Deskundigheid
9.5/10

de Waele Lucas

Klasse

Sterke punten:

uitmuntende begeleiding, en met zelf wat moeite te doen ben je zeker geslaagd
zoniet ligt het aan jezelf, je krijgt niks voor niets, ik was geslaagd voor vaarbewijs II met 47/50
Dank u wel allemaal van de Albatros vaarschool, Doe zo verder !!!

William

Gedegen helder uitleg!

Sterke punten:

Coen geeft een helder uitleg per onderwerp. De video's zijn na 4 uur niet meer te bekijken. Op zich geen punt, maar een naslag werk is hierdoor wel een must.

Vaarbewijs 2 vandaag gehaald ! Video cursus is super ,! Zou ik iedereen aanraden

Duidelijk en overzichtelijk

Paul

Ik ben vandaag geslaagd voor het examen kvbz met 0 fout.... ! Is dat ff kikken...... bedankt en met name bedankt Coen. Groetjes van Paul K.o.f.s. .

Sterke punten:

24 vragen 46 punten... alles goed.

Kofs leerling...

Een goed en vakbekwame vaarschool... met vakbekwame medewerkers die je van alle kanten steunen zodat jij je klein vaarbewijs goed kunt behalen.

Sterke punten:

Ik heb een 1 dags cursus in Cuijk gevolgd en die heeft tengevolge gehad dat ik met vlag en wimpel geslaagd ben .

Petra Botman

Geslaagd voor KVB2

Sterke punten:

KVB1 online gedaan, goed te doen duidelijke stof en filmpjes.
KVB2 dagcursus in Hoorn bij Coen super duidelijke uitleg en veel voorbeelden die vergeet je nooit meer.
Super werkmap mee naar huis gekregen en en code om op de computer de stof nog een keer te bekijken en examenvragen te oefenen.
Albatros doet er alles aan om je te helpen Webinar, telefonische hulp van Coen enz.
top bedrijf!!!!!!!!!!!!

Marieke

Kvb1 Marieke

Sterke punten:

Coen heeft een duidelijke online video circus gemaakt.
Helder en begrijpelijk echt een aanrader!!!

Auke Bijlsma

Geslaagd

Sterke punten:

2 maal de dagcursus gevolgd, eerste keer gezakt, vandaag geslaagd.

Cursus was heel duidelijk en er wordt ook heel duidelijk verteld wat je moet onthouden, daarna de online filmpjes gekeken en diverse malen met goed resultaat de online proefexamens gedaan.

Wat mij wel opvalt is dat de echte examens een heel andere vraagstelling hebben, maar neemt niet weg dat zonder de cursus ik het niet gehaald zou hebben!

Arjan Schakelaar

Hier moet je zijn voor je vaarbewijs

Sterke punten:

Geweldige vaarschool. Zeer deskundige leraar die de dagcursus op een hele leuke manier heeft gedaan. ( bedankt Coen ). Ook contact via email gaat erg goed. Binnen 2 weken mijn vaarbewijs. Bedankt vaarschool Albatros.

FG

KVB 1 in 1 keer

Sterke punten:

Ontspannen en opscherpende eendaagse training. Die je in combinatie met de overige ter beschikking gestelde hulpmiddelen op de juiste weg helpen om het examen met goed gevolg af te leggen.