Demirel

?k weet het niet

Geen contact via telefoon of mail

Shirley

Nette service en duidelijke communicatie

Nette service

An Storms

Een mooie overzichtelijke website, jammer dat mijn gekozen artikelen uiteindelijk niet in voorraad bleken te zijn, maar ik heb een mooi alternatief ontvangen.

Duidelijk en overzichtelijke info bij elk artikel dat ik zocht op de website.
Snelle response van de klantenservice ivm niet-voorradige artikelen.
Snelle terugbetaling.

Vanwege technische problemen waren mijn initieel aangekochte artikelen niet voorradig.

Lex Oostendorp

Eerste ervaring positief. Snelle levering en uv-shirt voldeed aan alle wensen. Ben net terug van een reis naar Zanzibar en shirt gebruikt bij het snorkelen. Prima

Tijdige levering

Kim

Website is duidelijk en gevuld met leuke spullen. Goede service en levering.

Erg leuke website met leuke spullen en een goede keus aan spullen met nog veel maten beschikbaar.

Susan

Op zoek naar een rashguard kwam ik bij toeval bij UV-zwemkleding terecht. Duidelijke website, leuk assortiment. Bestelling verliep prima en ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending van...

Duidelijke communicatie over de verzending en levering van het pakket.

Retourzenden is helaas voor eigen rekening.

Vlies

Hoed op 20 december besteld. Na drie dagen nog niet ontvangen terwijl toezegging bestelling de volgende dag was. Woensdag na kerst ontvangen. Hoed voldoet niet en nu wil ik retourneren. Heb dezelfde...

Niet reageren

Klantvriendelijkheid. Reactie snelheid.bereikbaarheid. inzage in retouren. Onduidelijk

Eveline ockerman

Goed, aangename website

Goede productinformatie, goede opgestelde return mails ivm account aanmaak, bestelling en bezorging.

Mooi assortiment, snelle bezorging

Snelle bezorging