Fijne cursus, goede docent. Op maat gemaakte cursus

Igor

Ik had een leerzame ervaring tijdens mijn individuele training met mijn docente mevrouw Punselie. Hierbij heb ik gewerkt aan mijn schrijfvaardigheid,maar ook aan spelling en grammatica. Verder heeft... Ik had een leerzame ervaring tijdens mijn individuele training met mijn docente mevrouw Punselie. Hierbij heb ik gewerkt aan mijn schrijfvaardigheid,maar ook aan spelling en grammatica. Verder heeft ze mij geholpen met veel voorkomende fouten tijdens het schrijven van mijn scriptie. Ik ben zeer tevreden over de training

Cobi

Afgelopen week mijn cursus Arabisch goed afgerond. Prima lessen gehad (1 op 1), locatie was goed. Helaas wel weinig parkeermogelijkheden.

Remeha

Doelgerichte cursus
Interactieve en boeiende docent

BDRTHERMEA

Goede cursus toegespitst op wat wij doen, leuke cursusleider.

KLM

Zeer positieve ervaring met privélessen Frans. Goede docent, ik ging met veel plezier naar de lessen en na 2x pakket met privelessen is mijn spraakvaardigheid echt verbeterd. Had persoonlijk... Zeer positieve ervaring met privélessen Frans. Goede docent, ik ging met veel plezier naar de lessen en na 2x pakket met privelessen is mijn spraakvaardigheid echt verbeterd. Had persoonlijk verwacht dat de focus iets meer op grammatica zou liggen, maar dit moet je echt individueel via de boeken doen (die volledig in het Frans zijn, wat het erg moeilijk maakt - je bent eerst heel lang bezig uit te vogelen wat er uberhaupt staat voor je de grammatica uitleg snapt, dat vond ik wel frustrerend). Soms vond ik het moeilijk dat de docent geen NL spreekt, dus als je iets wilt verduidelijken wat niet in FR lukt moet dat in het ENG. Dat maakt het voor mij nog complexer (schakelen tussen 3 talen FR, ENG en NL). Ik had het prettig gevonden als ik dit voorafgaand van de cursus geweten had (zowel bij priveles als bij groepsles is dit het geval).

Patrick

De docente voelde heel goed aan waar mijn interesses lagen en paste het lesprogramma hier goed op aan. De lessen waren leuk, leerzaam en uitdagend. Door de lessen heb ik nu meer inzicht in... De docente voelde heel goed aan waar mijn interesses lagen en paste het lesprogramma hier goed op aan. De lessen waren leuk, leerzaam en uitdagend. Door de lessen heb ik nu meer inzicht in grammatica en uitspraak van het Spaans.

De cursus heel leuk en leerzaam. De professor was top en geduldig.

Kamran

Een goede cursus gevolgd via UvA Talen, in de aanloop werden vragen snel beantwoord, het materiaal en het niveau van de cursus was uitstekend, en bovendien een zeer prettige en capabale trainer.