Deskundigheid
9.5/10

Steffie

Top vaarschool

Sterke punten:

VB 2 les gehad van Coen Cromjong, heel fijne duidelijke uitleg. Verlenging van onze inlog ivm examen dat pas na drie weken was. Veel geoefend en gebruik gemaakt van de online cursus. We komen uit... VB 2 les gehad van Coen Cromjong, heel fijne duidelijke uitleg. Verlenging van onze inlog ivm examen dat pas na drie weken was. Veel geoefend en gebruik gemaakt van de online cursus. We komen uit het oosten van t land, maar gaan graag naar De Albatros omdat we daar door de goede uitleg en ezelsbruggetjes al voor 3 examens in 1 keer geslaagd zijn.

Keizer

Dagcursus was erg nuttig!

Sterke punten:

Vooral de dagcursus was erg nuttig voor mij. Enkele maanden geleden had ik het boek VB1 besteld. Daarbij had ik gelijk een cursusdag ingepland, gevolgd door een examen bij Vamex. Ik had tot de... Vooral de dagcursus was erg nuttig voor mij. Enkele maanden geleden had ik het boek VB1 besteld. Daarbij had ik gelijk een cursusdag ingepland, gevolgd door een examen bij Vamex. Ik had tot de cursusdag onvoldoende tijd besteed aan het boek. Ik las de materie af en toe vlucht door. Op de cursusdag vielen er voor mij veel kwartjes op hun plaats. Zeer belangrijke informatie wordt tijdens deze dag veelvuldig herhaald zodat je (gevoelsmatig) altijd een goede slagingskans hebt. Na de zaterdagcursus ben de zondag en de maandagavond proefexamens gaan maken via vaarbewijzen.nl. In eerste instantie zakte ik een aantal malen. Nadat ik de manier van vragen lezen een beetje in de gaten kreeg slaagde ik keer op keer voor de proefexamens. Dat gaf zelfvertrouwen en blijkbaar een goed beeld van de realiteit want ik slaagde de dinsdag daarop voor mijn VB1 examen. (4 fout) Ik kan met recht zeggen dat de dagcursus het verschil heeft gemaakt. Ik had Coen als trainer en dat is naast erg leerzaam ook gewoon heel erg leuk!

Bianca Bakker

In the pocket!

Sterke punten:

Vaarbewijs XL dagcursussen voor vaarbewijs 1 en 2 gevolgd. Daarbij de video online cursus gratis ontvangen. We stonden op met Coen en we gingen met hem naar bed. We kunnen Coen eigenlijk even niet... Vaarbewijs XL dagcursussen voor vaarbewijs 1 en 2 gevolgd. Daarbij de video online cursus gratis ontvangen. We stonden op met Coen en we gingen met hem naar bed. We kunnen Coen eigenlijk even niet meer zien maar we missen Coen ook wel nu we met geslaagd zijn. Didactisch goede aanwijzingen. Herhaling. Duidelijk. Waar moet je op letten. Wat is belangrijk. Etc.

doogemc@gmail.com

Examen marifoon.

Sterke punten:

Na een Examen nemen ze niet eens de moeite om de uitslagen om 1800 bekend te maken zoals beloofd.
Zit je dan met kromme teennagels..en bedankt hè

Gudo Messink

Precies binnen 1 week met de online video cursus mijn vaarbewijs 1 gehaald , helemaal top.

Sterke punten:

Perfecte online video cursus met goede examen trainingen / goed opletten wat tijd insteken een slagen

Bart-Jan Kraal

Vaarbewijs I

Sterke punten:

eerst een dagje op cursus geweest en daarna nog wat thuis studie gedaan. Door de cursus ben je al een heel eind op weg en valt de thuis studie erg mee.
vandaag examen gedaan en...
vandaag examen gedaan en ................. GESLAAGD !!
Coen bedankt voor de goede cursus en uitleg. Ook het boek van jullie is prima.

Rianne Geurkink

IN THE POCKET!!!

Sterke punten:

Na de videocursus vaarbewijs I (geslaagd in 1 keer 76 punten) ook de videocursus vaarbewijs II gedaan. Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd. De 1e keer examen 4 dagen voor het examen begonnen te... Na de videocursus vaarbewijs I (geslaagd in 1 keer 76 punten) ook de videocursus vaarbewijs II gedaan. Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd. De 1e keer examen 4 dagen voor het examen begonnen te leren en geen tijd meer gehad de examenvragen te oefenen. Gezakt met 30 punten. De 2e keer de cursusmap doorgenomen en de examenvragen goed geoefend. Geslaagd met 47 punten.
Coen is een fijne verteller en prettig om naar te luisteren. Ook telefonisch goed bereikbaar en hij zeer geduldig bij het uitleggen. 2x gebruik van gemaakt.
Al met al TOP!
En o, ja......ik had 0 procent ervaring met varen.

Jan ten Bos

Prima uitleg door Coen in de on line cursus
VB1 in 1 keer gehaald, VB 2 in 2 keer.

Prima, 1 keer gebeld met een vraag, toen ook goed uitgelegd

Wijnand

Videocursus VB1

Sterke punten:

Duidelijke en begrijpelijke uitleg. Samen met boek en vragen goed voorbereid. 78/80 gescoord vandaag.

Bart-Jan Kraal

Cursus vaarbewijs I

Sterke punten:

gisteren, 4 oktober de cursus vaarbewijs I gevolgd in Nieuwegein. De instructeur Coen leert je in 1 dag heel erg veel op een ontzettende leuke manier. Nu nog even een beetje zelfstudie en over 10... gisteren, 4 oktober de cursus vaarbewijs I gevolgd in Nieuwegein. De instructeur Coen leert je in 1 dag heel erg veel op een ontzettende leuke manier. Nu nog even een beetje zelfstudie en over 10 dagen examen doen. de uitslag laat ik jullie weten.
nogmaals dank, met vriendelijke groet, Bart-Jan Kraal