Luistert goed naar de klachten, geeft tips voor oefeningen. staat open voor vragen.

Zeer ervaren persoon; vriendelijk in omgang; prettig om mee te werken

Mathilde Verhagen

Niet alleen oefeningen ook controle van blessure. Elke sessie voelen en meten wat ik kan. Meedenken met mijn wensen en behoeften. Goed luisteren en serieus nemen van de problematiek, uitproberen... Niet alleen oefeningen ook controle van blessure. Elke sessie voelen en meten wat ik kan. Meedenken met mijn wensen en behoeften. Goed luisteren en serieus nemen van de problematiek, uitproberen controleren en enthousiast maken voor de oefeningen die me helpen.

Bart sloot ontzettend goed aan bij de belevingswereld van onze dochter. Hij gaf hele goede uitleg, er was ruimte voor een grapje (zorgde voor ontspanning) en maakte onze dochter enthousiast om... Bart sloot ontzettend goed aan bij de belevingswereld van onze dochter. Hij gaf hele goede uitleg, er was ruimte voor een grapje (zorgde voor ontspanning) en maakte onze dochter enthousiast om adviezen goed op te pakken. Het verhaal over 'poep' was totaal niet beladen hierdoor, maar werd genormaliseerd.

Direct een goede diagnose stellen en een gerichte behandeling en vertelde tijdens de behandeling wat de functie hadden wat ze deed, en zeer aangenaam door haar behandeld te worden, ze neemt haar... Direct een goede diagnose stellen en een gerichte behandeling en vertelde tijdens de behandeling wat de functie hadden wat ze deed, en zeer aangenaam door haar behandeld te worden, ze neemt haar werk heel serieus.

Wendy van de Veen-Schut

Hij is direct, vriendelijk en professioneel

Prima uitleg en aandacht en goede nazorg. En prima behandeling.