Werner Rijk

Vertrouwen is de key. Arie Willem kent mijn lichaam goed en is altijd beschikbaar voor mij. Daarnaast is het een fijn mens en een uitstekende fysio.

Marinus

Deskundig Prettig in de omgang
Eerste afspraak kon snel plaatsvinden

Martin

Zeer prettige en vakkundige begeleiding. Voel mij hier als "mens" behandeld en niet als melkkoetje

Sonia

Hi was heel assertief met de behandeling, heeft me duidelijk uitgelegd waar de oorzak van mijn aandoening lag, heeft mij het gevoel gegeven dat ik geholpen kon worden en tevreden aan het eind van de... Hi was heel assertief met de behandeling, heeft me duidelijk uitgelegd waar de oorzak van mijn aandoening lag, heeft mij het gevoel gegeven dat ik geholpen kon worden en tevreden aan het eind van de behandeling naar huis ging.

Danny

Heldere communicatie over de behandeling en oefeningen. Ook de momentopnames tussentijds. En niet onbelangrijk, voel me een heel stuk beter.

Vincent van der Stap

Op maandagochtend 6:30 mail verstuurd, om 8:00 gebeld, om 11:30 behandeld, om 12:00 klachtvrij. Dan is het enige logische cijfer een 10

Mitchell

Behandeld bij Taco voor rugklachten. Waanzinnig fijne therapeut die tijdens mijn dry-needling behandelingen continu contact met mij hield, steeds vroeg of het vol te houden was. Per behandeling... Behandeld bij Taco voor rugklachten. Waanzinnig fijne therapeut die tijdens mijn dry-needling behandelingen continu contact met mij hield, steeds vroeg of het vol te houden was. Per behandeling bespraken we de klachten en voortgang. Enorm fijn gevoel gehad bij deze therapeut.

Enige jammere is dat ik zeker 4x heb moeten vragen om facturen. Dat leverde mij in zekere zin stress op omdat ik niet wist of het email adres juist was ingevoerd, of de factuur al was doorgezet en/of er iets fout is gegaan. Worst case gedachten 'dadelijk heb ik een deurwaarde aan de deur staan'. Dat was de enige mindere ervaring tijdens de behandeling bij jullie. Vandaar een dikke 9 ipv een 10.

Gr Mitchell Doenbeek.

Stef Nagel

Goed bereikbaar. Goede afstemming en beschikbaarheid planning afspraken.
Juiste deskundigheid

Judith

Een luisterend oor . Top begeleiding in het behalen van mijn doel