Eric telle

Arie Willem is de beste fysio die ik tegen ben gekomen

De deskundigheid van de praktijk. Alle specialismes zijn in huis. Als ze twijfelen vragen ze advies aan collega's. AL meerdere mensen verwezen naar deze praktijk omdat ze goed en deskundig zijn

Ik ben goed geholpen. Ik vond het een erg prettige praktijk en therapeut.

Omdat ik al een lange tijd in behandeling is \was vanaf het begin
bij vershillende geweest en toch terug bij utten/vermeer hoevlaken

Zeer vakkundig en betrokken fysiotherapeut.
Rustig en lief voor het kind. Maakt goede inschatting en resultaat is zichtbaar.

Na aangeven van de klachten werd de locatie van de klacht in de hamstring snel gevonden. Helaas kreeg ik nog een klacht in mijn andere been, maar beide klachten kregen de aandacht. Mede middels de... Na aangeven van de klachten werd de locatie van de klacht in de hamstring snel gevonden. Helaas kreeg ik nog een klacht in mijn andere been, maar beide klachten kregen de aandacht. Mede middels de meegegeven oefening zijn mijn klachten verholpen.

Zeer fijn fysiotherapie praktijk met ervaren en kundige behandelaar. Ik kom niet voor niets steeds bij deze praktijk als mijn ervaringen slecht waren geweest. Dus lekker doorgaan zoals nu. Ik ben... Zeer fijn fysiotherapie praktijk met ervaren en kundige behandelaar. Ik kom niet voor niets steeds bij deze praktijk als mijn ervaringen slecht waren geweest. Dus lekker doorgaan zoals nu. Ik ben zeer tevreden.