Usine

Voorgerecht en hoofdgerecht werden tegelijk aangeboden! Hoofdgerecht terug laten gaan.
Verder goed gegeten.

Gezellige plek, vriendelijke bediening. Je moet er wel zelf attent op zijn dat er wat tijd zit tussen de gerechten. De kwaliteit van het eten is teleurstellend. Compote lijkt uit een potje. Heilbot... Gezellige plek, vriendelijke bediening. Je moet er wel zelf attent op zijn dat er wat tijd zit tussen de gerechten. De kwaliteit van het eten is teleurstellend. Compote lijkt uit een potje. Heilbot gebakken op de graat leek zacht gestoomde vis. Geen bakproces te bekennen. Salade was een blaadje groen met wat olijven en iele blokjes tomaat. Jammer, kan veel beter op zo’n leuke plek

Michiel

Prima eten voor een eetcafé. Beetje simpele desserts , maar dat wordt goed gemaakt door verschillende taarten die niet op de kaart staan.

Wilma Harks

Slecht, laatste hap van soep in de mond werd er gevraagd of hoofdgerecht meteen kon komen, waren net 15 min. binnen. Gevoel dat we zo vlug mogelijk tafel vrij moest maken.
Tevens 1-persoons...
Tevens 1-persoons bakje friet gekregen terwijl buur-tafel ook 2x steak had en een grote bak met frietjes kreeg. Tot 2x toe is beloofd dat er nog frietjes zouden komen, maar helaas.

Reactie Usine:

Beste Wilma, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan ook... Beste Wilma, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Fijne plek om te lunchen, vriendelijk personeel.

Piet Hendriks

Eten en de service was goed. De bijlage bij het hoofdgerecht zou wel wat meer mogen zijn . Verder top 👍

Reactie Usine:

Beste Piet, Hartelijk dank voor je feedback, ik zal met de keuken kijken wat we kunnen doen aan de bijlage bij de gerechten. Kan u mij vertellen wat u had waar de bijlage van tegen viel? Met... Beste Piet, Hartelijk dank voor je feedback, ik zal met de keuken kijken wat we kunnen doen aan de bijlage bij de gerechten. Kan u mij vertellen wat u had waar de bijlage van tegen viel? Met vriendelijke groet, Team Usine

Inge

Zeer slecht, lang moeten wachten. Slechte prijs/ kwaliteit verhouding

Reactie Usine:

Beste Inge, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor... Beste Inge, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Wimreporter

Heel goed. Vooraf gereserveerd en de tafel stond voor ons klaar. Gezellige ambiance en goede bediening. De lunch smaakte perfect.

Richard Bryce

Goede online tool voor reservering. Mooie tent met goede ambiance. Bediening was bij ons echt heel langzaam, zaten zeker 15 minuten zonder dat iemand naar ons om keek.... na de bestelling duurde het... Goede online tool voor reservering. Mooie tent met goede ambiance. Bediening was bij ons echt heel langzaam, zaten zeker 15 minuten zonder dat iemand naar ons om keek.... na de bestelling duurde het weer lang voordat de drankjes kwamen. Dan eten bestellen ging ook langzaam, toen kregen we het voorgerecht... zonder brood... wij vroegen het aan de jongen die het eten bezorgde en hij zou doorgeven dat we brood wilden en dat het eten er al was... maar brood is nooit gekomen. Wij vroegen de saus apart bij onze steaks.... helaas saus was er gewoon overheen gegooid. Daarna wilde mijn collega afrekenen en kwam hij erachter dat er geen btw op de rekening stond.... na heel wat omwegen kregen we dan toch de btw bon. Al met al best lekker gegeten maar op het gebied van bediening moet er nog een hoop gebeuren!

Reactie Usine:

Beste Richard, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan... Beste Richard, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Elle

Mooi zaak waar je gezellig zit. Bediening was slecht.

Reactie Usine:

Beste Elle, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor... Beste Elle, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine