Deskundigheid
9.7/10
Communicatie
9.5/10

Gerard Bont

Uitmuntende vaarschool voor iedereen.

Sterke punten:

Duidelijke en deskundige uitleg door leuke topdocent Coen. Geen vraag is hem teveel.

Heleen, Kim en Sherief

Met een krulletje van Coen kun je gerust examen doen :-). KVB1 en 2 in een keer gehaald na de dagcursus

Rick Diepstraten

GESLAAGD in 1 keer !!!!

Sterke punten:

ik heb vandaag KVB 1 gedaan, en ben geslaagd in 1 keer, dankzij een geweldige 7 a 8 weken intersief leren via de THUIS ONLINE CURSUS die perfect werd uitgelegd door dhr. COEN !!!!!! want zelf heb ik... ik heb vandaag KVB 1 gedaan, en ben geslaagd in 1 keer, dankzij een geweldige 7 a 8 weken intersief leren via de THUIS ONLINE CURSUS die perfect werd uitgelegd door dhr. COEN !!!!!! want zelf heb ik autisme en zelfs dat kon ik prima volgen online, en ook door ontzettend goede advies uitgelegd welke cursus bij mij zal passen om mij tempo aan te houden.

ontzettend bedankt COEN en de rest van ALBATROS school

groetjes Rick

han Pieterse

Geslaagd !!!!!

Sterke punten:

goede dagcursus gevolg bij vaarschool Albatros

Pierre Raben

Geslaagd met 77 van de 80 punten

Sterke punten:

Duidelijk en goede uitleg, vele proefexamens gemaakt daardoor goed voorbereid op examen

Onkarjit Singh

In één keer geslaagd voor klein vaarbewijs 1 en 2!

Sterke punten:

Voordat ik begon, had ik totaal geen kennis over boten en varen dit was een totaal nieuw gebied voor mij.

Voor vaarbewijs deel 1 had ik eerst het eerste deel van Cursusboek Klein...

Voor vaarbewijs deel 1 had ik eerst het eerste deel van Cursusboek Klein Vaarbewijs 1 en 2 (studiewijzer) gelezen. Vervolgens heb ik de videocursus aangeschaft bij Vaarschool Albatros en heb alle video's bekeken en oefening gemaakt voor vaarbewijs deel 1.

Voor vaarbewijs deel 2 heb ik alleen de videocursus gevold en de daar bijhorende oefeningen gemaakt. Zeker voor vaarbewijs deel 2 is de videocursus een aanrader met het boek is het erg lastig om in te komen.

Vaarbewijs deel 1 heb ik behaald op 22 augustus, en 18 dagen later heb ik ook Vaarbewijs deel 2 behaald.

P.S Vaarbewijs 1 en 2 niet één keer doen, je maakt het dan voor jezelf (onnodig) lastiger. En zelf vind ik een rechte passer prettiger dan ronde (standaard) passer.

Nils

GESLAAGD op mijn 13e met de video cursus.

Sterke punten:

Ik vond het een overzichtelijk bedrijf met een goede mentor. Legt goed uit ik snapte het meteen.

Jeroen Bolle

Examen Basis Certificaat Marifonie

Sterke punten:

Gemoedelijke ontvangst met koffie en broodjes. Duidelijke uitleg vooraf aan het examen.
Met vlag en wimpel geslaagd.

Dick L.W. Balt

Opleiding Vaarbewijs II en Marifoon

Sterke punten:

Reeds eerder het Vaarbewijs II behaald en in sept. 2019 de Video cursus Marifonie met examen nader te bepalen.
De lessen zijn duidelijk en begrijpelijk opgesteld. De video presentatie is...
De lessen zijn duidelijk en begrijpelijk opgesteld. De video presentatie is overzichtelijk en goed gestructureerd. Er zijn ruim voldoende oefenvragen en oefenexamens , die meermaals gegenereerd en uitgevoerd kunnen worden .

Örjan

In één keer geslaagd!

Sterke punten:

Coen is een prettige docent die met humor zijn kennis overbrengt. Ook realistisch in de verwachtingen, je moet er ècht wel iets voor doen. Volop service en nazorg na de dagcursus tot aan het examen.... Coen is een prettige docent die met humor zijn kennis overbrengt. Ook realistisch in de verwachtingen, je moet er ècht wel iets voor doen. Volop service en nazorg na de dagcursus tot aan het examen. Verlengen van de online ondersteuning was geen probleem en snel geregeld! Nu toch ook maar KVB II gaan doen.