Zeer positief, professionele trainer en voorzieningen waren goed geregeld

zeer positief

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, We zijn super blij met jouw cijfer: een 10! Dank je wel voor daarvoor. Belangrijk is dat je zeer positief bent over onze cursus. Succes in je rol! Met vriendelijke... Goedendag, We zijn super blij met jouw cijfer: een 10! Dank je wel voor daarvoor. Belangrijk is dat je zeer positief bent over onze cursus. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

De contacten met V_Kam waren zeer goed en professioneel.
Ik kreeg vanwege late inschrijving de lesmap keurig op mijn werk bezorgd; vergezeld o.a. van een fijne tas en een TONY Chcolonely reep.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Leerzame cursus, die geheel heeft gebracht wat ik er van verwachtte.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Leuk om te lezen dat je de lesmap voorzien van fijne tas en Tony reep waardeert. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Leuk om te lezen dat je de lesmap voorzien van fijne tas en Tony reep waardeert. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Lub Snijder

Correcte behandeling

Professioneel opgezet

Reactie V-Kam Education:

Dag Lub, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je ervaren hebt dat onze cursus professioneel is opgezet. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager... Dag Lub, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je ervaren hebt dat onze cursus professioneel is opgezet. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Afra Snoek

Alles is prima geregeld. Goede communicatie. Fijne locatie van de cursus.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Duidelijke uitleg. Ervaren cursusleider. Goede praktijkvoorbeelden.

Mieke van der Putten

Ik heb de cursus Preventiemedewerker gevolgd .

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik heb een erg leerzame dag gehad. De cursusleider deed het erg leuk en ik heb mooie handvatten gehad om aan de slag te gaan.

Reactie V-Kam Education:

Dag Mieke, We zijn verrast van jouw cijfer: een 10! Mooi om te lezen dat je een erg leerzame dag hebt gehad met mooie handvatten. Succes in je rol als Preventiemedewerker! Met vriendelijke... Dag Mieke, We zijn verrast van jouw cijfer: een 10! Mooi om te lezen dat je een erg leerzame dag hebt gehad met mooie handvatten. Succes in je rol als Preventiemedewerker! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Prima geïnformeerd. Goede lokatie.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Was een leuke, open cursus. Veel toepassen, niet alleen maar theorie.

De cursus was goed geregeld. Goede locatie en goede lunch!

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus was praktijkgericht. Met name het rollenspel was erg leerzaam.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat onze cursus goed geregeld is op een goede locatie en een goede lunch. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat onze cursus goed geregeld is op een goede locatie en een goede lunch. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Goede communicatie. Professioneel bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Zeer fijne leraar. Goed ruimte voor onderlinge interactie

Zeer informatief

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goede uitleg in begrijpelijke taal

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je onze uitleg in begrijpelijke taal als goed hebt ervaren. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedemiddag, Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je onze uitleg in begrijpelijke taal als goed hebt ervaren. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Basiscursus preventiemedewerker. Interessant, afwisselend.
Inspirerende docent. Leuke locatie, was alleen niet goed te bereiken in de spits.

Prima basiscursus

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat onze cursus Preventiemedewerker interessant en afwisselend is. Jammer dat je last had van de spits. Hopelijk was je nog op... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat onze cursus Preventiemedewerker interessant en afwisselend is. Jammer dat je last had van de spits. Hopelijk was je nog op tijd. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.