ajm dusol-loos

Goede begeleiding . goed mee kunnen praten.

W.den Uijl-de Kramer

Rust, geduld en oplossingsgericht.

Pieter Spits

De man die mij behandelde verstaat zijn vak, nam alle tijd om oefeningen goed door te nemen en de massages die hij verrichtte zorgden voor verlichting van pijn en meer mobiliteit.

Wendalien van Dusschoten

Robin is een fijne rustige jongen waarbij ik me op mijn gemak en serieus genomen voelde! En ook prettig was een luisterend oor had.

Annemiek van de Poll

Hij weet precies wat hij moet doen bij mijn klacht.
Zeer goede begeleiding!

W.H.Meijer

Uitstekende behandeling en goede beoordeling van de klacht.

Ehren

De aandacht, deskundigheid en de prettige manier van werken en vooralook informeren.

Jantine

De fysiotherapeut kon duidelijk vertellen waar hij op lette en wat zijn observaties waren. De manier waarop hij contact met mij en mijn kind had, voelde erg steunend. Hij had oog voor mijn kind en... De fysiotherapeut kon duidelijk vertellen waar hij op lette en wat zijn observaties waren. De manier waarop hij contact met mij en mijn kind had, voelde erg steunend. Hij had oog voor mijn kind en ik had het gevoel dat hij bereikbaar was als dat nodig was. Geen enkel punt vond ik minder fijn; dan is een 10 op zijn plek.

M. Ruizendaal

Ze nemen je klachten serieus en gaan zelfs verder dan alleen behandelen. Ze kijken ook naar je mri en dat geeft mij de reden om deze fysio praktijk te beoordelen met een 8. Deze is zeer verdiend!