UX MAZE

Afspraken nakomen
Kennis & Vakmanschap
9.5/10

Heritage Prints

Ik heb contact opgenomen met Ux Maze nadat ik een website en webshop vanwege een overlijden in de familie had overgenomen, een moeilijke tijd. Zij hebben mij op een zeer plezierige wijze geholpen....

Een sterk punt van Ux Maze is de persoonlijke aanpak en het meedenken om de kwaliteit van zowel de website als de webshop te verbeteren. Ook de ruime ervaring van Ux Maze met Magento en webshops is een ijzersterk punt, waardoor de verbeterslag van de website probleemloos is verlopen en verbeteringen eenvoudig doorgevoerd konden worden. Door het gebruik van een development site konden alle geplande aanpassingen van te voren goed getest worden en werd het klantenproces niet verstoord.

Strandlaken.nl

Super fijne samenwerking. Korte lijnen en perfecte communicatie! Eindelijk iemand gevonden met veel kennis van magento 2.0

communicatie en kennis

Oscar Wissink /Lureparts.nl

Wij hebben het afgelopen half jaar onze nieuwe website laten bouwen door UX Maze en zijn erg content met het eindresultaat.

Wat ik prettig vond is de open en eerlijke communicatie van de kant van UX Maze. Ze doen wat ze beloven en komen afspraken na. Daarnaast is Amanj een heel prettig persoon om mee samen te werken.

Serverkast.nl

Zeer postieve ervaring met het bedrijf UX MAZE. Heldere communicatie vanaf het begin en goede aanpak en oplevering. Onze nieuwe webshop serverkast.nl doet het heel goed.

Ze zijn vakkundig en heel professioneel. Zij communiceren op tijd en bieden hoogwaardige adviesen.

Studio Harmens

Zeer professioneel, snelle communicatie en fijne samenwerking.

Oog voor detail en grote kennis van webshops.

Jurriens

Een bedrijf die mee denkt en met oplossingen komt die van belang zijn voor mijn bedrijf

Goed luisteren, de juiste vragen stellen en duidelijkheid in wat je krijgt.

Joyce van Rijn

Snelle reacties, meedenkend, creatief in oplossing en klantgericht

Zeer heldere communicatie en heldere kosten. Je weet waar je voor betaalt.

UNIQ TV

Sterke communicatie vanaf het begin, vakkundig en creatief. UX MAZE heeft me geholpen bij het ontwerpen en ontwikkelen van een Magento webshop.

Communicatief sterk, biedt de juiste informatie en zijn creatief bij het bedenken van betaalbare oplossingen.

Chairtech.nl

Professionele service, mooi eindproduct en goede communicatie.

kundig en professioneel

Samer Media

Afgelopen jaren heb ik meerdere Magento agency's ingezet voor het bouwen van onze webshops. In 2014 kwam ik in aanraking met UX Maze voor het bouwen van een webshop. UX Maze is de eerste agency met...