Mooie artikelen, goede omschrijving

Ik heb per mail contact gezocht, hier heb ik geen reactie op gehad. Communicatie is dus in mijn ogen nog een verbeterpunt.
Tevens zit er een fout in uw webshop. Als ik Bijvoorbeeld maat M in...
Tevens zit er een fout in uw webshop. Als ik Bijvoorbeeld maat M in mijn mandje wil stoppen, dan pakt de site maat S.
Hierdoor heb ik de verkeerde maat ontvangen. Uiteindelijk was dit wel een goede maat, dus geen probleem. Maar wel een technisch verbeterpunt op uw site. Verder tevreden.

Goede ervaring! Ruime keuze, snelle levering.

Snelle levering (nog sneller dan verwacht werd op basis van de email na bestelling)
Ruime keuze in producten en maten.

Mijn bestelde producten werden in 2 dozen verzonden en op twee dagen na elkaar ontvangen (1 shirt wat langere levertijd).
Wat mij betreft mag dit gewoon in 1 pakket (zeker aangezien er maar 1...
Wat mij betreft mag dit gewoon in 1 pakket (zeker aangezien er maar 1 dag tussen zit) om het ontvangen van het pakket makkelijker te maken (want bij 2x niet thuis, moet het 2x op een pakketpunt worden opgehaald). Liever een dag later in 1 doos, dan een deel sneller maar in 2 dozen.

Pieter

Niets meer kopen mensen! Ze hebben betalingsproblemen. Wij krijgen al 3 weken ons geld niet terug en worden opgehangen!!

4 dagen na bestelling nog geen verzend-bericht ontvangen van het bedrijf. Gebeld met de klantenservice. Kreeg een mevrouw aan de telefoon met een slecht verstaanbare stem. Het bestelde product zou... 4 dagen na bestelling nog geen verzend-bericht ontvangen van het bedrijf. Gebeld met de klantenservice. Kreeg een mevrouw aan de telefoon met een slecht verstaanbare stem. Het bestelde product zou vandaag verzonden worden.
Even later werd ik teruggebeld: het product was niet meer op voorraad in de maat '18 maanden'. Ik had het product ook in maat '12 maanden' besteld. Mevrouw zei dat dat niet in de bestelling stond, maar ook de gewenste maat was er niet meer. Of ik dan even een mail wilde sturen met mijn betaalgegevens en dan wordt het geld volgende week (pas) teruggestort. Verbaas me zeer over deze gang van zaken en ben hierover erg ontevreden. Niet klantvriendelijk in mijn ogen!

Een zwemluier en uv-shirt besteld. Maar na een week nog steeds niets ontvangen. Per mail contact gehad met de klantenservice. Deze persoon kon mij niet verder helpen, en ik moest maar bellen met de... Een zwemluier en uv-shirt besteld. Maar na een week nog steeds niets ontvangen. Per mail contact gehad met de klantenservice. Deze persoon kon mij niet verder helpen, en ik moest maar bellen met de klantenservice om het af te handelen. Het geld heb ik ook nog niet terug ontvangen, want het pakket is wel verstuurd zeggen ze, maar tot op heden nog niet ontvangen door PostNL.

Reactie UV-zwemkleding.nl:

We zijn nog met uw situatie bezig. Eerst wordt onderzocht waar het pakketje is gebleven. U ontvangt zeker uw geld terug als het pakketje niet aankomt. Excuses voor het ongemak.

Monique

Leuk aanbod en super snel geleverd!

Snelheid

Gratis retourneren

Reactie UV-zwemkleding.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer.

Ikbeal Aassafro

Top service, besteld en die dag verzonden!

Duidelijk productomschrijving, goede service en klantvriendelijk

Reactie UV-zwemkleding.nl:

Bedankt voor uw positieve feedback. Graag tot een volgende keer!

Snelle en correcte levering!

Snel

Reactie UV-zwemkleding.nl:

Bedankt, goed om te horen dat u positief bent over onze service!

Reactie UV-zwemkleding.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Natasja

Snelle, klantvriendelijke service van mooie uv kleding van een goede kwaliteit.

Snelle service en een groot aanbod.

Reactie UV-zwemkleding.nl:

Fijn om te horen dat u blij bent met ons aanbod en service!