is alles gemakkelijk te volgen. Je gaat met zelfvertrouwen het examen tegemoet. Ik ben probleemloos door de examens gekomen en steeds met een uitstekend resultaat geslaagd.

Jeroen Haeck

Cursus bij Coen, gewoon doen!

Sterke punten:

Leuke sfeer, goede en makkelijke manier van leerstof overbrengen. Fijn al die ezelsbruggetjes!

Linda Buisman

Leuke en vooral duidelijke videocursus waarbij het gewoon uitnodigt om er weer naar te kijken!

Sterke punten:

Duidelijk, interactief en goede uitleg

Emiel

Positieve ervaring online video trainig vaarbewijs 1.

Sterke punten:

Snelle reactie op gestelde vragen.
Duidelijke uitleg d.m.v. video overdracht.
Goede en praktische voorbeelden.

Diederik

Geslaagd met vlag en wimpel!

Coen, Jeroen, Sandra, Miranda, Jacqueline (en de rest…),

Geslaagd en wel wil ik jullie heel erg bedanken voor de online, video en persoonlijke dagcursussen KVB1, KVB2 en Marifonie. Voor alledrie met vlag en wimpel geslaagd, kon ook niet anders. Vooral heel fijn dat de videocursus voor vaarbewijs deel 1 gericht was op de meest belangrijke onderwerpen i.p.v. de vaak overbodige stof die andere boeken bespreken. Ook mijn vriendin heeft KVB 1 nu ook op zak.

Bedankt!!

Dagcursus VB I en II

Sterke punten:

Ik heb twee dagcursussen gevolgd voor deel I en II. Tijdens de cursus worden de belangrijkste en moeilijkste dingen van het vaarbewijs duidelijk besproken. Het tempo tijdens de les ligt hoog, maar met enige voorkennis is het prima te volgen. Daarnaast is het wel nodig om nog te oefenen met de online vragen, maar de cursussen geven een prima opstapje!

De eerste keer geslaagd!

Alsof je een serie zit te kijken! Met de videocursus geslaagd voor vaarbewijs 1 & 2!

Sterke punten:

In eerste instantie het theorieboek Vaarbewijs 1 & 2 van de ANWB gekocht. Is een prima boek maar de focus van de stof is niet duidelijk en het lezen erg veel en saai. De videocursus van Albatros is echt een topper! Heerlijk om de goed gepresenteerde video's van Coen Cromjongh te kijken. Lekker duidelijk en je kan kijken wanneer en waar het je zelf uit komt.
Daarna intensief de vragen oefenen. Onderschat de theorie van het vaarbewijs niet. Echter met de videocursus van Vaarschool Albatros kom je er op een goede en leuke manier doorheen. De eerste keer meteen geslaagd voor Vaarbewijs 1 en 2 samen.

Bram Scherpenisse

Vaarbewijs 1 online gevolgd

Sterke punten:

Goede uitleg de tips van de leraar zijn waardevol voor het examen