Na aangeven van de klachten werd de locatie van de klacht in de hamstring snel gevonden. Helaas kreeg ik nog een klacht in mijn andere been, maar beide klachten kregen de aandacht. Mede middels de... Na aangeven van de klachten werd de locatie van de klacht in de hamstring snel gevonden. Helaas kreeg ik nog een klacht in mijn andere been, maar beide klachten kregen de aandacht. Mede middels de meegegeven oefening zijn mijn klachten verholpen.

Zeer fijn fysiotherapie praktijk met ervaren en kundige behandelaar. Ik kom niet voor niets steeds bij deze praktijk als mijn ervaringen slecht waren geweest. Dus lekker doorgaan zoals nu. Ik ben... Zeer fijn fysiotherapie praktijk met ervaren en kundige behandelaar. Ik kom niet voor niets steeds bij deze praktijk als mijn ervaringen slecht waren geweest. Dus lekker doorgaan zoals nu. Ik ben zeer tevreden.

Er is goed geluisterd naar mijn klachten
Gaf vertrouwen en goede adviezen
Samen besloten om te stoppen met behandeling omdat maximale bereikt was

Er wordt gezocht naar een oplossing voor het probleem. Als persoon wordt men serieus genomen.

Leuk contact met het kind. Wordt besproken zodat het kind het ook snapt. Oefeningen worden getekend top.