Deskundigheid

- leerzame manier uitgelegd
- goede ezelsbruggetjes
- goede examenvragen
- veel examenvragen
- genoeg tijd om te leren met de online cursus, cursus is een halfjaar geldig en binnen 3 maanden had ik mijn vaarbewijs al! (gelijk na 1e poging)

- minder sterk punt. 1x heb ik gebeld met jullie toen ik een vraag niet snapte. Ik verwachte de leraar zelf aan de telefoon te krijgen, wat niet het geval was. En de mw kon mij het ook niet zo duidelijk uitleggen als de online leraar het waarschijnlijk zou hebben gekund.

Hans de Witte

Super video cursus

Sterke punten:

Na videocursussen voor VB 1 en 2 fluitend examen gedaan met goed gevolg, geslaagd dus, ook nog met mooie resultaten!

Kevin Seinen

Resultaat gericht en duidelijk.

Sterke punten:

Duidelijke instructie via de online instruciefilms. Geen randzaken en examengericht.

Mark Roelofs

Super bedrijf.
1 dag super duidelijke cursus en daarna gelijk examen gedaan. In 1 keer geslaagd voor vaarbewijs 1.
Super

Goede ,duidelijke cursus

Marianne

Tip; snel inschrijven!

Sterke punten:

Super goede lesdag en geweldig oefenmateriaal

Geweldige vaarschool

Sterke punten:

De uitleg en de begeleiding op die dag is heel goed, je vragen worden altijd beantwoord. ik heb 2 keer cursus gevolgd voor 1ste keer vaarbewijs 1 en de 2de keer voor vaarbewijs 2.

Erik

Super begeleiding!

Jeroen

Uitstekende video cursus gegeven door Coen

Sterke punten:

Uitstekende video cursus gegeven door Coen, met zelfstudie en oefen examen is klein vaarbewijs 2 zeker te halen.

Philip

Prima voorbereiding!

Sterke punten:

Als complete leek opgegaan voor examen KVB I, eerste keer en mét succes. Ik heb de on-line cursus via zelfstudie gedaan; deze cursus is compleet én helder, en in combinatie met de test-examens een... Als complete leek opgegaan voor examen KVB I, eerste keer en mét succes. Ik heb de on-line cursus via zelfstudie gedaan; deze cursus is compleet én helder, en in combinatie met de test-examens een aanrader. Een niet te onderschatten pakket en de subtiliteit in sommige van de vragen is belangrijk. Daarom vond ik de 'extra informatie' bij het examenpakket ook bijzonder nuttig. Dank. Philip

Marco

Helder,duidelijk en professioneel

Sterke punten:

Jeroen, een fijne instructeur die weet waar hij het over heeft en dit duidelijk over kan brengen. Hij geeft je voldoende info zodat je met een gerust gevoel aan het examen kan beginnen.