Deskundigheid
9.7/10
Communicatie
9.5/10

Theo Beelen

Ik vond de cursus duidelijk. Moeilijke onderwerpen werden duidelijk gemaakt!

Uitstekend!

Sterke punten:

ik slaagde met 76 vd 80 punten DANKZIJ de cursus!!

Niels

Koen is the best!

Sterke punten:

Heldere lesstof, duidelijke uitleg en Koen is fantastisch, grappig en to the point. Koen bedanktšŸ‘

Hugo Fillet

Geslaagd voor VB1

Sterke punten:

Zeer goede uitleg door de docent; Korte heldere informatie. Kortom een aanrader voor een ieder.

Alberto Fourie

Passed both "Vaarbewijs 1 en 2" first time!!

Sterke punten:

I'm English speaking and selected Vaarschool Albatros from the good reviews it had received. I found the video courses excellent and professionally presented by quirky Coen Cromjongh. To supplement the video courses I also used the "Klein Vaarbewijs 1 & 2" book by Ben Vos.

Susan

Vaarbewijs 1 in 1x met vlag en wimpel gehaald dankzij Coen en veel oefenen op het online platform

Sterke punten:

De dagcursus voor vaarbewijs 1 gevolgd bij Coen in Hoorn. Als 1 vd weinige vrouwen van die dag voelde dat toch wat vreemd. Elke avond na het werk zoveel mogelijk geprobeerd te oefenen met alle vragen en na 2 weken examen gedaan. Een score van 75 punten (van de maximale 80)!!
Tot over een paar maanden voor vaarbewijs 2, wederom via de online dagcursus, bij (hopelijk) Coen.

Jaap

Je moet er wel wat voor doen.

Sterke punten:

Op een grijze zondag naar Hoorn voor een dagcursus voor vaarbewijs II. In rap tempo bespreekt Coen de materie. Het is een interactieve cursus en de cursisten worden flink aan het werk gezet. Genoeg tijd voor vragen en heldere antwoorden. Met een goede presentatie, een dito cursusboekje, de online cursus en een nakijk-les ben ik klaargestoomd voor het examen. De woensdag erop is het zover; in een uurtje doe ik fluitend examen. Score 48 uit 50 te behalen punten. Geslaagd! Bedankt Coen! en je team natuurlijk!

ELO

VB1 en VB2 op dezelfde dag gehaald

Sterke punten:

- De online cursus sluit goed aan op het examen
- Geen dikke boekwerken zoals ANWB
- Theorie wordt wordt ondersteund met grafische uitleg (plaatjes)

Gertjan

Geslaagd! Met goede en prettige online cursus van Vaarschool Albatros. Maar onderschat het examen niet. Ook vandaag weer in Zwolle bij Vamex verschillende kandidaten gezakt.

Sterke punten:

De online cursus leert prettig, ook met duidelijke animatie,s en tekeningen. Ook proefexamens sluit goed aan op echte examen. Ga zeker door voor Vaarbewijs 2.

Geslaagd van de 1ste keer !

Sterke punten:

zeer goede online cursus , duidelijke uitleg kwam niet voor verrassingen te staan

Als leek in 1 x geslaagd voor mijn examen vaarbewijs 1!! Niets is onmogelijk...

Sterke punten:

De Online en digitale cursus vaarbewijs 1 gevolgd, Je krijgt t niet voor niks, je moet er het wel even voor gaan zitten en ik heb Coen en Miranda gespamd met heel veel vragen. Iedere x kreeg ik snel en deskundige antwoord en uitleg. Vanmorgen in 1 keer geslaagd voor mijn examen. Goed nieuws voor mij, maar minder goed nieuws voor Coen en Miranda want ze zijn nog niet van mij af..... ik ga vaarbewijs 2 ook nog doen ;-) Tot snel