Usine

Lettie Hoogstra

Werd in het engels aangesproken, drankjes bestelling opnemen lukte niet.
daarna andere bediening, prima
Werd in het engels aangesproken, drankjes bestelling opnemen lukte niet.
daarna andere bediening, prima
Klantvriendelijk, maar kwaliteit niet in verhouding tot prijs, bv kruidenboter bij vis veel te koud, crème brulee recht uit de koelkast

David

Goede ontvangst, vriendelijk personeel, goed eten en de kids hebben ook goed kunnen vermaken.

Karin

Zeer vriendelijk personeel, goede kennis van het vak. Heerlijk gegeten!

Kirsten

Smakelijk gegeten buiten op het terras in de najaarszon, heerlijk. Vlotte bediening, gevarieerde kaart en fijne plek! 👍🏻

Engels sprekend personeel is geen probleem zolang ze weten wat van hen verwacht wordt. Dat was niet het geval. Gevraagd om de rekening:hij kon afrekenen moest bij collega. Geen probleem maar vraag... Engels sprekend personeel is geen probleem zolang ze weten wat van hen verwacht wordt. Dat was niet het geval. Gevraagd om de rekening:hij kon afrekenen moest bij collega. Geen probleem maar vraag dan die collega om af te rekenen. Gebeurde dus niet. Tweede keer gevraagd om af te rekenen: rekent af zonder bon. Ik wil wel graag zien wat ik in rekening gebracht krijg. Eten was prima, 2/3 van het personeel op het terras dus niet. Jammer.

Verrassende menukaart, aardige bediening en een mooie zaak. Ook een prima prijs-kwaliteitverhouding. Porties mogen iets groter wat mij betreft.

Roos

Goed gegeten, vriendelijke bediening. Onze kindjes waren ook welkom.

Snel geholpen, vriendelijk personeel

Sander van Kesteren

De ervaring was bijzonder onprettig. Drinken duurde lang. 3x om kaart moeten vragen om te eten. Als tip werd de specialiteit Zeeduivel geadviseerd. Dit is beteld en na 15 min kwam men melden dat de... De ervaring was bijzonder onprettig. Drinken duurde lang. 3x om kaart moeten vragen om te eten. Als tip werd de specialiteit Zeeduivel geadviseerd. Dit is beteld en na 15 min kwam men melden dat de zeeduivel op was...

Weer om kaart moeten vragen en al met al waren wij al 45 min verder en alleen 2 glaasje wijn ontvangen.

Mijn advies: Bedienent personeel is aardig, maar heeft veel te weinig horeca ervaring.

Uitstekende kwaliteit eten en bediening. Goede plek.