Usine

Engels sprekend personeel is geen probleem zolang ze weten wat van hen verwacht wordt. Dat was niet het geval. Gevraagd om de rekening:hij kon afrekenen moest bij collega. Geen probleem maar vraag... Engels sprekend personeel is geen probleem zolang ze weten wat van hen verwacht wordt. Dat was niet het geval. Gevraagd om de rekening:hij kon afrekenen moest bij collega. Geen probleem maar vraag dan die collega om af te rekenen. Gebeurde dus niet. Tweede keer gevraagd om af te rekenen: rekent af zonder bon. Ik wil wel graag zien wat ik in rekening gebracht krijg. Eten was prima, 2/3 van het personeel op het terras dus niet. Jammer.

Verrassende menukaart, aardige bediening en een mooie zaak. Ook een prima prijs-kwaliteitverhouding. Porties mogen iets groter wat mij betreft.

Roos

Goed gegeten, vriendelijke bediening. Onze kindjes waren ook welkom.

Snel geholpen, vriendelijk personeel

Sander van Kesteren

De ervaring was bijzonder onprettig. Drinken duurde lang. 3x om kaart moeten vragen om te eten. Als tip werd de specialiteit Zeeduivel geadviseerd. Dit is beteld en na 15 min kwam men melden dat de... De ervaring was bijzonder onprettig. Drinken duurde lang. 3x om kaart moeten vragen om te eten. Als tip werd de specialiteit Zeeduivel geadviseerd. Dit is beteld en na 15 min kwam men melden dat de zeeduivel op was...

Weer om kaart moeten vragen en al met al waren wij al 45 min verder en alleen 2 glaasje wijn ontvangen.

Mijn advies: Bedienent personeel is aardig, maar heeft veel te weinig horeca ervaring.

Uitstekende kwaliteit eten en bediening. Goede plek.

Nora van Delft/ Strikwerda

Gezellig, eten heel lekker, bediening prima en voor mij niet geheel onbelangrijk een goed invalide toilet

In tegenstelling tot eerdere ervaringen, werden we nu snel en supervriendelijk bediend (eerder moesten we vaak erg lang wachten op service, wel altijd vriendelijk). We hebben genoten van een lekkere... In tegenstelling tot eerdere ervaringen, werden we nu snel en supervriendelijk bediend (eerder moesten we vaak erg lang wachten op service, wel altijd vriendelijk). We hebben genoten van een lekkere (via FB gewonnen) brunch en van het zonnetje buiten :)

Patty Claassens

Bediening was als altijd een beetje rommelig, wel vriendelijk. Eten was prima alleen het slaatje bij het hoofdgerecht zag er zielig uit en de mosselen waren erg klein. Locatie blijft heel mooi en... Bediening was als altijd een beetje rommelig, wel vriendelijk. Eten was prima alleen het slaatje bij het hoofdgerecht zag er zielig uit en de mosselen waren erg klein. Locatie blijft heel mooi en prettig en we komen zeker weer terug voor de garnalenkroketjes

Helaas ruim 1,5 uur gewacht op ons eten, met 3 kinderen. Andere tafels die later binnen kwamen kregen eerder eten. Dat had de ober zelf ook door en heeft ons toen een drankje aangeboden.
Toen...
Toen we het uiteindelijk kregen, kreeg ik alleen het vlees. 10 minuten later, toen het vlees op was, kreeg ik de frietjes. En de salade had ik niet meer gekregen als ik er niet om gevraagd had.
Het was niet druk.