Willy

Altijd eerst samenvatten, alles goed uitleggen wat er ging gebeuren, was zeer kundig volgens mij en er is duidelijk verbetering

anja van beek van de velde

Meneer Harm heeft heel goed naar mijn probleem geluisterd en daarna plan van aanpak gedaan en het voelt voor mijn als een wereld van verschil ,met hoe ik nu weer alles kan doen .

Ruud

Vakkundigheid, open en eerlijk, duidelijk en niet onnodig doorgaan als de behandeling resultaat heeft opgeleverd

Ankie Bosson

Pieter heeft mij weer op de been gebracht toen het heel slecht ging. Sinds zijn behandelingen kan ik alles weer. Hij kent mijn problematiek inzake mijn nek en rug als geen ander. Wil ook geen andere... Pieter heeft mij weer op de been gebracht toen het heel slecht ging. Sinds zijn behandelingen kan ik alles weer. Hij kent mijn problematiek inzake mijn nek en rug als geen ander. Wil ook geen andere fysiotherapeut.

Anne

Een kundige fysio, nam goed de tijd om de diagnose uit te leggen, behandelingen waren op maat; niet teveel en ook niet te weinig, snel resultaat door inzet juiste behandeling. Daarnaast is het een... Een kundige fysio, nam goed de tijd om de diagnose uit te leggen, behandelingen waren op maat; niet teveel en ook niet te weinig, snel resultaat door inzet juiste behandeling. Daarnaast is het een vriendelijke fysio met gezelligheid tijdens de behandeling

Tijs van den Brink

Netjes , goede behandeling,weet precies wat hij moet doen

M. van der Werff

Taco luistert, vraagt door en doet alle mogelijke moeite tijdens de behandeling om mij weer klachtenvrij te krijgen.