Annelie

Alles is duidelijk en de pijn is er nauwelijks

Ja omdat ik heel goed ervaringen met de therapeut

Charlie

Schat van een therapeut. Je voelt je veilig bij haar, ze heeft veel kennis van zaken en ook veel mensenkennis. Pakt daardoor ook wel eens de psychische kant aan. Ze voelt aan wanneer het niet zo... Schat van een therapeut. Je voelt je veilig bij haar, ze heeft veel kennis van zaken en ook veel mensenkennis. Pakt daardoor ook wel eens de psychische kant aan. Ze voelt aan wanneer het niet zo goed gaat en praat daar over. Er vallen dus wel eens traantjes maar ook enorm lachen. Het is nooit naar/vervelend om naar fysio te moeten gaan, ook al moet je iedere week. Ze bespreekt heel eerlijk hoe het er voor staat en wat de verdere behandeling zal zijn. De sportzaal is ook heel prettig en je wordt door haar erg goed begeleid.

Als iemand anders een fysiotherapeut nodig zou hebben

Dirk

Prettige communicatie. Gaf mij het gevoel heel goed te weten waar ze mee bezig is. Wist al mijn vragen te beatwoorden. Liet een collega meekijken/behandelen omdat ze er vanuit ging dat dat bij zou... Prettige communicatie. Gaf mij het gevoel heel goed te weten waar ze mee bezig is. Wist al mijn vragen te beatwoorden. Liet een collega meekijken/behandelen omdat ze er vanuit ging dat dat bij zou dragen aan het herstel. Dit bleek ook zo te zijn!
Blij met het resultaat!!

Mijn probleem zou moeten worden opgelost door natuurlijk herstel maar ik ben nu al weer een aantal weken verder en het herstel stagneert. Ik overweeg om toch naar de huisarts te gaan voor een... Mijn probleem zou moeten worden opgelost door natuurlijk herstel maar ik ben nu al weer een aantal weken verder en het herstel stagneert. Ik overweeg om toch naar de huisarts te gaan voor een volgende/andere behandeling

Peter luisterde goed naar wat mijn klachten waren en heeft mij goed behandeld waardoor ik nu geen knieklachten heb op het moment en ik hoop dat dat zo blijft natuurlijk ??