De online cursus en bijgaande praktijk cursus waren erg goed geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Degene die de praktijk cursus gaf was erg enthousiast en kon ook goede praktijk voorbeelden geven. Het lotus slachtoffer was ook een hele leerzame manier van praktijk les.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback: wat een mooi cijfer! Goed om te lezen dat degene die de praktijk cursus gaf erg enthousiast was met goede praktijkvoorbeelden. Veel succes met het... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback: wat een mooi cijfer! Goed om te lezen dat degene die de praktijk cursus gaf erg enthousiast was met goede praktijkvoorbeelden. Veel succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Training interne auditor (21 maart 2019)

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Duidelijke en praktische training, veel handige handvatten die je meteen kan toepassen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je ervaren hebt dat onze training duidelijk en praktisch is. Veel succes met het toepassen van de handige handvatten. Met vriendelijke... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je ervaren hebt dat onze training duidelijk en praktisch is. Veel succes met het toepassen van de handige handvatten. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

BNR schilders

Hartstikke goed

Positief

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je positief bent over de cursus die je bij ons hebt gevolgd. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je positief bent over de cursus die je bij ons hebt gevolgd. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Makkelijke inschrijving, goede online omgeving, goede begeleiding in gehele proces.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goede dag welke een goede 1e ervaring heeft opgeleverd met VKAM, kundige docent/adviseur.
Fijn ook dat er zoveel digitale info beschikbaar is gemaakt. Perfect.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, we zijn verrast over het mooie cijfer; dank je wel daarvoor! Fijn dat je ervaren hebt, dat de inschrijving makkelijk is gegaan en je een goede begeleiding hebt ervaren in het hele... Goedendag, we zijn verrast over het mooie cijfer; dank je wel daarvoor! Fijn dat je ervaren hebt, dat de inschrijving makkelijk is gegaan en je een goede begeleiding hebt ervaren in het hele proces. Heel veel succes in je rol. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Rob

Zeer ervaren en enthousiaste trainer

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

zeer nuttig, was voor mij een refresher

Reactie V-Kam Education:

Beste Rob, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat de trainer zeer ervaren en enthousiast is, zodat je de cursus als zeer nuttig hebt ervaren. Veel succes in je rol! Met... Beste Rob, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat de trainer zeer ervaren en enthousiast is, zodat je de cursus als zeer nuttig hebt ervaren. Veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Vegro Verpleegartikelen

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Fijne cursus, goede informatie en goede interactie.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer. We vinden het fijn dat je tevreden bent en ook goede interactie in de cursus hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Annelies... Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer. We vinden het fijn dat je tevreden bent en ook goede interactie in de cursus hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

IW-Noord Holland

Zeer leerzaam. Het was voor mij ook een spiegel die mij werd voorgehouden. Hierdoor kwam ik er achter dat ik al veel kennis had van bepaalde zaken. Dit gaf mij weer meer vertrouwen voor de rol die... Zeer leerzaam. Het was voor mij ook een spiegel die mij werd voorgehouden. Hierdoor kwam ik er achter dat ik al veel kennis had van bepaalde zaken. Dit gaf mij weer meer vertrouwen voor de rol die ik heb binnen ons bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus brengt je op weg voor je rol als preventiemedewerker. En dat is ook het doel vind ik.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor je mooie cijfer: een 10!. Goed om te lezen dat je onze cursus als zeer leerzaam hebt ervaren. Fijn dat je door onze cursus weer meer vertrouwen krijgt om jouw rol... Goedendag, dank je wel voor je mooie cijfer: een 10!. Goed om te lezen dat je onze cursus als zeer leerzaam hebt ervaren. Fijn dat je door onze cursus weer meer vertrouwen krijgt om jouw rol verder te vervullen. Veel succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Veel informatie en goed te gebruiken in de opzet voor een ISO certificering

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Voldoende informatie om mee aan de slag te gaan

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je veel informatie hebt ontvangen die goed te gebruiken is voor de opzet van ISO-certificering. Succes met het geleerde! Met... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je veel informatie hebt ontvangen die goed te gebruiken is voor de opzet van ISO-certificering. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Goede cursus, snelle reactie bij vragen via de mail.
jammer dat ik de e-learning niet van tevoren kreeg

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goed, veel informatie. goede stof

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, dank je wel voor het mooie cijfer dat je ons geeft: een 10! Fijn om te lezen dat je snelle reactie krijgen bij via via de mail. Je geeft aan het jammer te vinden dat je de... Goedemiddag, dank je wel voor het mooie cijfer dat je ons geeft: een 10! Fijn om te lezen dat je snelle reactie krijgen bij via via de mail. Je geeft aan het jammer te vinden dat je de e-learning niet van te voren kreeg. We gaan kijken hoe we dit anders kunnen doen. Dank je wel voor het melden, dat helpt ons te verbeteren. Veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Goede ervaring; snelle response op vragen en duidelijke afspraken en instructies.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

e learing gedeelte van de BHV cursus was duidelijk . Sommige deelnemers konden het filmpje van de AED niet openen, maar verder was het lesmateriaal uitgebreid en duidelijk omschreven. De praktijkdag... e learing gedeelte van de BHV cursus was duidelijk . Sommige deelnemers konden het filmpje van de AED niet openen, maar verder was het lesmateriaal uitgebreid en duidelijk omschreven. De praktijkdag was erg nuttig. De trainer, Otto Mulder, gaf duidelijk les met interessante voorbeelden en de nodige humor.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je een goede ervaring hebt en we snel reageren op jouw vragen. Sommigen hadden wat problemen met het openen van het AED filmpje in de... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je een goede ervaring hebt en we snel reageren op jouw vragen. Sommigen hadden wat problemen met het openen van het AED filmpje in de elearning. De trainer, Otto Mulder, heeft dit ook aan ons doorgegeven en we gaan een oplossing zoeken hiervoor. Succes als BHV-er! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.