Usine

Inge

Voor 4 personen een high tea gereserveerd. Bediening was vriendelijk en oplettend. De drukte door grotere groepen had geen invloed op deze kwaliteit. De hapjes waren lekker en goed verzorgd. Alle... Voor 4 personen een high tea gereserveerd. Bediening was vriendelijk en oplettend. De drukte door grotere groepen had geen invloed op deze kwaliteit. De hapjes waren lekker en goed verzorgd. Alle hapjes, zoet&hartig en warm&koud kwamen gelijktijdig. Dit is wat ons betreft een verbeterpunt, het is prettiger om het per ronde geserveerd te krijgen. Ook de thee zelf kan beter, bijvoorbeeld door ook verse thee te serveren. Sommige smaakjes deden toch wel erg veel aan een zak potpourri denken...Kortom zeker een high tea en locatie om aan te bevelen, maar ruimte voor verbetering

Marlène

Lekker gegeten, vriendelijke en kundige bediening, gezellige ambiance.

Christian

Alles was goed , het eten was super lekker en de bediening was erg vriendelijk , echt een aanrader om dat te gaan eten.

Vreselijk! Aanbieding geboekt, 2 menu's waarvan 1 menu 12,50, tweede 32,50, via restaurant dinercheque.
Bij aankomst nagevraagd, we zouden uit alle gerechten kunnen kiezen. Bij het ontvangen van de rekening bleek de hele actie niet te bestaan en moesten we toch het hele bedrag betalen.
Onbeschoft door zo aan de kant gezet te worden, er wordt niet meegedacht naar oplossing.

Laatste keer dat wij geweest zijn.

Reactie Usine:

Hi Jip,
Hi Jip,
Ik heb met de marketingafdeling overlegd om de actiepagina aan te passen. Zoals jij hem gelezen hebt kan het inderdaad voor verkeerde verwachtingen zorgen en dat is niet de bedoeling van deze actie!
Om je voor nu toch tegemoet te komen, heb ik achter de bar een EtenBijKaart voor je klaar liggen met een tegoed van 10,00, te besteden in een Debuutzaak (In Eindhoven is dat bij de Vooruitgang of bij Usine)
Ik hoor graag van je of je hier van gebruik wilt maken.
Met gastvrije groet, Mireille

Aleida Frissen

Heel goed: heerlijke brunch, fijne plek voor kinderen.

Susanne

Prijs- kwantiteit was niet in verhouding.hoge prijs voor de lunch gerechten. Met name de steak sandwich voor €12,50 was karig. Daarnaast werden we alleen in het Engels aangesproken door het personeel.

Heerlijke biefstuk gegeten. Gezellige sfeer.

Edwin

Prima, goed eten, behulpzame bediening