Usine

nvt

Prima, goede bediening, gezellig, en lekker eten.

Rinse

Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.
jammer dat er zoveel Engels sprekend personeel werkt dat niet eens de (basis) woorden van het Nederlands kent.

Peter stappaerts

Prachtig pand. Heel vriendelijke bediening maar sommige beetje ongeorganiseerd. Bij ons 2e drankje kregen we ook gelijk ook dat van het eerste rondje nog eens mee. Niet erg gewoon teruggestuurd.... Prachtig pand. Heel vriendelijke bediening maar sommige beetje ongeorganiseerd. Bij ons 2e drankje kregen we ook gelijk ook dat van het eerste rondje nog eens mee. Niet erg gewoon teruggestuurd. Smaak van eten was prima. En ondanks de drukte tijdens Glow ging het toch allemaal heel vlot.

Eric

Eten ok, niet bijzonder. Bediening prima. Alleen vreemd dat mijn naam prominent op een bordje op tafel stond. Privacy technisch niet ok. Daarnaast zaten er ook nog andere mensen te eten aanbonden... Eten ok, niet bijzonder. Bediening prima. Alleen vreemd dat mijn naam prominent op een bordje op tafel stond. Privacy technisch niet ok. Daarnaast zaten er ook nog andere mensen te eten aanbonden gereserveerde tafel.

Phan

Helaas dezelfde ervaring als vorige keer; te lang moeten wachten, alleen dit keer nog langer. Voor de kinderen = speelhoek zijn we toch gegaan.
Gezien de ervaring hadden we op tijd 16.30u het...
Gezien de ervaring hadden we op tijd 16.30u het hoofdgerecht besteld. Daarvoor nog wat borrelhapjes gehad, en dat was op tijd. Na 40 min aan bediening gevraagd of ze wisten hoelang het hoofdgerecht zou duren. De bestelling bleek niet doorgegeven te zijn. Jammer. Alsnog bestelling gedaan. Er werd gezegd dat het 15 min zou duren. Na 20 min nog niks. Na 2 keer vragen, en bijna op het punt om naar buiten te lopen, kwam om 17.48u het eten aan. Tussendoor werd gevraagd of we van het huis nog iets als tussendoor wilde, vriendelijk, maar we hadden al borrelhapjes gehad. Bij het ontvangen van de rekening zelf gevraagd of er niet iets van de prijs kon. Dat kon gelukkig wel.
Tip: geef de bediening een aantal vaste tafels waar ze verantwoordelijk voor zijn ipv dat iedereen het hele restaurant door loopt. Zo is er hopelijk meer overzicht en worden klanten sneller geholpen.

Floor

Eten was goed en pand was mooi. Service was vriendelijk maar slecht. Erg weinig tot geen kennis over wijn en bier. Ook zaten we pas net aan het brood toen het hoofdgerecht al kwam. In plaats van dit... Eten was goed en pand was mooi. Service was vriendelijk maar slecht. Erg weinig tot geen kennis over wijn en bier. Ook zaten we pas net aan het brood toen het hoofdgerecht al kwam. In plaats van dit uit zichzelf op de lossen werd het er gewoon bij gepropt op de tafel.

Eten was goed, maar bediening stelde teleur. We moesten overal om vragen (drankjes, menukaart, bestelling opnemen, afrekenen) en kregen hierdoor niet het gevoel dat de bediening oog had voor ons als... Eten was goed, maar bediening stelde teleur. We moesten overal om vragen (drankjes, menukaart, bestelling opnemen, afrekenen) en kregen hierdoor niet het gevoel dat de bediening oog had voor ons als gasten.

Cynthia Ong

Ontzettend vriendelijk personeel en een gaaf gebouw. Leuk om de gereserveerde tafels met naambordjes te voorzien. Ik had nog wel gegoogled wat er vroeger in het gebouw zat. Dat was nergens te... Ontzettend vriendelijk personeel en een gaaf gebouw. Leuk om de gereserveerde tafels met naambordjes te voorzien. Ik had nog wel gegoogled wat er vroeger in het gebouw zat. Dat was nergens te lezen...dacht ik.

Ruben

Gezellig restaurant op een top locatie met ruime en mooie industriële inrichting. Eten was goed, bediening vriendelijk en soms een beetje lang wachten.

Loek Peters

Mooie locatie en gezellige ambiance.
Mooie locatie en gezellige ambiance.
Beetje onhandig dat sommige bedienden alleen drankjes deden en anderen de hapjes. Daardoor duurde het soms lang en moest er weer een ander komen, die dan weer niet kwam.
Wel vriendelijke bediening en ziet er netjes uit.