Usine

Smits

Gezellig en goede bediening. We waren met ons hele gezin, drie kinderen. We vonden allemaal dat het te rumoerig was, we moesten ons erg inspannen om te horen of er nu wel of geen muziek speelde! Gezellig en goede bediening. We waren met ons hele gezin, drie kinderen. We vonden allemaal dat het te rumoerig was, we moesten ons erg inspannen om te horen of er nu wel of geen muziek speelde!
Drie van ons hebben lekker gegeten en twee van ons hadden een tegenvaller.

Reactie Usine:

Beste Simone,
Beste Simone,
Hartelijk dank voor je oprechte reactie! Op drukke dagen hebben we inderdaad last van de akoestiek die aan dit industriele pand kleeft. We zijn met de directie in overleg hoe we dit aan kunnen pakken. Jammer dat de gerechten niet voor iedereen goed bevallen waren. Als er iets mis mee was, zou ik je willen vragen om dat in de toekomst op het moment zelf te melden bij de medewerker, dan kunnen we er direct iets aan doen!
Hopelijk tot een volgende keer bij Usine.
Groet, Mireille

Eva

Meer dan slecht

Reactie Usine:

Beste Eva,
Wat vervelend dat je een slechte ervaring bij Usine hebt gehad. Kun je wat specifieker zijn, wat er vooral tegenviel? Van feedback kunnen wij altijd leren.
Ik hoop je toch graag...
Beste Eva,
Ik hoop je toch graag nog een keer te kunnen ontvangen bij Usine, om je een veel betere, positieve ervaring mee te kunnen geven.
Vriendelijke groet, Mireille

RuudP

Lekker gegeten (lunch) en goede cappuccino, vriendelijk personeel.

Ralf

Leuke tent, goed eten, personeel oogt soms wat onwennig

Gerard

Na lang wachten de bediening zelf maar aangesproken... Vervolgens duurde het nog meer dan 10 minuten voordat de bestelling ook daadwerkelijk opgenomen werd. Kom hier met enige regelmaat toch weer... Na lang wachten de bediening zelf maar aangesproken... Vervolgens duurde het nog meer dan 10 minuten voordat de bestelling ook daadwerkelijk opgenomen werd. Kom hier met enige regelmaat toch weer terug omdat de ambiance leuk is. De ervaring met de bediening blijft echter ronduit slecht, ondanks de feedback die ik hier al meermaals over gegeven heb.

Het eten was uitstekend. Maar dat je nu ook in Eindhoven al in het Engels moet bestellen vind ik een afknapper. Had gehoopt dat dit modeverschijnsel zich zou beperken tot de randstad

Uitstekend met kinderhoek

Inspirerende omgeving

Gezellig, lekker eten

Jobse

Bediening was enorm traag, heel lang moeten wachten op menukaart,men kwam na aandringen de bestellingen opnemen. eten was niet compleet uitgeserveerd. we miste frietjes en saus die veel te laat... Bediening was enorm traag, heel lang moeten wachten op menukaart,men kwam na aandringen de bestellingen opnemen. eten was niet compleet uitgeserveerd. we miste frietjes en saus die veel te laat kwamen waardoor het hoofdgerecht al op was