Deskundigheid
Communicatie

Sjoerd

In 1 keer geslaagd met online cursus

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en te volgen in eigen tempo

Deborah

Top cursus

Met 76 punten de eerste keer geslaagd dankzij de duidelijke cursus

Frank van der Knaap

Vaarschool Albatros is de absolute nummer 1!!!

Duidelijke en heldere uitleg van Coen
Duidelijke en heldere uitleg van Coen
Ook de communicatie met de vaarschool is top. Ik had per ongeluk een extra examentraining besteld welke al bij mijn onlinecursus zat dit bleek geen enkel probleem netjes mijn geld teruggestort gekregen. Geweldig!!!

Saskia Hoegen

Hulde voor Miranda en Coen

Sterke punten:

VB1 en VB2 in the pocket! Albatros is mij tegemoetgekomen wegens uitgesteld examen. Zij hebben mijn cursus kosteloos verlengd tot aan het examen. Mail wordt snel, vriendelijk en vakkundig... VB1 en VB2 in the pocket! Albatros is mij tegemoetgekomen wegens uitgesteld examen. Zij hebben mijn cursus kosteloos verlengd tot aan het examen. Mail wordt snel, vriendelijk en vakkundig beantwoord. Een minpuntje…wat te doen zonder Coen!! Maar ik heb nog een kans om van zijn grappige en doelgerichte leermethode te genieten, een marifooncertificaat!

Particulier

Beste vaarbewijs opleiding voor een ieder

Uitleg en beheersbaar

GJ Hoogwerkers B.V.

Dag cursus zeker een meerwaarde

Sterke punten:

Super uitleg in de films en de dag cursus is dan een perfecte aanvulling.

Simone Bakker

Super tevreden, dik geslaagd voor vaarbewijs 1

Sterke punten:

De online videocursus van Coen was zeer duidelijk! Veel goede examen vragen/ trainingen die ook daadwerkelijk terug kwamen op het examen. Luchtig en duidelijk gebracht door Coen! Zijn... De online videocursus van Coen was zeer duidelijk! Veel goede examen vragen/ trainingen die ook daadwerkelijk terug kwamen op het examen. Luchtig en duidelijk gebracht door Coen! Zijn ezelsbruggetjes hielpen mij extra bij het examen. Leuke cursusdag gehad ook.

Richard Leusink

Geweldig

Helder, duidelijk en actueel

De Witte Brug

Beste Vaarschool van Nederland

Sterke punten:

Coen kan precies aangeven hoe je examen kunt nailen! Elke keer weer bewonderingswaardig hoe ze erin slagen om aan te geven wat belangrijk is en wat niet. Mooie overzichtelijke en compacte opzet van... Coen kan precies aangeven hoe je examen kunt nailen! Elke keer weer bewonderingswaardig hoe ze erin slagen om aan te geven wat belangrijk is en wat niet. Mooie overzichtelijke en compacte opzet van de cursus. Heb veel naar de video’s gekeken en vandaag met een prachtig resultaat mijn examen afgerond. Bedankt Albatros!!

Bert

Prima cursus KVB1

Sterke punten:

Heldere uitleg van de regels, prima naslagwerk, uitgebreide examentraining