Heel goed behandeld kon niet beter een dikke 10

Mariska Voorburg

Ik ben super enthousiast. Bart nam uitgebreid de tijd en nam ons verhaal heel serieus. Dat is wat je wilt als ouder!! Bart betrok ons beide bij het gesprek en paste zich goed aan aan de leeftijd van... Ik ben super enthousiast. Bart nam uitgebreid de tijd en nam ons verhaal heel serieus. Dat is wat je wilt als ouder!! Bart betrok ons beide bij het gesprek en paste zich goed aan aan de leeftijd van mijn dochter. echt top. Heb al meerdere mensen aanbevolen om naar Bart te gaan en zou zelf absoluut weer naar hem terug gaan.

Ze was heel vriendelijk en heeft alles duidelijk en goed uitgelegd. Ik geef een 10 omdat ik geen reden zie waarom ik haar minder goed aan zou bevelen.

Esther Rozenberg-Schram

Goede deskundige behandeling, altijd vriendelijke benadering. Secreatariaat ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Zeer veel vertrouwen in de therapeut en veel baat bij de behandeling.

Hij doet het gewoon goed hij is zeer bekwaamd en is altijd opgewekt en gezellig op wat voor tijdstip je ook afspreekt

Amanda

Brigitte nam mij heel serieus en was erg vriendelijk! Ze luisterde aandachtig naar mijn klacht en heeft mij daarmee heel erg goed geholpen!

Vertrouwelijk, prettig in de omgang, duidelijk, geinteresseerd