Myrthe van de Glind

Hij is heel toegankelijk en bespreekt altijd samen de behandeling. Hij zal nooit een behandeling uitvoeren zonder overleg/ toestemming van de patiënt. Verder is de behandeling echt helpend en blijft... Hij is heel toegankelijk en bespreekt altijd samen de behandeling. Hij zal nooit een behandeling uitvoeren zonder overleg/ toestemming van de patiënt. Verder is de behandeling echt helpend en blijft de hoofdpijn/ migraine vaker weg.

Kundig, rustig, flexibel , duidelijk, leuk/ grappig, stelt veel vragen, vertelt veel, weet veel

Het is laagdrempelig contact in een fijne praktijk. Heldere oefeningen via een app.

Goed contact. Directe manier van optreden. Belangstellend. Stevige aanpak.

Sidney Buitelaar

Ik heb lang met schouderklachten gelopen en nu kan ik écht zeggen dat er zoveel verbetering is! Verder vind ik Arnold erg deskundig en neemt mij helemaal mee in het proces, legt goed uit waarom hij... Ik heb lang met schouderklachten gelopen en nu kan ik écht zeggen dat er zoveel verbetering is! Verder vind ik Arnold erg deskundig en neemt mij helemaal mee in het proces, legt goed uit waarom hij dingen doet. Prettig mens.