Deskundigheid
Communicatie

robin dirven

Super vaaropleiding

Sterke punten:

gewoon alles is zo duidelijk. gewoon simpel en goede uitleg en lekker duidelijk. van deze man kunt u wat leren.
ik heb zelf eerst een dagcursus gevolgt bij een andere vaaropleiding. toen ben ik al een paar keer gezakt. toen dacht ik ik ga verder kijken kwam ik bij deze vaarschool uit. toen ben ik begonnen met deze vidiocursus voor vaarbewijs 1 helemaal mooi gevolgt en slaagde met maar 3 fouten voor me examen. echt een aan rader. bij vamex ( waar je het examen moet afleggen) vertelde ze ook dat dit de beste vaaropleiding is die er is.
ik kan maar een ding zeggen dit is een super opleiding.

Herma Roelink

Nuttige informatie, to the point en zeer goede docent!

Sterke punten:

Duidelijke indeling van de materie, docent staat ver boven de stof maar kan het in Jip en Janneke-taal uitleggen.

L.Geluk

3 geslaagden voor de basiscursus marifonie.

Sterke punten:

Duidelijke videocursus en uitstekend cursusboek waar alles nog eens duidelijk in staat, met erg veel examen oefenvragen.

Dennis Meulensteen

In 1x Foutloos geslaagd dankzij Vaarschool Albatros

Sterke punten:

100% focus op de informatie die er werkelijk toe doet. Geen overbodige ballast dus; iets dat ik als multi-hull zeiler wel waardeer ;-)

Henk

Geslaagd door enthousiaste Coen.

Sterke punten:

De kennis en de wijze van lesgeven.

Ed Cillekens

In 1 x mn vaarbewijs I

Sterke punten:

heldere uitleg...goed cursusmateriaal ..
en begenadigd docent met flinke dosis humor. bedankt Coen

Jeroen - Waarschip Yachts

Binnen 5 week KVB 1 en KVB 2 dankzij Coen!

Sterke punten:

De wijze van uitleg inclusief humor en de no nonsense benadering van Coen spraken mij erg aan in de gratis video's, aanmelding voor de video cursus KVB-1 en KVB-2 was een logisch gevolg en snel... De wijze van uitleg inclusief humor en de no nonsense benadering van Coen spraken mij erg aan in de gratis video's, aanmelding voor de video cursus KVB-1 en KVB-2 was een logisch gevolg en snel geregeld.

I.v.m. de verandering Vamex / CJIB was er per geluk nog een plaats vrij en daarmee 5 week op de teller. Door tijdgebrek en werk in het buitenland was de video cursus een perfecte oplossing.

Coen zijn manier van lesgeven heeft mij laten slagen voor beide examens achter elkaar.

Thnx Coen!

Bernard van de Weert

Perfecte en duidelijke on-line cursus

Sterke punten:

Goede beknopte cursus met geen cq weinig overbodige tekst
Veel examenvragen
Duidelijke video' s in cursus
Veel dagen om examen te doen in verschillende plaatsen in Nl.

Ad Kamman

Geslaagd ! dankzij de goede uitleg van Coen

Duidelijke lessen en lesmateriaal

Gerrit van Veen uit Urk.

Video cursus marifoon

Sterke punten:

Na vaarbewijs 1 en 2 allebei in 1x te hebben behaald nu in 1x geslaagd voor het marifoon basis certificaat examen. Dit dankzij de handige video cursus van Albatros. Gewoon top!