Tijs van den Brink

Goede behandeling. Fijne sfeer en een luisterend oor

Barbara Hofstee

Zorgt voor vertrouwelijke omgeving. Legt oefeningen voor thuis goed uit. Is eerlijk over te bereiken doel.

René

Heefy goed gekeken naar de klacht en daar een oplossing voor gezocht

Gonnie

Zij is erg professioneel en weet waar zij mee bezig is. Neemt mij serieus luisterd na me en bespreek alles in duidelijke taal. Heel blij met mijn fysiotherapeut!!

Lisette

Arie Willem behandelt efficient en zorgvuldig waardoor ik snel van mijn klachten af ben

Maegan

Ze is zeer vakkundig, geeft goede uitleg en mijn klachten zijn echt verminderd

Petra Berculo

Ik werd serieus genomen en kreeg de juiste hulp, waardoor ik nu weer klachtenvrij ben.

Marjolein van Dijk

Na een zoektocht langs een algemene fysio, huisarts, sportarts, wist Taco vrijwel direct de oorzaak van mijn klacht te vinden en gericht te behandelen. Een hele opluchting. Helaas is de klacht nu ik... Na een zoektocht langs een algemene fysio, huisarts, sportarts, wist Taco vrijwel direct de oorzaak van mijn klacht te vinden en gericht te behandelen. Een hele opluchting. Helaas is de klacht nu ik door Corona niet behandeld kan worden, weer terug. Maar ik heb vertrouwen dat Taco snel kan helpen zodra behandeling weer mogelijk is.

tevreden ouder

Prettige, professionele omgang met kind en ouders. Legt duidelijk uit waardoor klachten worden veroorzaakt en hoe deze behandelt kunnen worden.

Jos

De aandacht en deskundigheid voelt prima om je daar te laten behandelen ga zo door ??