Prima service

duidelijk en snelle levering

Desiree

De levering van de bestelde producten was snel. Ik had twee shirts besteld en een was niet op voorraad en werd via een andere weg geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Een van de shirts paste niet en is retour gezonden. Dit is nu ruim 10 dagen geleden en mijn geld is nog niet teruggestort.

Levertijd op website klopt niet. Vandaag bestellen morgen thuis....ik had het product dus 4 dagen later pas.

Ik heb een zwempak voor mijn zoontje gekocht. Ik had in eerste instantie de verkeerde maat. Hierover heb ik gemaild en nog voordat ik het pakje retour gestuurd had, was herpakte in en andere maat al... Ik heb een zwempak voor mijn zoontje gekocht. Ik had in eerste instantie de verkeerde maat. Hierover heb ik gemaild en nog voordat ik het pakje retour gestuurd had, was herpakte in en andere maat al naar mij onderweg. Super service dus.

Zeer snelle levering. Netjes verzorgd.Op vragen direct een antwoord. Ruiling wordt zeer netjes en snel afgehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer veel keuze. Goede en leuke uv shirts.Zeer zeker geen straf om hiein rond te lopen.

Vorige week heb ik zwembandjes van Beco maat 00 besteld. Twee dagen na ontvangst wilden wij ze gelijk in gebruik nemen en bleek er eentje lek te zijn. Ik vind het bijzonder dat ik eerst een mail met... Vorige week heb ik zwembandjes van Beco maat 00 besteld. Twee dagen na ontvangst wilden wij ze gelijk in gebruik nemen en bleek er eentje lek te zijn. Ik vind het bijzonder dat ik eerst een mail met verzoek om feedback ontvang i.p.v. een reactie op mijn mail waarin ik het probleem aangeef en omruiling verzoek.

Goede uitleg op site. Netjes verzorgd

Floré Hanne

Duidelijke site, handig in gebruik, vriendelijke en snelle hulp van de klantendienst!!
Op de site staat levertermijn in België 1-2 werkdagen. Uiteindelijk is het hier 5 werkdagen geworden en klopte de info op track en trace niet. Geen groot drama maar daardoor heb ik wel enkele malen de klantendienst lastig gevallen.

Ik heb goede ervaringen. Alleen de rekening is een beetje vreemd opgebouwd.

De verwerking van mijn aankoop heel zorgvuldig afgehandeld

Alles gedaan zoals afgesproken