Deskundigheid
9.5/10

Margriet v Plaggenhoef

Online curcus VB1

Sterke punten:

Vandaag geslaagd met 67 punten.
Wat een duidelijke uitleg !! en wat een baas is meneer Coen..Heerlijk!!. ( een duidelijker uitleg bestaat niet).Bij deze
ontzettend bedankt!! Voor VBII weet ik waar ik moet zijn.

Mvg Margriet

Jelle

Duidelijk, verhelderend en zonder poespas

Sterke punten:

Coen is een fijne leraar, die alles duidelijk uitlegt en het geneuzel zo nodig links laat liggen. Hierdoor kun je je focussen op de belangrijkste onderdelen, waar je dus de meeste punten voor scoort.

Mira

Vandaag examen gedaan voor kvb1 dankzij de videocursus geslaagd in een keer! Het wordt zodanig goed en duidelijk uitgelegd dat je het echt nog interessant gaat vinden. Iedere dag een filmpje gedaan...

Sterke punten:

Duidelijk, leerzaam en dat op eigen tempo

Top cursus

Sterke punten:

Dagcursus gevolgd en meteen geslaagd. Handige cursus. Zeer aan te raden!!

Fout van mij...het probleem was m'n iPad ...........gister een review geplaatst die niet klopte..het lag namelijk aan m'n iPad.(oudje).ik had natuurlijk een slechte review gegeven,maar hier kom ik...

Sterke punten:

Goed.er werd vrij snel contact met me opgenomen ,daar werden enkele dingen mij uitgelegd .heb toen aktie ondernemen ...

walter verheij

Gisteren geslaagd voor vaarbewijs2 , een goed aansluitende on-line video cursus gevolgd en top support bij
lastige vragen .

Ernst Gunst

Hele goede ervaring.

Sterke punten:

Vandaag alleen het marifonie examen bij ze gedaan maar alles was heel goed en netjets voorbereid in de school en aardige en kundige mensen. Nu hopen dat de uitslag vanavond nog goed is. :) Een aanrader. Met vriendelijke groet, Ernst Jan Gunst.

Kapitein Brom

Na leuke en leerzame videocursus, volle kracht vooruit geslaagd. Echt een aanrader!

Sterke punten:

Leuke en leerzame video cursus zonder overtollige informatie. Geslaagd in 1 keer met 76 punten. Zeker handig de functie om examens te oefenen. Op naar VB2.

Nienke

Een top vaarschool

goede uitleg
na de cursus nog een online herhaling
altijd bereikbaar voor vragen

Barbara

Spannend

Sterke punten:

Bij een praktische probleem wordt naar een oplossing gezocht. Top lekker flexibel en meteen daadkracht!