Ik vond het erg jammer dat ik aan het eind van de cursus een certificaat voor Engels op B2 niveau kreeg, terwijl de docent aangaf dat ik op C1 niveau zat.

Reactie UvA Talen (taalcursussen):

Bedankt voor je recensie. We zoeken graag voor je uit wat er precies is gebeurd. Kun je hiervoor een e-mail sturen naar trainers@uvatalen.nl? Bedankt!

Het contact met UvA talen was zeer professioneel voorafgaand, gedurende en na de lessen. Mijn docente heeft mij persoonlijk begeleid, waardoor ik veel plezier heb gehad en ook mijn leerdoelen heb... Het contact met UvA talen was zeer professioneel voorafgaand, gedurende en na de lessen. Mijn docente heeft mij persoonlijk begeleid, waardoor ik veel plezier heb gehad en ook mijn leerdoelen heb behaald. De sfeer tijdens de lessen was top en zou zo weer een persoonlijke cursus doen.

Mrs CeeBee

Privélessen gevolgd met docente Portugees. Het was erg intensief maar wat heb ik veel geleerd! Persoonlijk hadden we een ontzettend leuk contact, en er was veel ruimte voor mijn persoonlijke... Privélessen gevolgd met docente Portugees. Het was erg intensief maar wat heb ik veel geleerd! Persoonlijk hadden we een ontzettend leuk contact, en er was veel ruimte voor mijn persoonlijke inbreng. De feedback was wederzijds en constructief. De lessen zijn goed georganiseerd door de staff van UvA Talencentrum.

KLM'er

Ik heb een cursus Duits gevolgd. Dit was een '1 op 1' cursus en heb hier veel van geleerd. De sfeer was goed en de docent heeft mij op een plezierige manier les gegeven.

Deze cursus was voor mij een kennismaking met een nieuwe vreemde taal. Ik heb het in de 10 lessen niet onder de knie gekregen maar daarvoor had ik ook meer aan zelfstudie thuis gedaan. Toch heb ik... Deze cursus was voor mij een kennismaking met een nieuwe vreemde taal. Ik heb het in de 10 lessen niet onder de knie gekregen maar daarvoor had ik ook meer aan zelfstudie thuis gedaan. Toch heb ik veel geleerd. Het contact met de docente was goed en prettig. Zij stelde zich ook flexibel op als ik een les wilde wijzigen.

Hakim

Docent Leston heeft verstand van zaken en geeft goede feedback.

diemen/klm

Goede uitleg over hoe ik die kon uitvoeren , de gebruikte lesmaterialen, de trainer gaf duidelijke uitleg over hoe de uitspaken gaan, hoe te lezen en hoe te grbruiken in zins vorm. Mijn geval ging... Goede uitleg over hoe ik die kon uitvoeren , de gebruikte lesmaterialen, de trainer gaf duidelijke uitleg over hoe de uitspaken gaan, hoe te lezen en hoe te grbruiken in zins vorm. Mijn geval ging het om leren van spaanse taal.
Enige nadeel is de plek ivm parkeren.

Deniz Dinc

Ik had persoonlijke (en gepersonaliseerde) lessen van Loraine Levin. Ze is een uitstekende leraar; flexibel, bekwaam, toegewijd en professioneel. Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om haar... Ik had persoonlijke (en gepersonaliseerde) lessen van Loraine Levin. Ze is een uitstekende leraar; flexibel, bekwaam, toegewijd en professioneel. Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om haar student te zijn.
Ze heeft me veel geleerd en ik hoop een kans te krijgen om in de toekomst weer met haar te studeren.

Slamet Riyadi

Professioneel begeleiding toegespitst op je niveau en werkveld.

Fijne lessen gehad bij Mila. Verder ook goed contact gehad met Uva Talen administratie over ophalen boeken, certificaat en aanpassen toetsdata.