Deskundigheid
Communicatie

Twan

Slecht

Sterke punten:

Een adhd leraar voor de klas

Jiska Memelink

Prima Vaarschool!

Sterke punten:

In de videocursus wordt alles heel helder uitgelegd. Coen geeft precies aan waar je extra aandacht aan moet besteden. De voorbeelden die hij geeft zijn vaak komisch waardoor je het extra goed... In de videocursus wordt alles heel helder uitgelegd. Coen geeft precies aan waar je extra aandacht aan moet besteden. De voorbeelden die hij geeft zijn vaak komisch waardoor je het extra goed onthoud.
Ik heb in twee weken tijd zowel KVB1 als KVB2 gehaald met hele hoge scores. Dat was zonder de videocursussen nooit gelukt.

Lars Beens

Perfect

Sterke punten:

De luchtige benadering van de zware stof werkt zeer verhelderend. ik heb op woensdagavond de cursus besteld en door alleen het bekijken van de 6 lessen en het maken van een aantal voorbeeld vragen,... De luchtige benadering van de zware stof werkt zeer verhelderend. ik heb op woensdagavond de cursus besteld en door alleen het bekijken van de 6 lessen en het maken van een aantal voorbeeld vragen, geslaagd met 71 punten uit 80. In 2 dagen was ik door de stof heen en was alles zeer duidelijk. Het geld dubbel en dwars waard! zeer tevreden!!!

Jacco

KvbII

Sterke punten:

Zeer rustige en duidelijke uitleg. Vragen werden goed uitgelegd. Tevens was er voldoende oefenmateriaal, wat erg goed aansluit op de examens van het vaarbewijs. Bedankt voor de lessen!

Gerard

Geweldige cursus!

Sterke punten:

Alles duidelijk en overzichtelijk uitgelegd!

Sander

Helemaal geweldig

duidelijk, informatief, leuk

Yvo Booisma

50 uit 50 punten

Sterke punten:

Actuele vragen met antwoorden.

Simon

Geslaagd!!

Sterke punten:

Duidelijk, snel, gepassioneerde docent, waar voor je geld

J.Tacx

Laagdrempelig, ook voor spoedcursus. Binnen 2 1/2 week geslaagd voor Vaarbewijs 1 en 2

Sterke punten:

Logische opbouw van lessen toegespitst op huidige examens

Christiaan van Veen

Videocursus die duidelijk en boeiend gegeven wordt door Coen

Sterke punten:

Geen monotone opsomming van tekst. Belangrijke onderwerpen worden behapbaar aangeboden