Deskundigheid
9.5/10

Aad

Zeer effectief!

Sterke punten:

De beschrijving van de aangeboden cursussen is “luid en duidelijk” en in de praktijk werkt het zoals beschreven. Het lesmateriaal is verzorgd en leidt direct tot het trainen en behalen van diverse tentamens. Er zijn veel manieren, altijd wel een die je past. Top flexibiliteit en kwaliteit, ik ben er blij mee.

Jack

Dagcursus vaarbewijs 2

Sterke punten:

Heel goede cursus welke zeer prettig en interessant gegeven werd door Coen. Echt een topper! Lunch bij van der Valk Katwoude was ook inbegrepen en superkwaliteit.

Jan Douwe en Eric

We hebben 14 maart de cursus besteld, 1 April alle twee in 1 keer geslaagd met beide 75 punten.

Sterke punten:

We hebben de cursus video vb1 besteld zijn daar in totaal 8 avonden achter de pc mee bezig geweest en hebben 8 lees/studie uren gedaan. We hebben van Coen goed geleerd dat je alle vragen heel goed moet lezen en dat er meerdere antwoorden goed kunnen zijn en dat je dan de meest beste moet kiezen. En (ik durf het bijna niet te zeggen) maak een tekeningetje :)
We zijn beide in 1 keer geslaagd met beide 75 punten. We gaan binnenkort voor de cursus vb2. Dus Coen tot binnenkort.
vriendelijke groet Jan Douwe en Eric

Vincent

De online cursus marifoon was goed en duidelijk, in 1x geslaagd! Een aanrader!

Sterke punten:

Goede cursus, duidelijk en zo gemaakt om eenvoudig kunnen slagen.

Coen is een topper !

Sterke punten:

Erg goede en praktische leerstof

Marco

Online cursus en marifonie examen bij WSV Hoorn.

Sterke punten:

Online materiaal en oefenstof is super, de ochtend instructie was een leuke aanvulling. 49 uit 50 punten behaald!!

Dave Jansen

Na 2x gezakt te zijn voor Klein vaarbewijs 1, de 3e keer gekozen om via Albatros de examentrainingen aan te schaffen, nu geslaagd met 72/80 punten!

Sterke punten:

Duidelijk, echte examenvragen & duidelijke feedback bij een fout antwoord.

Kees van Impelen

Zeer goed.

Sterke punten:

Goede begeleiding op internet.
Uitstekende leraar.
Goede ruimte.
Koffie en thee oké.
Eten en drinken top.
Gezellige sfeer.
De puntjes op de i waren heel belangrijk.
Kortom fantastische mix van ernst en plezier.
GOED GEDAAN.

Michiel Ruijs

Alles in een winter

Sterke punten:

Tussen januari 2019 en eind maart 2019 m’n vaarbewijs deel 1, vaarbewijs deel 2 en m’n marifoon certificaat gehaald. Drie keer een dagcursus gedaan - voor ieder onderdeel een dag plus thuisstudie met de online cursus voor elk onderdeel en oefenen met examen vragen. Goede duidelijke lessen door Coen. Serieus En met humor. Top. Bedankt en aanrader voor een ieder.

Michiel Ruijs
Soest
28 mrt 2019

JJJ de Waard

Buitenproportioneel goed

Sterke punten:

Alles klopt,prima video om eindeloos te herhalen.