Goede diagnose, goede hulp/ oef, goed en snel resultaat, kordate vriendelijke aanpak.

Hij luisterde goed naar de klacht, en behandelde het uitstekend met als resultaat dat de klacht over is. Het is een hele goede Fysio praktijk,beveel het iedereen aan.

John van Opijnen

Deskundigheid staat hoog in het vaandel. Goede aandacht

Pas na maanden behandeling werd duidelijk door andere fysiotherpeut wat het probleem was bij mij. Toen de behandelingen stopte had ik bijna evenveel last als toen ik startte met de behandeling.... Pas na maanden behandeling werd duidelijk door andere fysiotherpeut wat het probleem was bij mij. Toen de behandelingen stopte had ik bijna evenveel last als toen ik startte met de behandeling. Advies was weer te gaan sporten, maar dit had ik dus een half jaar eerder ook kunnen doen. Daarnaast ben ik een keer afgemaild omdat de therapeut ziek was. Echter zat de mail in mijn ongewenste post dus ben ik voor niets langs geweest. Contact was overigens heel prettig iedere keer, maar heb niet het idee gehad veel te zijn geholpen en daardoor half jaar sport en behandelingen kwijt te zijn geraakt.

Luistert goed, goede Fijne behandeling, gezellig praatje

Vond het een prettige ervaring, voelde me op mijn gemak, het was ook gezellig. Misschien wat meer oefeningen voor thuis maar daar had ik zelf ook naar kunnen vragen of aan kunnen geven dat ik dat... Vond het een prettige ervaring, voelde me op mijn gemak, het was ook gezellig. Misschien wat meer oefeningen voor thuis maar daar had ik zelf ook naar kunnen vragen of aan kunnen geven dat ik dat wilde, vandaar alsnog een 10.

Als patiënt wordt je serieus genomen en er wordt gekeken naar de beste aanpak om iemand te helpen.