Deskundigheid
9.7/10
Communicatie
9.5/10

Peter Oude Kempers

Leuke video cursus echte aanrader!!

-Duidelijke video's
-Heldere uitleg door instructeur
-Genoeg examenvragen om te oefenen
-Snelle reactie per mail op vragen
-Mogelijkheid om instructeur te bellen indien nodig -Duidelijke video's
-Heldere uitleg door instructeur
-Genoeg examenvragen om te oefenen
-Snelle reactie per mail op vragen
-Mogelijkheid om instructeur te bellen indien nodig
-Ben zelf geslaagd met 75 van de 80 punten
-Onderschat het niet je moet er wel iets voor doen

Jordy vandeputte

Video cursus klein vaarbewijs 1

Sterke punten:

Ik heb als belg de video cursus gedaan voor mijn vaarbewijs in nederland te halen. Door de goede uitleg van de videocursus en een goede week te studeren was ik van de eerste keer geslaagd.

Gerrit Jasperse

Top geregeld!

Sterke punten:

Goede formule: E-learning, ochtendinstructie en gelijk examen—> geslaagd!
Kost wat, maar dan heb je ook wat😅👍

Jeffrey

Online cursus + Examen

Kort en bondig!

Arno

Geslaagd

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en zeker de video's aanraader

Jaap martens

Cursus Marifoon

Sterke punten:

Goede uitleg en makkelijk te leren in je eigen tempo ik ben cumlaude geslaagd

J.A. de Haan

Middels on-line cursus VB 1&2 + Marifoonexamen gehaald vanuit Zweden!

Sterke punten:

Ik ben een strek visueele leerling, met geschreven tekst kan ik dan ook weinig. Ik krijg het gewoon niet in mijn geheugen, ook cijfermatig ben ik het type 'hopeloos' In de onlinecursus geeft Coen... Ik ben een strek visueele leerling, met geschreven tekst kan ik dan ook weinig. Ik krijg het gewoon niet in mijn geheugen, ook cijfermatig ben ik het type 'hopeloos' In de onlinecursus geeft Coen precies de lesstof die je nodig hebt voor het examen. Ik kan dan niets met boeken, maar als je het me verteld, dan onthou ik het. Ik ben ruim geslaagd voor VB 1&2 + Marifoon, dankzij de lesmethoden van vaarschool Albatros! Ik woon in Zweden en als ik even niet in kon loggen of iets van dien aard, werdt het met één telefoontje opgelost! Korte lijntjes en goede service!

Joost

duidelijk en supernuttig

Renee H.

Eén Tweetje

Sterke punten:

Volledig voorbereid naar examen, prima digitale uitleg en veel oefenvragen. Daarnaast persoonlijke feedback van docent bij "lastige"onderwerpen.
Examen vaarbewijs I 78 punten Examen vaarbewijs...
Examen vaarbewijs I 78 punten Examen vaarbewijs II 45 punten.
Zelf zonder enige nautische achtergrond perfecte te volgen. Aanrader.

Laurens

Vaarbewijs 2

Sterke punten:

Hele duidelijke dag en bijbehorende online cursus. Veel examen en oefenvragen. Na vaarbewijs1 marifoon nu voor vaarbewijs2 weer in een keer geslaagd.