Prima!! Snelle levering, goed product

Snelle levering !

Spullen netjes en adequaat bezorgd
Bij retour zending ; bij vooraankondiging via mail geen bevestiging gehad.

Mooie artikelen adequaat verzonden

Per mail bevestiging of vooraankondiging retourzending is aangekomen

Nadja

Het is inmiddels een week geleden en ik heb nog niks ontvangen.

Dhr. Boer

Zending plotseling retour. Bedrijf is na 10x proberen gewoon niet telefonisch bereikbaar en reageerd het nauwelijks op e-mail. Na aandringen op opnieuw versturen daar al betaald was, toch de zending...

Veel diversiteit

Er kan niet voldaan worden aan de tijdslimiet van reactie terug ontvangen indien men een klacht verstuurd via de site. Ook telefonisch niet bereikbaar. Ondanks een zware onvoldoende voor klanttevredenheid, wordt het product wel snel bezorgd. Het was ook bij Postnl onbekend wat de reden van plotseling retour was.

ter Maat

Fijne kleding, maar na een terugzending hebben we nog steeds ons geld niet terug en reageren ze ook niet meer op mail.

Wees bereikbaar

Het bestelde (zwemshort van snapper rock) kon niet worden geleverd. Ik kreeg dit pas een week nadat ik het had besteld (op de website stond op voorraad) te horen nadat ik meermaals had gebeld en...

Dina

Zeer slecht veels te laat mijn bestelling verzonden waardoor ik het niet mee kon nemen op vakantie heel jammer dit!

Sneller de producten verzenden

16 dagen moeten wachten op brievenbus pakket!

De website.

Als iets op de website voorradig is en er met Ideal wordt betaald, ervoor zorgen dat het de volgende werkdag geleverd wordt!!!

Prima!

Product was niet op voorraad. Kreeg een mail dat ze het geld terug zouden storten

Zie mijn beoordeling dd 28.05.2018

neen, nog steeds mijn centen van de tijdig geretourneerde artikels niet teruggekregen !!!

Hou jullie aan je woord ! geef de klanten hun geld terug bij tijdige retournering van de artikels.