Deskundigheid
Communicatie

Dieuwertje de Vos

Geslaagd!!!

Sterke punten:

Duidelijke filmpjes en veel oefen materiaal. Op dezelfde dag examen gedaan voor kvb1&2 en in 1 keer geslaagd voor beide.

Robbert Schlette

Zeer effectieve training vaarbewijs!

Sterke punten:

Duidelijk, geen overbodige kennis, effectief

Jack van Lieshout

Vaarschool Albatros is echt de beste!

Sterke punten:

Helder duidelijke cursus en to the point. Veel oefen vragen. Ik heb echt vergeleken met andere cursus maar er is geen betere cursus dan deze. Coen is geweldige leraar, grappig en deskundig . Nooit... Helder duidelijke cursus en to the point. Veel oefen vragen. Ik heb echt vergeleken met andere cursus maar er is geen betere cursus dan deze. Coen is geweldige leraar, grappig en deskundig . Nooit saai. VB1 behaald op 30-8 (2 foutjes) zonder problemen.

Vennekens Frank

Leuke instructeur met karakter

Hans Wiltenburg

Lesgeven doe je zo..

Sterke punten:

Ijzersterke opzet met veel beeldmateriaal en praktisch oefenen eigen vaardigheid. Ervaren docenten met enorme ervaring binnen het werkveld van de watersport.

Jan V

Videolessen zijn een meerwaarde

goede uitleg

Studio STORM Alarm

Vanmorgen heb ik mijn vaarbewijs deel 1 gehaald. Ik had 13 foute punten en in 3 weken tijd de cursus doorlopen.
Heel hartelijk dank voor de steengoede trainingen. Ik ben er heel enthousiast over.
Nu heb ik me voor vaarbewijs deel 2 ingeschreven en ik zie het lesmateriaal al weer tegemoet. Ik ga meteen door want ik heb de smaak te pakken.
Nogmaals mijn dank

Prettige instructeur

Boot

Zeer goede cursus vb1

Sterke punten:

Goede uitleg en veel oefenen toetsen

Freek

Geslaagd!