Feit dat ik effect van de behandeling gaf, heeft niets met therapeut of behandeling te maken. Maar de onduidelijkheid van meerdere artsen uit ziekenhuis. Therapeut heeft alles goed besproken met mij... Feit dat ik effect van de behandeling gaf, heeft niets met therapeut of behandeling te maken. Maar de onduidelijkheid van meerdere artsen uit ziekenhuis. Therapeut heeft alles goed besproken met mij en ook eerlijk gezegd hoe het verloopt. Nu second opinion gehad bij Bergman Clinics en dat schept duidelijkheid voor mij én de therapeut.

De gedrevenheid en de goede uitleg. Behandelingen doen mij goed. Therapeut geeft niet snel op. Veel kennis van de behandelmethodes.

joop van der Pouw Kraan

Hij is gewoon goed heb er een goed gevoel bij
Heb twee nieuwe knieen en de behandeling waren top
Ik ben al in 2006 in behandeing geweest bij Arie willen in het ziekehuis

Ik ben 64 jaar oud en mijn rechterschouder had veel pijn, vooral 's nachts. Na de behandeling doet mijn schouder 's nachts geen pijn en zijn de bewegingsfuncties van de schouder nu bijna 100%.

Hij heeft een goede inschatting gemaakt wat de juiste behandeling was.

Kundig, geeft goede uitleg, realistisch, neemt je serieus

Eerlijkheid, goede uitleg en goed advies. Bekwaamt.

Je kunt snel terecht. Direct begin maken en ook niet langer dan nodig

Echt serieus nemen, niet alleen de klacht maar ook de achtergrond van het kind meenemen/meewegen. Er word niet een standaard behandeling uit de kast getrokken maar gekeken naar hoe het kind is en... Echt serieus nemen, niet alleen de klacht maar ook de achtergrond van het kind meenemen/meewegen. Er word niet een standaard behandeling uit de kast getrokken maar gekeken naar hoe het kind is en reageert.