Deskundigheid
9.5/10

Dorine van Eerd

Heel goed!

Sterke punten:

Coen is een fantastische, bevlogen docent.
Medewerkers zeer klantgericht. Top!

Merel Veltman

Goede cursus!

Sterke punten:

ik had zaterdag de dag cursus gedaan voor vaarbewijs 1, en woensdag had ik examen. dankzij de goede les en theorieboek /online oefenexamens was ik in een keer geslaagd! zeker een aanrader.

Tom

Geslaagd dankzij vaarschool Albatros

Sterke punten:

Op 1 juni de dagcursus kvb1 gevolgd. Duidelijke uitleg door Coen en ook de ondersteunende oefenopdracht waren voor mij voldoende. Kvb1 met 67 punten behaald.
24 Juni de dagcursus Kvb2. Ook nu weer duidelijke uitleg door Coen en sloten de oefenvragen aan bij de te leren stof. Kvb2 gehaald met 49 punten.
Tussen door nog een leerzame dag praktijkvaren met Jeff gedaan. Zeker een aanrader deze had ik eigenlijk voor het examen kvb1 moeten doen, want tijdens het varen werd mij veel duidelijk wat tijdens het maken van de opgaven niet helemaal duidelijk was.
Voor zowel Kvb1 als Kvb2 heb ik elke avond toch zeker 1 a 2 uur gewerkt aan de opgaven. Ik heb geen gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning, dus hier kan ik niets over vertellen. Al met al ben ik tevreden over de gevolgde lessen bij Albatros. Coen en je team bedankt.
Nu nog Marifoon, deze ga ook binnenkort volgen bij..... Ja zeker Vaarschool Albatros.

Margriet v Plaggenhoef

Online curcus VB1

Sterke punten:

Vandaag geslaagd met 67 punten.
Wat een duidelijke uitleg !! en wat een baas is meneer Coen..Heerlijk!!. ( een duidelijker uitleg bestaat niet).Bij deze
ontzettend bedankt!! Voor VBII weet ik waar ik moet zijn.

Mvg Margriet

Jelle

Duidelijk, verhelderend en zonder poespas

Sterke punten:

Coen is een fijne leraar, die alles duidelijk uitlegt en het geneuzel zo nodig links laat liggen. Hierdoor kun je je focussen op de belangrijkste onderdelen, waar je dus de meeste punten voor scoort.

Mira

Vandaag examen gedaan voor kvb1 dankzij de videocursus geslaagd in een keer! Het wordt zodanig goed en duidelijk uitgelegd dat je het echt nog interessant gaat vinden. Iedere dag een filmpje gedaan...

Sterke punten:

Duidelijk, leerzaam en dat op eigen tempo

Top cursus

Sterke punten:

Dagcursus gevolgd en meteen geslaagd. Handige cursus. Zeer aan te raden!!

Fout van mij...het probleem was m'n iPad ...........gister een review geplaatst die niet klopte..het lag namelijk aan m'n iPad.(oudje).ik had natuurlijk een slechte review gegeven,maar hier kom ik...

Sterke punten:

Goed.er werd vrij snel contact met me opgenomen ,daar werden enkele dingen mij uitgelegd .heb toen aktie ondernemen ...

walter verheij

Gisteren geslaagd voor vaarbewijs2 , een goed aansluitende on-line video cursus gevolgd en top support bij
lastige vragen .

Ernst Gunst

Hele goede ervaring.

Sterke punten:

Vandaag alleen het marifonie examen bij ze gedaan maar alles was heel goed en netjets voorbereid in de school en aardige en kundige mensen. Nu hopen dat de uitslag vanavond nog goed is. :) Een aanrader. Met vriendelijke groet, Ernst Jan Gunst.