Deskundigheid
Resultaat
9.8/10
Communicatie

Eric

Top! Zojuist examen gedaan, mijn vrouw en ik...beide geslaagd.

Sterke punten:

Duidelijk cursus materiaal: boek, examens oefenen, telefonisch zeer goed bereikbaar en je wordt meteen geholpen. Ook vragen via de email: dezelfde dag of volgende dag antwoord. Kortom...je staat... Duidelijk cursus materiaal: boek, examens oefenen, telefonisch zeer goed bereikbaar en je wordt meteen geholpen. Ook vragen via de email: dezelfde dag of volgende dag antwoord. Kortom...je staat niet alleen!

Jet

Hele fijne cursus vaarbewijs 1

Sterke punten:

Overzichtelijk, veel oefenvragen, goede uitleg, tips over wat belangrijk is bij t examen, leuke anekdotes die het onthouden makkelijker maken.

KdB

Vermoeiend

Alle onderwerpen behandeld

Vaarschool Albatros

Feedback Vaarschool Albatros

Sterke punten:

Persoonlijke aandacht, fijne leraar(Coen), begrijpelijke taal en cursus materiaal. Video online cursus en examentrainingen waren up to date.

Friso

Viermaal is scheepsrecht

Super goede service!!
Door Corona was mijn examen klein vaarbewijs 2, bij het CBR, 3 x uitgesteld.
Na een mailtje werd mijn inlog telkens weer, direct kosteloos verlengd.
Door de...
Super goede service!!
Door Corona was mijn examen klein vaarbewijs 2, bij het CBR, 3 x uitgesteld.
Na een mailtje werd mijn inlog telkens weer, direct kosteloos verlengd.
Door de videolessen van Coen bleef het leuk om te blijven studeren.
Bedankt voor de goede service!!
Mvg. Friso

Eray

VOLGEN = SLAGEN

Sterke punten:

Duidelijk, goed te verwerken en relevante lesstof!

Daen Heidi

Examen vaarbewijs 2

Sterke punten:

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de goede service, ook tijdens de corona daar telkens de examens werden uitgesteld en steeds de cursus gratis werd verlengd waardoor ik flink heb kunnen... Allereerst wil ik jullie bedanken voor de goede service, ook tijdens de corona daar telkens de examens werden uitgesteld en steeds de cursus gratis werd verlengd waardoor ik flink heb kunnen studeren ,vandaag voor de 2de keer examen gedaan en deze heb behaald

Anna Heida

In een keer geslaagd :-)

Sterke punten:

Goede uitleg bij alle foute antwoorden! en lekker veel examen vragen om te oefenen. Communicatie kan ik niet raten, ik heb alleen de examenvragen besteld.

Joey

Aanrader

Sterke punten:

Ze leggen je alle regels zo uit dat het logisch is, ook leggen ze je uit waar je op moet letten. Zoals de vraagstelling.

Ik raad albatros aan iedereen aan

Julius Rolf

Super fijne cursus met zeer uitgebreide en deskundige uitleg!!!

Sterke punten:

Deskundige en goede uitleg! Ook het soepel omgaan met de lockdown in deze coronatijd