Karym Atwa. Painting Holland Materieel

Ik heb bij V-Kam Education mijn certificaat voor keurmeester NEN- 3140 behaald in 2019. Deze werd toen gehouden in Amsterdam in de Bijlmer.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

In de herhalingscursus werden de des pretreffende onderwerpen goed en duidelijk behandeld / besproken. De cursus was overgebracht op een leuke en leerzame manier, en zo kom je er achter dat er best... In de herhalingscursus werden de des pretreffende onderwerpen goed en duidelijk behandeld / besproken. De cursus was overgebracht op een leuke en leerzame manier, en zo kom je er achter dat er best wel veel is blijven hangen, maar ook dat je een paar dingen kan vergeten als je daar een vergrootglas op zet.
Gedurende de cursus had ik niet het gevoeld at ik weer op school in de les banken zat, en zo was de cursus weer in een keer voorbij. Al om al een goede cursus, veel geleerd en een leuke tijd gehad.

Dag Karym,
Bedankt voor je uitstekende beoordeling! Fijn om te lezen dat de cursus zo goed is bevallen.

DPD Nederland

Zeer Positief

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Duidelijke uitleg van de instructeur

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat de trainer een duidelijke uitleg had.

Euro-caps

Goede uitleg en weer ge-update

Gedrevenheid van de trainster

Dag Peter,
Bedankt voor de uitmuntende beoordeling! Goed om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt.

Renata Verbeek ProCuro Plaagdierpreventie

Het was een interessante cursus waarvan ik veel heb geleerd.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De opzet van de cursusdag, dat je veel handvatten meekrijgt en dat het praktijkgedeelte als was het een echte interne audit wordt geoefend.

Dag Renata,
Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat je het een interessante cursus vond en dat je veel geleerd hebt.

ACIC

Goede ervaring, fijne cursusdag gehad.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Fijne cursusdag gehad met een goede afwisseling tussen theorie en het toepassen in de praktijk. Het geeft direct handvatten waar je mee verder kan en er was voldoende diepgang.

Dag Kimberly,
Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij de cursus.

ACIC

Op een hele fijne manier was de training ingericht. Praktijk en theorie, daarom werd het heel tastbaar en hebben we zin om de opgedane kennis te gaan gebruiken. De trainster was een fijn persoon die... Op een hele fijne manier was de training ingericht. Praktijk en theorie, daarom werd het heel tastbaar en hebben we zin om de opgedane kennis te gaan gebruiken. De trainster was een fijn persoon die iedereen goed bij de training wist te betrekken.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De kleine groep, fijne trainster, theorie afgewisseld met praktijk

Dag Daphne,
Goed om te lezen dat je de cursus als erg fijn hebt ervaren! Bedankt voor je positieve beoordeling.
Groet.

't Weijtje Jeugdzorg

Prima, duidelijke communicatie.

Informatief.

Dag Wesley,
Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat de cursus informatief was en er een duidelijke communicatie heeft plaatsgevonden.

DPS

Excellent

Practical approach

Reactie V-Kam Education:

Thank you for your positive review!
Kind regards, Gerona

Fuji Trading (Marine) BV

Docenten met praktijkervaring.

Dag Chris,
Bedankt voor de positieve beoordeling! Goed om te lezen dat je onze docenten waardeert.

Laurence Chevreton COROOS Conserven

Zeer goed georganiseerd, duidelijk werk documenten

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

vanaf Thuis, veel oefeningen vond echt zeer goed! uit zeeland spar je veer reistijd ik raad het aan.

Beste Laurence,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te lezen dat je ons aanbeveelt aan anderen!