Usine

Hans

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening die in was voor een geintje :). Gezellig!

Lynn

Gisteravond bij Usine gegeten met vriendinnen. Helaas was de bediening ondermaats, zowel bij ons als bij tafeltjes om ons heen. Hadden alleen een hoofdgerecht besteld. We kregen ons hoofdgerecht in... Gisteravond bij Usine gegeten met vriendinnen. Helaas was de bediening ondermaats, zowel bij ons als bij tafeltjes om ons heen. Hadden alleen een hoofdgerecht besteld. We kregen ons hoofdgerecht in etappes ; 2 dames eerst, toen 10 minuten wachten en daarna volgden nog 2 borden.
Dit was helaas ook bij buurtafeltjes het geval. Biefstuk 3x medium gevraagd, dit was doorbakken 3x geworden. Rondje drinken; helaas geen personeel dat uit zichzelf kwam na 20 minuten voor een 2e bestelling. Zelfs meerdere personen gezien die zelf naar bar liepen om zelf te bestellen. Wij hebben zelf maar op iemand gezwaaid om te komen opnemen. Na het hoofdgerecht uithalen van de borden; verschillende keren iemand langs gelopen, niemand nam iets mee. Na een half uur nog aan tafel te hebben gezeten op iemand gezwaaid voor rekening: zij liep gewoon door. Daarna de rekening gevraagd aan iemand anders en dessert ergens anders gegeten. Erg jammer! In het verleden betere ervaringen gehad bij Usine. Helaas geen toekomstige meer voor ons. Bediening liet te veel te wensen over om terug te komen. Kwaliteit van het eten verder niets op aan te merken en is meer dan prima.

Linda

Het eten was heerlijk zoals altijd. De bediening behoeft meer aandacht. Een verkeerd genoteerde bestelling, communicatieproblemen en het gevoel een beetje vergeten te worden overheersten. Erg jammer... Het eten was heerlijk zoals altijd. De bediening behoeft meer aandacht. Een verkeerd genoteerde bestelling, communicatieproblemen en het gevoel een beetje vergeten te worden overheersten. Erg jammer want eerdere keren was dit wel in orde.

Kelly

Ondanks de drukte van Guus Meeuwis duurde de drankjes niet lang. Vriendelijke bediening.
Heerlijke lunch.

Astrid

Heerlijk gegeten en ondanks de drukte van concert van Guus Meewis toch supervriendelijke en snelle bediening.
Komen hier elk jaar voor het concert, altijd erg gezellig en lekker!

Hanneke

We hebben de 15e verjaardag van mijn dochter bij Usine gevierd. We hebben wederom echt heerlijk gegeten. Fijne bediening en genoeg keus op de menukaart. Goede sfeer! We komen zeker terug!

Mascha

Helaas niet zo goed. Ik had een klacht over het vlees (procureur, hoort flink doorregen te zijn maar deze bestond minstens voor 80% uit vet) maar volgens het personeel hoorde het zo te zijn .

Reactie Usine:

Dag Mascha, Wat jammer om te zien dat u het eten tegen viel vallen tijdens uw bezoek bij ons! Graag kom ik met u via de mail in contact zodat we wat dieper op uw ervaring bij ons in kunnen gaan.... Dag Mascha, Wat jammer om te zien dat u het eten tegen viel vallen tijdens uw bezoek bij ons! Graag kom ik met u via de mail in contact zodat we wat dieper op uw ervaring bij ons in kunnen gaan. Wij nemen feedback erg serieus, en gaan graag met uw feedback aan de slag. Kunt u mij wat meer details toesturen? Dit kan via sales@usine.nl Ik verneem graag van u! Alvast hartelijk dank! Sidney Team Usine

Goede prettige bediening. Eten prima.frites erg lekker. Kinderen konden gewoon wat rondlopen.

We waren met 6 personen, de kreeftensoep duurde erg lang. de andere gasten hadden hun voorgerecht al, terwijl ik nog naar een bord zat te kijken met alleen wat crème fraiche en een verloren mossel.... We waren met 6 personen, de kreeftensoep duurde erg lang. de andere gasten hadden hun voorgerecht al, terwijl ik nog naar een bord zat te kijken met alleen wat crème fraiche en een verloren mossel. na 2x vragen kwam de soep alsnog.
Daarna bij het hoofdgerecht werden de frietjes vergeten, ook hier moesten we om vragen.
toen maar geen toetje meer genomen..