Femke

Laat merken dat hij weet wat hij doet en laat je op je gemak voelen. Behandelingen werken ook daadwerkelijk

Carina is zeer vriendelijk en begripvol. Ze legt alles goed uit en heeft mij van mijn klachten af geholpen.

Ze geeft veel vertrouwen en ik kan haar altijd bereiken wanneer dan ook en daarbij is ze heel sociaal ze verstaat haar vak.

De fysiotherapeut voelt precies aan wat het probleem/klacht is, en weet mij iedere keer na een x-aantal behandelen toch weer te kunnen laten sporten en bewegen, hetgeen mijn leven een stuk... De fysiotherapeut voelt precies aan wat het probleem/klacht is, en weet mij iedere keer na een x-aantal behandelen toch weer te kunnen laten sporten en bewegen, hetgeen mijn leven een stuk aangenamer maakt en mij ook in het algemeen (ook op het werk) beter laat functioneren.

Bart geeft je een fijn en vertrouwd gevoel. Laat duidelijk weten wat hij precies gaat doen/doet en waarom. Na de eerste behandeling was er al een aanzienlijk verschil.

Esther

Gespecialiseerd in wat ze doen. Vriendelijk, expertise, per keer voortgang bekijken en behandeling aanpassen/aanvullen waar nodig, flexibel in afspraken maken