Deskundigheid

Kort en bondig!

Arno

Geslaagd

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en zeker de video's aanraader

Jaap martens

Cursus Marifoon

Sterke punten:

Goede uitleg en makkelijk te leren in je eigen tempo ik ben cumlaude geslaagd

J.A. de Haan

Middels on-line cursus VB 1&2 + Marifoonexamen gehaald vanuit Zweden!

Sterke punten:

Ik ben een strek visueele leerling, met geschreven tekst kan ik dan ook weinig. Ik krijg het gewoon niet in mijn geheugen, ook cijfermatig ben ik het type 'hopeloos' In de onlinecursus geeft Coen... Ik ben een strek visueele leerling, met geschreven tekst kan ik dan ook weinig. Ik krijg het gewoon niet in mijn geheugen, ook cijfermatig ben ik het type 'hopeloos' In de onlinecursus geeft Coen precies de lesstof die je nodig hebt voor het examen. Ik kan dan niets met boeken, maar als je het me verteld, dan onthou ik het. Ik ben ruim geslaagd voor VB 1&2 + Marifoon, dankzij de lesmethoden van vaarschool Albatros! Ik woon in Zweden en als ik even niet in kon loggen of iets van dien aard, werdt het met één telefoontje opgelost! Korte lijntjes en goede service!

Joost

duidelijk en supernuttig

Renee H.

Eén Tweetje

Sterke punten:

Volledig voorbereid naar examen, prima digitale uitleg en veel oefenvragen. Daarnaast persoonlijke feedback van docent bij "lastige"onderwerpen.
Examen vaarbewijs I 78 punten Examen vaarbewijs...
Examen vaarbewijs I 78 punten Examen vaarbewijs II 45 punten.
Zelf zonder enige nautische achtergrond perfecte te volgen. Aanrader.

Laurens

Vaarbewijs 2

Sterke punten:

Hele duidelijke dag en bijbehorende online cursus. Veel examen en oefenvragen. Na vaarbewijs1 marifoon nu voor vaarbewijs2 weer in een keer geslaagd.

H Tomesen

Papiertje halen vs praktijk.
Papiertje halen vs praktijk.
Cursisten willen het papiertje halen om een marifoon te mogen bedienen. Vaarschool Albatros wil natuurlijk ook dat cursisten het papiertje halen en verzorgen hiervoor een perfecte training.
Omdat marifonie over veiligheid gaat en je dit allemaal doet om in de praktijk onder normale omstandigheden maar zeker ook onder abnormale omstandigheden het juiste te doen, zou ik het zeer op prijs stellen als er als extraatje een rollenspel zou worden toegevoegd met uiteenlopende voorbeelden van hoe het in de praktijk gaat bij bijvoorbeeld noodverkeer, inclusief paniek, incomplete berichten, slechte ontvangst enz.

Sterke punten:

een cursus die zeer goed voorbereidt voor het examen

Corinne

Vaarbewijs 1 gehaald

Sterke punten:

Zeer behulpzaam mensen. Ik had de video cursus besteld maar het ging voor mij te snel ( Nederlands is niet mijn moedertaal). Ik mocht de online cursus bij hebben. Hiermee heb ik het gehaald in een... Zeer behulpzaam mensen. Ik had de video cursus besteld maar het ging voor mij te snel ( Nederlands is niet mijn moedertaal). Ik mocht de online cursus bij hebben. Hiermee heb ik het gehaald in een keer.

marcel

TOP!!!

Sterke punten:

duidelijk en helder, en goede uitleg, ook de telefonische ondersteuning werkt echt goed.
alleen maar lof!