Je aankoop wordt beschermd

schouwen

Vriendelijke en behulpzame klantenservice, goede bereikbaarheid! Ik had een fotopuzzel besteld, en deze is geleverd op de afgesproken datum! Geweldig cadeau, deze in zwart-wit laten afdrukken, en...

Catrien Vonk

Geweldige kalender ontvangen, verjaardagscadeau voor mijn zus die 80 jaar wordt. Met enige hulp is het mij gelukt dit voor elkaar te krijgen. Blij mee.

Raf Gabriël

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij uwfotocadeau.
Alles is vlot verlopen, de foto's waren netjes op tijd en van een goede kwaliteit.

kwalitieit van de foto's, kleuren waren super goed, professionele afdrukken

Wim Vansnick

Ik liet een 45x90cm canvas printen en leveren van een smartphone foto.

canvas is prachtig! kleuren en scherpte zijn echt fantastisch. kan bijna niet geloven dat het met mijn smartphone genomen is, maar toch!

Kolodziej

19 (!!) dagen moeten wachten op mijn bestelling om deze vervolgens beschadigd te ontvangen!!

Caatje

Mooi product, vlot geleverd.

Suzanne van der Horst

Super mooi fotoalbum ontvangen van Fotogeschenk, het werkelijke resultaat was nog mooier dan hoe het er op mijn beeldscherm uitzag!

Theo

Goede prijs/kwaliteit

een goede kwaliteit,snelle levering

Louis Wannijn

Heb een print in onregelmatige afmetingen besteld, werd verteld dat deze op de mm afgesneden wordt naar mijn wensen, heb een afbeelding doorgestuurd en bestelling met spoed besteld.

Heb...

Communicatie is vlot zolang ze niet in fout zijn, ze zijn heel flexibel in hun aanbod en heel correct in hun prijzen. enige probleem is dat je geen preview/confirmatie krijgt van het eindresultaat/afmetingen als men een foto upload (ze hebben hoogte en breedte van de afbeelding door elkaar gehaald, en het was nergens duidelijk wat hoogte of breedte moest zijn).

Als dat opgelost geraakt zijn ze aan de top van wat belgië te bieden heeft.