Frans

Goede persoonlijke aandacht en uitleg van de klacht en de behandeling. Fysiotherapeut kan zich goed in mijn situatie verplaatsen.

hoi

Ik ben zeer tevreden over hoe ik ben geholpen en hoe mijn klachten zijn verholpen.

Theo

Arie Willem heeft mij door de jaren heen altijd goed behandeld. Kent mij heel goed en weet daar op in te spelen. Door hem en zijn behandelingen kan ik weer optimaal werken en sporten. Echt een topper!

Gea veldhuizen

Fijn persoon, duidelijk over behandeling en wat thuis te doen en goede uitleg over oorzaak klachten!

Willy

Altijd eerst samenvatten, alles goed uitleggen wat er ging gebeuren, was zeer kundig volgens mij en er is duidelijk verbetering

anja van beek van de velde

Meneer Harm heeft heel goed naar mijn probleem geluisterd en daarna plan van aanpak gedaan en het voelt voor mijn als een wereld van verschil ,met hoe ik nu weer alles kan doen .

Ruud

Vakkundigheid, open en eerlijk, duidelijk en niet onnodig doorgaan als de behandeling resultaat heeft opgeleverd

Ankie Bosson

Pieter heeft mij weer op de been gebracht toen het heel slecht ging. Sinds zijn behandelingen kan ik alles weer. Hij kent mijn problematiek inzake mijn nek en rug als geen ander. Wil ook geen andere... Pieter heeft mij weer op de been gebracht toen het heel slecht ging. Sinds zijn behandelingen kan ik alles weer. Hij kent mijn problematiek inzake mijn nek en rug als geen ander. Wil ook geen andere fysiotherapeut.