Deskundigheid
Communicatie
9.5/10

Aanrader!

Sterke punten:

Super duidelijke uitleg! Jaren geleden een boek aangeschaft en gelezen maar het was zoooo veel stof en kwam er niet doorheen. Dit helpt je er zo doorheen. En ben je gemotiveerd om door te pakken. Het heeft geholpen! Geslaagd in 1 keer!!!

Ria Hamstra

Super voor elkaar!

Sterke punten:

De online cursus biedt een goede basis. Alle relevante punten komen aan bod en alles is duidelijk. De dagcursus zelf is prima verzorgd met koffie/thee en een heerlijke lunch! Tevens een goede uitleg, extra tijd om aandacht te besteden aan datgene waar je nog moeite mee hebt. Aanrader!

Bram van Andel

Dankzij de uitstekende online cursus KVB1 en examen training module in een keer geslaagd

Sterke punten:

Vaarschool Albatros onderscheidt zich door de kwaliteit van het cursus materiaal en de uitgebreide examentraings module. De animaties, video's en examen tips ,helpen echt bij het begrijpbaar maken van de theorie. Ik ben ook met een puntentotaal van 77 geslaagd dank zij deze cursus.

Ferdinand

In 1x geslaagd

Sterke punten:

in 2 weken de video cursus gedaan. Ondanks dat ik best onzeker was over mijn kennis toch met maar 3 fouten geslaagd voor KVB1.

Rob

In 1 keer geslaagd dankzij de zeer duidelijke video cursus...

Sterke punten:

De cursus is zeer duidelijk...

Freddy F

Zeer Duidelijk

Sterke punten:

vandaag mijn VB1 gehaald. Mede door Coen die heel duidelijk iets uitlegt en verteld. ook tijden de vervolg cursus thuis heel fijn om dit thuis nog te kunnen nakijken en vooral oefenen.

Ernst Schreurs

Marifoon made easy :)

Sterke punten:

Duidelijk en deskundig en punctueel.
Zeer goede en effectieve scheiding van hoofd-en bijzaken. Wel interessante extra informatie, die gebruikt wordt bij de uitleg of gewoon “ nice to know” , maar heel duidelijke scheidslijn tussen de zaken waar men zich voor het examen op moet concentreren en welke niet.

Een trotse cursist

Aanrader voor de praktische kapitein

Sterke punten:

Op een heerlijke manier word je met de instructeur online door de vaarbewijscursussen heen genavigeerd. Met veel theoretische maar ook praktische tips, met humor en serieusheid. Een aanrader voor die mensen die praktisch en beeldend ingesteld zijn. Ik heb VB1 en VB2 gecombineerd, veel tijd voor genomen, en ruim behaald.

Huub

Prettiger leren bestaat niet!

Sterke punten:

Schitterend gewoon, die videocursussen. Op prettige en duidelijke wijze wordt alles uitgelegd en er is ruim voldoende oefenmateriaal. Ik heb in korte tijd KVB1, KVB2 en het basiscertificaat marifonie gehaald dankzij Albatros! Fan van Coen

Stef ROMBAUTS

Geslaagd!

Sterke punten:

Op 27/6 de online cursus KVB1+KVB2 besteld. Plotter en kaarten verloren in de post maar zonder probleem tweede pakketje opgestuurd. Op 5/8 beide examens afgelegd en geslaagd. Als volledige maagd op nautisch gebied en een afkeer van al wat examens betreft, was mij dit vast niet gelukt zonder de duidelijke uitleg en tips uit de cursus.