Jochem spierenburg

Fysio was serieus, keek naar wat ik nodig had en was flexibel met het maken van een eventuele vervolg afspraak die niet nodig was.

R. van de Biezen

Wordt serieus genomen en goed begeleid.

Debbie

Professionele fysiotherapeuten die mij zeer helpen met mijn knie-blessure.

anneke verschoor

Ze heeft alle aandacht zag een keer dat ik moeilijk liep en gaf mij tussendoor een behandeling helemaal top

marlies

Ze heeft mij heel goed geholpen en goede handvaten gegeven om mee te werken . Heel tevreden over het resultaat

Madelone van Wessel

Altijd vriendelijk, zeer bekwaam, serieus waar nodig maar ook in voor een geintje.

Hanneke van Dijk

Na ruim 13 jaar (en flink wat behandelaars) eindelijk flinke verlichting van pijn vanuit de nek die doorstraalde naar rug en schouders maar vooral vreselijk nare hoofdpijn gaf! Nooit meer durven... Na ruim 13 jaar (en flink wat behandelaars) eindelijk flinke verlichting van pijn vanuit de nek die doorstraalde naar rug en schouders maar vooral vreselijk nare hoofdpijn gaf! Nooit meer durven hopen dat de pijn jaren na de aanrijding nog zo zou kunnen verminderen.

Ineke

Een 10 suggereert dat er niets te verbeteren valt. Mijn motto is dat er altijd wel iets te verbeteren valt.