Herman

Aangename manier van les geven. Niet te grote groep.

Helemaal prima

Ruth/KLM

Ik vond de training intensief en super leuk. De sfeer tijdens de training was heel goed. Elke trainee kwam aan de beurt tijdens de training. De trainer was geduldig en vrij duidelijk. Hij kon de... Ik vond de training intensief en super leuk. De sfeer tijdens de training was heel goed. Elke trainee kwam aan de beurt tijdens de training. De trainer was geduldig en vrij duidelijk. Hij kon de stof heel tastbaar overbrengen, door zijn diverse voorbeelden. Ik ging met plezier naar de les.

Katrien van Hoorn

De intensieve cursus Russisch voor beginners voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Uitstekende docent, prima lesstof, prettige sfeer. Ik verheug mij op de vervolgcursus waarvoor ik mij heb... De intensieve cursus Russisch voor beginners voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Uitstekende docent, prima lesstof, prettige sfeer. Ik verheug mij op de vervolgcursus waarvoor ik mij heb ingeschreven.

Sara

Vond de cursus zeer goed. Enthousiaste docent die erg geduldig was en graag alles zo goed mogelijk wilde uitleggen. Ook was de sfeer goed. Docent speelde af en toe Spaanse liedjes af, lied filmpjes... Vond de cursus zeer goed. Enthousiaste docent die erg geduldig was en graag alles zo goed mogelijk wilde uitleggen. Ook was de sfeer goed. Docent speelde af en toe Spaanse liedjes af, lied filmpjes zien en vertelde ook zo af en toe haar eigen verhalen over Spanje en Zuid Amerika. Ook gaf zij vaak de vertaling van woorden in het Spaans en Zuid-Amerikaans (wat dus nog wel eens kan verschillen van elkaar). Grootte van de groepen vond ik ook goed. Heb twee cursussen gevolgd waarvan 1 in een groep van 5 en de ander in een groep van 7. Ik zou zo nog een cursus doen bij UvA Talen!

Priveles, a la carte met veel aandacht aan eigen behoeftes

Marijn Fennema

Ik ben erg tevreden met de cursus Chinees die ik bij UVA talen gevolgd heb. De docente trainde erg goed op uitspraak en luisteren, de onderdelen die vaak erg moeilijk zijn in Chinees. Wel vond ik de... Ik ben erg tevreden met de cursus Chinees die ik bij UVA talen gevolgd heb. De docente trainde erg goed op uitspraak en luisteren, de onderdelen die vaak erg moeilijk zijn in Chinees. Wel vond ik de cursus relatief prijzig, en merkte ik dat een aantal medestudenten de studie minder serieus namen dan ik.

MZ

UvA talen is een zeer professionele en prettige organisatie die mij enorm verder heeft gebracht met het leren van een nieuwe taal.

Marjolein

Ik ben heel positief over de privecursus Chinees die ik heb gevolgd bij Lily. Wat we uiteindelijk hebben bereikt is meer dan we van te voren hadden verwacht. Door haar bevlogenheid en precisie heeft... Ik ben heel positief over de privecursus Chinees die ik heb gevolgd bij Lily. Wat we uiteindelijk hebben bereikt is meer dan we van te voren hadden verwacht. Door haar bevlogenheid en precisie heeft ze me op een hele prettige manier begeleid in het leren spreken van de eerste zinnen. Door elke keer aandacht te hebben voor de achtergrond en cultuur van China is het minder ingewikkeld geweest om bepaalde karakters te leren herkennen.