Deskundigheid
Communicatie

Lucas

Geweldige cursus!

Sterke punten:

Leuk om te bekijken, fijne en duidelijke uitleg, erg fijne website

M van Hulten

Helemaal top

Eigenlijk alles

Jan

Zeer tevreden!

Sterke punten:

Helder uitleg, to the point

Joost

Met spoed in 1x geslaagd!

Sterke punten:

Duidelijke videolessen en oefenexamenvragen die ook echt uit het examen komen

Danielle Frensch

Meteen geslaagd!

Sterke punten:

Je moet er even je koppie bijhouden maar als je je niet gek laat maken kun je met deze filmpjes prima je vaarbewijs halen! Vandaag in 1 keer geslaagd met maar 2 vragen fout en 75 punten!

Johan

TOP!

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en mogelijkheid alle examenvragen te oefenen

Stefan

Videocursus gedaan en in één keer mijn examen gehaald.

Sterke punten:

De lessen zijn ieder ongeveer 1 uur. Je kunt dus alles op je eigen tempo doen. Ik zette de video telkens op pauze zodat ik mijn aantekeningen goed kon opschrijven en op deze manier bleef de stof... De lessen zijn ieder ongeveer 1 uur. Je kunt dus alles op je eigen tempo doen. Ik zette de video telkens op pauze zodat ik mijn aantekeningen goed kon opschrijven en op deze manier bleef de stof goed hangen.

De bijbehorende oefenexamens komen overeen met het echte examen. Dus tijdens het examen had ik het idee alsof ik opnieuw een oefenexamen aan het doen was waardoor ik me meteen ontspannen voelde. Ik heb mijn examen behaald met 4 fouten en 73 punten van de 80!

Met heel erg veel dank aan Coen en natuurlijk de rest van de vaarschool Albatros!

Bedankt!

Groetjes,
Stefan

Frans

Zeer tevreden

Sterke punten:

Helder no nonsens uitgelegd, het wordt allemaal snel duidelijk.

Bas van Vuuren

Goede uitleg via boek en dagcursus.

Sterke punten:

Ik heb eerst door middelvan het cursusboek en de handige videos via de website goed geleerd. Daarna ben ik naar de dagcursus geweest en in 1 keer geslaagd! Alle stof en informatie die je krijgt is... Ik heb eerst door middelvan het cursusboek en de handige videos via de website goed geleerd. Daarna ben ik naar de dagcursus geweest en in 1 keer geslaagd! Alle stof en informatie die je krijgt is goed en makkelijk te onthouden door middel van ezelsbruggetjes. Kortom, een goed aan te bevelen vaarschool!

Mick

Top cursus

Sterke punten:

Ik heb een goeie ervaring gehad, het was hartstikke duidelijk via de videocursus en de juiste Vragen werden gesteld die je op het examen ook tegenkwam. Over het algemeen komen de vragen overeen met... Ik heb een goeie ervaring gehad, het was hartstikke duidelijk via de videocursus en de juiste Vragen werden gesteld die je op het examen ook tegenkwam. Over het algemeen komen de vragen overeen met het examen waardoor je, als je goed leert een dikke voldoende haalt!! Echt een top leraar en goeie communicatie als je naar het bedrijf belt.