F. van t Groenewout

Uitstekende ervaren cursusleider, wist ons goed door de stof leiden en maakt ook gebruik van de cursisten om haar leerdoelen te bereiken. Het maken of doen van gezamelijke opdrachten werkt erg goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

cursus ISO 9001 heeft twee gezichten, lijkt simpel maar eist best veel inzicht.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer jou en de cursisten goed door te stof wist heen te leiden. Fijn dat het maken en doen van gezamenlijke opdrachten ook... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer jou en de cursisten goed door te stof wist heen te leiden. Fijn dat het maken en doen van gezamenlijke opdrachten ook erg goed werkt. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Cincero IT B.V. Margreet Blans

Zeer professioneel en vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Locatie en naslagwerk prima; goede docente (Veroni) die dit onderwerp (ISO 9001) praktisch brengt met prettige interactie en bewaking van de tijd. Kennis van zaken van diverse branches.... Locatie en naslagwerk prima; goede docente (Veroni) die dit onderwerp (ISO 9001) praktisch brengt met prettige interactie en bewaking van de tijd. Kennis van zaken van diverse branches. Inspirerend!

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw mooie feedback en cijfer: daar worden we blij van! Goed om te lezen dat Veroni, onze trainster, zorgt voor een prettige interactie en bewaking van de tijd. Succes met... Dag, bedankt voor jouw mooie feedback en cijfer: daar worden we blij van! Goed om te lezen dat Veroni, onze trainster, zorgt voor een prettige interactie en bewaking van de tijd. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Inge Griffioen

Prima! Kundige trainster die boeiend kan vertellen.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ervaring is goed. Veel kennis opgestoken, uitstekende verzorging van de cursus,lunch en materiaal.

Reactie V-Kam Education:

Dag Inge, dank je wel voor jouw feedback en het prachtige cijfer. Goed om te lezen dat je onze trainster als kundig hebt ervaren die boeiend kan vertellen. Succes met de opgedane kennis en... Dag Inge, dank je wel voor jouw feedback en het prachtige cijfer. Goed om te lezen dat je onze trainster als kundig hebt ervaren die boeiend kan vertellen. Succes met de opgedane kennis en vaardigheden. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

M de Greef

Training heb ik als fijn ervaren en ik heb er veel van geleerd. Fijne trainster en dat bevorderd de spirit van de groep en het verloop van de dag.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer! Goed om te lezen dat je de training als fijn hebt ervaren en er veel van hebt geleerd. Veel succes in je rol! Met... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer! Goed om te lezen dat je de training als fijn hebt ervaren en er veel van hebt geleerd. Veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Circulus-Berkel BV; Brant van Deelen

De ervaring is goed. Er wordt duidelijk en helder aangegeven dat de cursus wordt gegeven. Ik vraag me alleen af of daar mijn privé-mail voor moet worden gebruikt en daaraan gekoppeld de vraag: Hoe... De ervaring is goed. Er wordt duidelijk en helder aangegeven dat de cursus wordt gegeven. Ik vraag me alleen af of daar mijn privé-mail voor moet worden gebruikt en daaraan gekoppeld de vraag: Hoe komt u daaraan?

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus was goed. Vooral het eerste deel waarbij wij elkaar moesten auditten om vervolgens in het nagesprek van de cursusleider te horen wat de zwakke en sterke punten waren.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag Brant, Dank je wel voor jouw mooie feedback! Fijn om te lezen dat de ervaring goed is. Jouw e-mailadres hebben we ontvangen van de contactpersoon binnen jouw organisatie, die dit... Goedemiddag Brant, Dank je wel voor jouw mooie feedback! Fijn om te lezen dat de ervaring goed is. Jouw e-mailadres hebben we ontvangen van de contactpersoon binnen jouw organisatie, die dit met ons geregeld heeft. Heel veel succes met het verder in praktijk brengen. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Olav ten Broek / Omega Arbo

Zeer goede locatie met fijne lunch.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Matthijs Dierick heeft ons onvermoeibaar, gedetailleerd en met de nodige humor de kneepjes van de Norm bijgebracht en ons naar het examen geleid. Nu nog slagen.

Reactie V-Kam Education:

Dag Olav, dank je wel voor jouw mooie feedback en het cijfer. Goed om te lezen dat je onze trainer je de kneepjes van de norm heeft bijgebracht. Met vriendelijke groet, Annelies van der... Dag Olav, dank je wel voor jouw mooie feedback en het cijfer. Goed om te lezen dat je onze trainer je de kneepjes van de norm heeft bijgebracht. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Zeer goed verzorgde training interactief en goed kennis niveau.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus heeft mij een nog beter inzicht gegeven om het bestaande EHS management framework te koppelen aan het arbomanagement system.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat ze training zeer goed verzorgd en interactief was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager... Goedendag, Bedankt voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat ze training zeer goed verzorgd en interactief was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Silvia Meulendijks / Hamilton Bright

Vriendelijk, toegankelijk, snelle afhandeling, concrete en correcte informatie, goed georganiseerd en goed verzorgd.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was top! Goede ervaren, enthousiaste en gepassioneerde trainers, studie materiaal en locatie goed verzorgd en prima bereikbaar. Deze opleiding legt in goede basis om binnen de organisatie in de... Het was top! Goede ervaren, enthousiaste en gepassioneerde trainers, studie materiaal en locatie goed verzorgd en prima bereikbaar. Deze opleiding legt in goede basis om binnen de organisatie in de betreffende rol gerichte stappen te gaan zetten. Dat was mijn bedoeling en daar is aan voldaan.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag Silvia, dank je wel voor jouw uitgebreide feedback. Mooi dat de cursus top was en dat we voldaan hebben aan je behoefte om gerichte stappen in je organisatie te kunnen zetten. Veel... Goedemiddag Silvia, dank je wel voor jouw uitgebreide feedback. Mooi dat de cursus top was en dat we voldaan hebben aan je behoefte om gerichte stappen in je organisatie te kunnen zetten. Veel succes in jouw rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Het is een kwalitatief een goed bedrijf. Vooraf goede informatie vriendelijk te woord gestaan. Op tijd informatie beschikbaar voor de cursus zodat je je al kunt inlezen, waardoor meer rendement aan... Het is een kwalitatief een goed bedrijf. Vooraf goede informatie vriendelijk te woord gestaan. Op tijd informatie beschikbaar voor de cursus zodat je je al kunt inlezen, waardoor meer rendement aan de cursus!

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Erg leerzaam, leuke opleiding veel geleerd. De leraar gaf goed les, veel interactie. Zou zo weer een cursus volgen bij jullie. En het zeker adviseren aan anderen,

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw erg mooie feedback! Fijn om te lezen dat je op tijd informatie hebt gekregen, zodat je je kunt inlezen en meer rendement uit onze cursus haalt. Succes in je... Goedendag, dank je wel voor jouw erg mooie feedback! Fijn om te lezen dat je op tijd informatie hebt gekregen, zodat je je kunt inlezen en meer rendement uit onze cursus haalt. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Ivo Jongh Visscher / FedEx-TNT

Goede communicatie, korte lijnen, altijd vriendelijk en meedenkend.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

KAM cursus was top. Een hoop geleerd en vooral richting gekregen in hoe, wat en waar.

Beste Ivo,

dank je wel voor jou mooie cijfer: daar worden we blij van!

Heel veel succes in je rol !

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.