Deskundigheid
Communicatie

Daniël en Tim Weesie

Beiden geslaagd!

Sterke punten:

Door Covid19 waren bij het CBR de examens klein vaarbewijs 1 en 2, 3x uitgesteld.
Door een email te sturen werden de cursussen door de administratie (Miranda en de andere vriendelijke collega's) iedere keer weer verlengd.
Hulde aan de administratie.
Duidelijke videolessen en veel oefenmateriaal.
Bedankt Coen en Jeroen voor de duidelijke lessen.
Uitstekende vaarschool.

Wij hebben de videocursussen gevolgd.
Vaarbewijs 1 en 2.
Tevens Marifonie basiscertificaat en Marcom-B praktijk les.
Mijn zoon Tim vaarbewijs 1

allard arends

Marifoon basiscertificaat

Sterke punten:

Lesstof uitleg op media en de dagcursus supern
met 47 punten geslaagd van de 50..Bedankt Koen en Mevrouw van de Koperen Ploeg grt allard

Ed Koorevaar

VBW 1&2 en Marifoon

Sterke punten:

Absoluut aan te raden. Ik heb in de afgelopen 6 maanden bij Vaarschool Albatros mijn Marifoon, VBW1 en VBW2 gedaan. Voor alle 3, cum laude geslaagd! Lesmaterialen en les op zaterdag van Coen, in... Absoluut aan te raden. Ik heb in de afgelopen 6 maanden bij Vaarschool Albatros mijn Marifoon, VBW1 en VBW2 gedaan. Voor alle 3, cum laude geslaagd! Lesmaterialen en les op zaterdag van Coen, in Dordrecht, perfect.

Marcus

Geslaagd voor KVB1

Sterke punten:

Goede uitleg in video's en vooral duidelijke oefenvragen per categorie.

Matthijs Hagen

Helemaal top

Duidelijke uitleg. Alles keurig geregeld

Jelle

Uitstekende vaarschool!

Sterke punten:

Ik heb in 3 weken tijd de online/videocursus gevolgd, heel erg leerzaam en duidelijk uitgelegd. Afgelopen week op examen geweest en met vlag en wimpel geslaagd (74 van de 80 punten). Complimenten... Ik heb in 3 weken tijd de online/videocursus gevolgd, heel erg leerzaam en duidelijk uitgelegd. Afgelopen week op examen geweest en met vlag en wimpel geslaagd (74 van de 80 punten). Complimenten aan de vaarschool en uiteraard aan Coen!

Jan

Videocursus KVB2

Sterke punten:

Duidelijk en hele goede voorbereiding

Eddy Lefèvere

Prima cursus vb1

Sterke punten:

Duidelijke cursus en mooie ezelsbruggetjes . Leuke karikatuur van Coen in het cursusboek. In 1 keer geslaagd

Bastian

Duidelijk en actueel

Sterke punten:

Duidelijk en actuele cursus, geslaagd in 1 x.
Super bedankt jongens.

Marc

Videocursus KVB2

Sterke punten:

duidelijk en overzichtelijk maar vooral juiste voorbereiding met hoge kans op slagen