Deskundigheid
9.5/10

Dick L.W. Balt

Opleiding Vaarbewijs II en Marifoon

Sterke punten:

Reeds eerder het Vaarbewijs II behaald en in sept. 2019 de Video cursus Marifonie met examen nader te bepalen.
De lessen zijn duidelijk en begrijpelijk opgesteld. De video presentatie is overzichtelijk en goed gestructureerd. Er zijn ruim voldoende oefenvragen en oefenexamens , die meermaals gegenereerd en uitgevoerd kunnen worden .

Örjan

In één keer geslaagd!

Sterke punten:

Coen is een prettige docent die met humor zijn kennis overbrengt. Ook realistisch in de verwachtingen, je moet er ècht wel iets voor doen. Volop service en nazorg na de dagcursus tot aan het examen. Verlengen van de online ondersteuning was geen probleem en snel geregeld! Nu toch ook maar KVB II gaan doen.

Hermina Poelstra

Leuk leren!

- leerzame manier uitgelegd
- goede ezelsbruggetjes
- goede examenvragen
- veel examenvragen
- genoeg tijd om te leren met de online cursus, cursus is een halfjaar geldig en binnen 3 maanden had ik mijn vaarbewijs al! (gelijk na 1e poging)

- minder sterk punt. 1x heb ik gebeld met jullie toen ik een vraag niet snapte. Ik verwachte de leraar zelf aan de telefoon te krijgen, wat niet het geval was. En de mw kon mij het ook niet zo duidelijk uitleggen als de online leraar het waarschijnlijk zou hebben gekund.

Hans de Witte

Super video cursus

Sterke punten:

Na videocursussen voor VB 1 en 2 fluitend examen gedaan met goed gevolg, geslaagd dus, ook nog met mooie resultaten!

Kevin Seinen

Resultaat gericht en duidelijk.

Sterke punten:

Duidelijke instructie via de online instruciefilms. Geen randzaken en examengericht.

Mark Roelofs

Super bedrijf.
1 dag super duidelijke cursus en daarna gelijk examen gedaan. In 1 keer geslaagd voor vaarbewijs 1.
Super

Goede ,duidelijke cursus

Marianne

Tip; snel inschrijven!

Sterke punten:

Super goede lesdag en geweldig oefenmateriaal

Geweldige vaarschool

Sterke punten:

ik heb 2 keer cursus gevolgd voor 1ste keer vaarbewijs 1 en de 2de keer voor vaarbewijs 2.

De uitleg en de begeleiding op die dag is heel goed, je vragen worden altijd beantwoord.

Erik

Super begeleiding!

Jeroen

Uitstekende video cursus gegeven door Coen

Sterke punten:

Uitstekende video cursus gegeven door Coen, met zelfstudie en oefen examen is klein vaarbewijs 2 zeker te halen.