Jochem Woerdman

Professioneel met erg veel ervaring en vele disciplines.

mieke roef

Door te luisteren naar mijn klachten van mijn (arm-en) heeft hij besloten dat needling de beste optie was. dat verlichtte meteen. nu nog niete helemaal uitbehandeld maar er is eindelijke een... Door te luisteren naar mijn klachten van mijn (arm-en) heeft hij besloten dat needling de beste optie was. dat verlichtte meteen. nu nog niete helemaal uitbehandeld maar er is eindelijke een oplossing voor een half jaar aan pijn

Janny Hendriks

Hij had alle tijd voor me en nam me serieus. Hierdoor ontstond vertrouwen en dat gevoel is al heel belangrijk. Ik durfde vragen te stellen zonder te denken dat dat gek zou zijn. Ik wil n.l. graag... Hij had alle tijd voor me en nam me serieus. Hierdoor ontstond vertrouwen en dat gevoel is al heel belangrijk. Ik durfde vragen te stellen zonder te denken dat dat gek zou zijn. Ik wil n.l. graag weten waarom bepaalde handelingen worden gedaan waardoor ik thuis de oefeningen beter kan doen.

Jan Willem

Snelle deskundige hulp. Geheel gericht op t doel dat ik wilde bereiken

Rutger

De doelgerichte behandeling, vriendelijkheid en altijd beschikbaar wanneer nodig!

J.G

Hij doet zijn uiterste best om een zo goed mogelijke behandeling te verzorgen.

Bos

Overleg met collega om behandeling te optimaliseren

HANNEKE van Dijkhuizen

Hij luistert goed naar mijn klachten en zonodig terug gestuurd naar arts voor verder onderzoek.