Deskundigheid
Communicatie

Kim Geels

Ik heb er van genoten!

Sterke punten:

Hele goede en humoristische uitleg, daardoor onthoud je bepaalde dingen gewoon en vergeet je het nooit meer. Ik heb er van genoten en ik vind het jammer dat het alweer is afgelopen, want ik ben... Hele goede en humoristische uitleg, daardoor onthoud je bepaalde dingen gewoon en vergeet je het nooit meer. Ik heb er van genoten en ik vind het jammer dat het alweer is afgelopen, want ik ben vandaag geslaagd. Zit er over na te denken om op te gaan voor klein vaarbewijs 2, gewoon omdat het zo leuk is!

Robin Pijnaker

Geweldige voorbereiding!

Sterke punten:

Het cursusmateriaal is heel goed afgestemd op de kennis die gevraagd wordt!

Rosalie

TOP!

Sterke punten:

Makkelijk te doen, binnen 2 dagen gedaan, examen gehaald. Ik heb hiervoor een andere cursus geprobeerd en €50 euro voor betaald waarbij heel veel dingen miste. Heel jammer van het geld, daarna toch... Makkelijk te doen, binnen 2 dagen gedaan, examen gehaald. Ik heb hiervoor een andere cursus geprobeerd en €50 euro voor betaald waarbij heel veel dingen miste. Heel jammer van het geld, daarna toch weer een online cursus gevolgd bij albatros en ben gewoon geslaagd! 1 hele dag geleerd en geslaagd. Ik had natuurlijk wel al wat voorsprongen want ik heb al een groot deel gehad in mijn vorrige cursus, maar als ik had geweten hoe goed deze cursus was had ik zeker voor deze gedaan! TOP ben zo blij!

Vincent Oud

Fantastische ervaring.

Sterke punten:

Cursus is duidelijk en alles wordt goed uitgelegd in begrijpelijke taal. Ook de volgende van de verschillende onderdelen is erg prettig.

chotoe

Gezeligste docent

Sterke punten:

beste manier van uitleg en begripen over het cursus

Barry de goede

Zeer fijne en leuke cursus die zeker helpt met het slagen van het examen

Sterke punten:

Deskundig en duidelijke uitleg over de lesstof. Als je de examen vragen goed leert van de thuiscursus is het examen een eitje.

M

I love Coen!

Sterke punten:

Leuke videolessen, enthousiaste cursusleider!

Jérôme Wiss

Vaarbewijs II ook in één keer geslaagd!

Sterke punten:

Helder, duidelijke taal, goed advies.
Na deze cursus is zakken vrijwel onmogelijk.
Dankjewel Coen!!

Eppo Danser

Perfecte voorbereiding

cursusmateriaal, dagcursus, examentraining

B.Wever

VB1 via de videolessen gevolgd en daarna bij het CBR het examen gedaan en geslaagd.

Sterke punten:

Duidelijke uitleg in de video’s