Deskundigheid
Communicatie

Gijs Hillen

Alleen maar positief

Sterke punten:

Van een bevestiging van alle lovende aanbevelingen. Ik Corona tijd online bij vaarschool Albatros de cursus KVI en KVII gedaan. De duidelijke cursus aangevuld met prima beantwoording van mijn per... Van een bevestiging van alle lovende aanbevelingen. Ik Corona tijd online bij vaarschool Albatros de cursus KVI en KVII gedaan. De duidelijke cursus aangevuld met prima beantwoording van mijn per e-mail gestelde vragen heeft gemaakt dat ik nagenoeg foutloos ben geslaagd. Miranda, Sandra en Coen ge door met jullie goede werk. Top.

Daan

Top, combinatie Video en Online content werkt goed!

Sterke punten:

Online uitleg om na te lezen en dan ook nog alles in duidelijke video's uitgelegd. Ik heb vaarbewijs I en II gecombineerd gedaan en ben in drie weken geslaagd. De stem van Coen zal nog lang in mijn... Online uitleg om na te lezen en dan ook nog alles in duidelijke video's uitgelegd. Ik heb vaarbewijs I en II gecombineerd gedaan en ben in drie weken geslaagd. De stem van Coen zal nog lang in mijn geheugen zitten. Heerlijke goede uitleg met focus op de juiste zaken.

Annemarie Bakker

Geslaagd ! Zo blij

Sterke punten:

De videocursus is erg duidelijk, er worden tips en handige ezelsbruggetjes gegeven voor het examen en je kunt leren op je eigen tijdstip en tempo , leraar goed bereikbaar voor vragen.

Dirk Luyken

Heel goed

simpel en duidelijke uitleg

Tjerk Koopmans

Zeeeeer tevreden

Sterke punten:

duidelijke (video)lessen) door mensen uit de praktijk

Gijs van Bakel

Super cursus en videomateriaal, in 1 keer geslaagd!

- concreet
- Duidelijk en goede tips
- ze maken de leerstof behapbaar

Joost

Beste vaarschool met het beste lesmateriaal

Sterke punten:

Voor VB1 alleen examentrainingen gedaan, aangezien dat vooral "stampen" is. Ideale voorbereiding op het examen. Voor VB2 toch maar een videocursus aangeschaft. Ideaal om relatief snel de stof eigen... Voor VB1 alleen examentrainingen gedaan, aangezien dat vooral "stampen" is. Ideale voorbereiding op het examen. Voor VB2 toch maar een videocursus aangeschaft. Ideaal om relatief snel de stof eigen te maken (vooral het navigeren / koersen uittekenen). Voor beide vaarbewijzen in 1 keer geslaagd. Het materiaal oogt misschien wel wat "ouderwets", maar de kwaliteit van de inhoud is uitstekend. Beter dan mooie video's waarvan de inhoud minder goed is. Al met al uitstekende vaarschool met uitstekend lesmateriaal.

Fred smit

Vaarbewijs gehaald eerste keer

Sterke punten:

Verlenging gekregen in verband met verlaat examen bij CBR

Michel Middag

Zelfstudie met online cursus en geslaagd

Goede boeiende lessen

Leendert van Ingen

Vaarschool Albatros is een prima keuze geweest

Sterke punten:

Op een plezierige en duidelijke manier de online cursus basiscertificaat marifonie gevolgd. Was zonder meer goed te doen.