Deskundigheid
9.5/10

Henk Beers

Geslaagd vaarbewijs 2

Sterke punten:

Duidelijke en zeer heldere uitleg van Coen Cromjongh videocursus vaarbewijs 2 . Echt een aanrader deze videocursus.

Bedankt Coen.

Elvira van den Berg

Inspirerende vakkundige motiverende cursus.

Sterke punten:

Ik heb zowel de dagcursus KVB 1 als KVB 2 in Hoorn bij Coen gevolgd en dit was een zeer goede doeltreffende cursus. Bij beide cursussen zag ik het examen na afloop van de cursus totaal niet zitten, al die berekeningen en sommetjes en een overvloed aan informatie en dan ook nog seinen en bordjes en al die regels... Maar "het een avondje laten bezinken" van deze cursus, zoals Coen hartelijk aanraadde en de bijbehorende online cursus in de erop volgende dagen, de nakijkles en de examenvragen die je kon oefenen en de ruime geldigheid van deze "producten", maakten het leren en studeren fantastisch leuk. Vooral deel 2 met het navigeren en peilen vond ik fantastisch om te doen en te leren. Ik waande me zo'n rijke koopmanszoon op zo'n schilderij uit de zeventiende eeuw met passer, globe en quadrant. Nog nooit heb ik eerder zo'n leuke en duidelijke cursus en studie gevolgd eigenlijk, vooral dankzij deze ervaren en enthousiaste leraar die, ook in de filmpjes, je kennis biedt die je bijblijft. Duidelijk, vakkundig, gezellig en vooral resultaatgericht want met twee dikke voldoendes heb ik de examens gehaald. Nu zo vaak mogelijk gediplomeerd in Griekenland varen maar eerst naar Terschelling.

Andre Paerel

In 6 weken alles gehaald vaarbewijs 1 en 2 en marifoon

In een woord geweldig

Nico

In 1x Marcom B (incl basiscertificaat Marifonie) gehaald!

Sterke punten:

Ik heb de uitgebreide versie gekozen; Online cursus met dagopleiding voor Marcom B incl basiscertificaat. Nadat je de online cursus heb gevolgd kom je beslagen te ijs voor de dagcursus en heb je de gelegenheid de puntjes op de i te zetten. Jeroen geeft duidelijk toelichting op de praktijk. Een week later eenvoudig geslaagd voor praktijk en theorie. Wel in totaal een uur of 16 zelfstudie gedaan (hierin zit ook de tijd voor de online cursus). Met alleen even door de cursus heen klikken wordt het erg ingewikkeld!

Harmen

Top!

Sterke punten:

Overzichtelijk, helder, en geduldig.

Goede uitleg.

Sterke punten:

Zondag 14 juli cursus vaarbewijs II gedaan bij Coen. “Waar maak jij je druk om, jij gaat slagen.” Toch fijn om even alle stof goed uitgelegd te krijgen, en dat kan Coen als geen ander. Vrijdag daarop geslaagd met 47 van de 50 punten! Hartelijk dank.

Jos Voorhout

Beste Coen plus team,

Cursus
Na het behalen van k.v.b 1 en 2 nu ook cum laude geslaagd voor het marifoon basis certificaat.

Mede door de dag...

Sterke punten:

Helder en duidelijk zowel het contact als het les geven

Dolf van Eijk Jachtservice

Slagen!

Sterke punten:

De opzet van de gehele organisatie (incl. kantoor!), de training zowel als de instructeurs zijn formidabel. Hoewel er in de cursusboeken enige (kleine) verbeteringen aan te brengen zijn , heb ik niets dan lof. In april ben ik voor vaarbewijs II geslaagd en vandaag (met 48 van de 50 te behalen punten) voor het basiscertificaat Marifonie.

Perfecte opleiding marifonie basiscertificaat !!!

Sterke punten:

Telefonisch contact voorafgaand aan de cursus was snel (steeds direct iemand aan de lijn), prettig en met duidelijke antwoorden op mijn vragen. Vervolgens het cursus materiaal snel ontvangen.
Materiaal is ruim voldoende voor de cursus, want ik ben met een 100% score geslaagd, zonder kennis vooraf.
Ook de ontvangst, bereikbaarheid en ruimte voor het examen was prima.

Toch één opmerking. Bij de oefen examens moest er soms veel vragen beantwoord worden voor je verder kon. Het zou mooier zijn als je zelf kon kiezen, wat en hoeveel je wil oefenen.

Dorine van Eerd

Heel goed!

Sterke punten:

Coen is een fantastische, bevlogen docent.
Medewerkers zeer klantgericht. Top!