Kundig, geeft goede uitleg, realistisch, neemt je serieus

Eerlijkheid, goede uitleg en goed advies. Bekwaamt.

Je kunt snel terecht. Direct begin maken en ook niet langer dan nodig

Echt serieus nemen, niet alleen de klacht maar ook de achtergrond van het kind meenemen/meewegen. Er word niet een standaard behandeling uit de kast getrokken maar gekeken naar hoe het kind is en... Echt serieus nemen, niet alleen de klacht maar ook de achtergrond van het kind meenemen/meewegen. Er word niet een standaard behandeling uit de kast getrokken maar gekeken naar hoe het kind is en reageert.

Goede zorg en deskundig. Goede uitleg en oefeningen die ik thuis kan doen. Goed naar mij geluisterd waardoor ik me erg geholpen voel en weer verder kan.

Super. Aardige gast. En heeft me super geholpen met me klachten

Goed in zijn werk. Professioneel. Serieus. Samen handelend. Positiviteit. Beter maken van klacht.

Serieus en echt goede kijk op de klachten .,heel tevreden daarover

Fo

Er wordt tijd genomen voor je ,een luisterend oor wordt geboden deskundigheid is top.je krijgt
Al snel vertrouwen zodra je de fysiotherapeut spreekt en na een aantal behandelingen merk je dat je vooruitgang boekt

Aliët Knoppersen

Goede uitleg en elke sessie heeft geholpen in het verminderen van de klachten. Daarnaast een goede afleiding van de pijn doordat ze persoonlijke verhalen deelde en vragen stelde.