Vincent"s Montagewerken

Vanaf moment van inschrijving, telefonisch contact omtrent wijziging cursus datum, tot aan heden allemaal heel vriendelijk en informatief verlopen.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was voor iemand die al 27 jaar niet meer in de schoolbanken heeft gezeten erg zwaar. Maar de uitleg in voor mij jip en janneke taal heeft me in een dag meer opgeleverd dan 2 jaar school. (Daar... Het was voor iemand die al 27 jaar niet meer in de schoolbanken heeft gezeten erg zwaar. Maar de uitleg in voor mij jip en janneke taal heeft me in een dag meer opgeleverd dan 2 jaar school. (Daar ik geen vergelijkende cursussen heb gevolgd vind ik een 10 niet kunnen)

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Fijn om te lezen dat alles heel vriendelijk en informatie voor jou is verlopen. Dank je wel voor het compliment dat je 1 dag in onze training meer heeft... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Fijn om te lezen dat alles heel vriendelijk en informatie voor jou is verlopen. Dank je wel voor het compliment dat je 1 dag in onze training meer heeft opgeleverd dan 2 jaar school. Graag gedaan! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager P.S. die 10 had best gemogen hoor :).

Al enige jaren les van jullie en bevalt prima.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Leuke dag gehad, ervaring van de betreffende persoon altijd interessant

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel jouw feedback. Mooi dat je al enige jaren les van ons krijgt en dat het ook nog goed bevalt! Succes weer met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der... Goedendag, Dank je wel jouw feedback. Mooi dat je al enige jaren les van ons krijgt en dat het ook nog goed bevalt! Succes weer met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde-Van Zuthem, Officemanager.

S.Gale

Het verliep volgens plan

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

de cursus voldeed aan de beschrijving en mijn leerdoelen. De trainer was duidelijk en ging goed in op vragen en behoeften.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat de cursus voldeed aan de beschrijving en ook jouw leerdoelen. Veel succes met het geleerde! Met vriendelijke... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat de cursus voldeed aan de beschrijving en ook jouw leerdoelen. Veel succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde-Van Zuthem, Officemanager.

MD-Installatietechniek

Een prettige, leerzame en relaxte sfeer.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De NEN 3140 cursus was weer erg leerzaam. Opfrissen in het elektrotechnische vakgebied blijft belangrijk.

Goede communicatie via de website en snel reactie via mail, prima

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goede training, concreet, mooi kort voor een eerste kennismaking

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Fijn dat je onze communicatie via de website goed ervaart. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde-Van Zuthem,... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Fijn dat je onze communicatie via de website goed ervaart. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde-Van Zuthem, Officemanager V-Kam Education

Ik vind dat V-Kam het netjes voor elkaar heeft, ook toen ik de e-learning niet geopend kreeg, werd er meteen telefonisch contact opgenomen.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus was leerzaam en zelfs leuk! Dat laatste had ik niet verwacht, de medecursisten waren ook zeer actief en de sfeer was goed.
De docent was zeer kundig en had een manier van lesgeven...
De docent was zeer kundig en had een manier van lesgeven die mij erg aansprak.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Fijn om te lezen dat je ervaren hebt dat V-Kam Education het netjes voor elkaar heeft. Mooi om te horen dat onze docent zeer kundig is. Met... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Fijn om te lezen dat je ervaren hebt dat V-Kam Education het netjes voor elkaar heeft. Mooi om te horen dat onze docent zeer kundig is. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde-Van Zuthem, Officemanager V-Kam Education Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde-Van Zuthem, Officemanager V-Kam Education

Positief en zeer prettige cursus

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

fijn dat er interactie was en de tips die ik heb meegekregen vanuit de cursus kan ik zeker in de praktijk gebruiken.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor je feedback. Fijn dat je interactie in de cursus ervaren hebt en veel tips hebt gekregen. Veel succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der... Goedendag, dank je wel voor je feedback. Fijn dat je interactie in de cursus ervaren hebt en veel tips hebt gekregen. Veel succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde-Van Zuthem, Officemanager V-Kam Education

E. Pool / Amsterdam Tropen Hotel

Prima cursus erg uitgebreid

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

veel nieuwe dingen opgestoken.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je veel nieuwe dingen hebt opgestoken. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam... Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je veel nieuwe dingen hebt opgestoken. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Arnoud Kok| Beelen.nl

Goede opleidingsinstituut met landelijk veel curcus plaatsen. Goede communicatie omtrent de cursusdag. En kleine groepen met duidelijk onderwijs.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik heb een fijne en leerzame dag gehad, met een leuke en kleine groep en goede instructeur!
Er werd voor elk onderdeel goed de tijd genomen voor duidelijke uitleg (zelfs voor mij,zonder tech. Achtergrond.
Ook de lunch was voortreffelijk voor elkaar!

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag Arnoud, dank je wel voor dit mooie cijfer, super! Goed om te lezen dat je een fijne en leerzame dag hebt gehad met een leuke, kleine groep en goede instructeur. Veel succes met... Goedemiddag Arnoud, dank je wel voor dit mooie cijfer, super! Goed om te lezen dat je een fijne en leerzame dag hebt gehad met een leuke, kleine groep en goede instructeur. Veel succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

De online cursus en bijgaande praktijk cursus waren erg goed geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Degene die de praktijk cursus gaf was erg enthousiast en kon ook goede praktijk voorbeelden geven. Het lotus slachtoffer was ook een hele leerzame manier van praktijk les.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback: wat een mooi cijfer! Goed om te lezen dat degene die de praktijk cursus gaf erg enthousiast was met goede praktijkvoorbeelden. Veel succes met het... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback: wat een mooi cijfer! Goed om te lezen dat degene die de praktijk cursus gaf erg enthousiast was met goede praktijkvoorbeelden. Veel succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.