Truus Lenderink

Ik voel mij na een behandeling altijd beter.

Asja Godthelp

Kom al heel lang bij Harm (en ook Arnold) en ben compleet tevreden over de zorg.

Eveline grabau

Ik ben gewoon heel tevreden met d behandeling

Nathan van Dommele

Bart is duidelijk, aardig en geïnteresseerd in ons. Dat geeft vertrouwen.

Sandra

Goede kennis van zaken, weet wat ie doet, netjes en vriendelijk.

Bos

Ik ben zeer goed behandeld ,maar soms praatte mijn fhisio te veel waardoor ik het idee had dat de aandacht van de behandeling verslapte.

René van Valkengoed

Zeer bekwaam, weet zeer snel waar de oorzaak zat, luistert goed naar mijn gevoel over de pijn/klacht, goede adviezen, geeft uitleg over de wijze van behandelen enz.

Corrie

Omdat nu met dry needling de pijn zoveel beter behandeld is dan met gewonen fyshio welke ik al jaren kreeg. Ik vind we dat de onderlinge communicatie beter mag. Om een voorbeeld te geven. Er is mij... Omdat nu met dry needling de pijn zoveel beter behandeld is dan met gewonen fyshio welke ik al jaren kreeg. Ik vind we dat de onderlinge communicatie beter mag. Om een voorbeeld te geven. Er is mij nooit aangeraden om met mijn klachten dry needling te gaan proberen. Ik ben er zelf twee keer over begonnen en de tweede keer gaf ik aan dat we wat anders moesten gaan proberen en toen ben ik doorgestuurd naar een collega. Ik heb drie behandelingen gehad en ben eindelijk van mijn hoofdpijn af. Dit had al veel eerder gekund als ik intern doorverwezen was. Dit wil ik graag als tip meegeven

Bianca bos

Na mijn mail belde hij mij op om heen en weer mailen te voorkomen. Duidelijke instructies! Na bezoek orthopeed nam hij zelf weer contact op

Mariëtte Vergeee

Arie-Willem heeft mij al meerdere keren uitstekend geholpen met mijn knie.