Usine

Elle

Mooi zaak waar je gezellig zit. Bediening was slecht.

Reactie Usine:

Beste Elle, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor... Beste Elle, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Mooie inrichting, maar vanwege het vele beton veel galm en lawaai. Vriendelijke bediening. Maar haar eerste dag en niemand om haar te helpen.
We hadden gereserveerd maar geen...
We hadden gereserveerd maar geen ontvangst/aanspreekpunt bij de deur dus zelf naar iemand zoeken. Ergens achter bij de bar was er iemand die ons verder kon helpen. Wel leuk dat er een persoonlijk welkomskaartje op de tafel stond.
Eten was matig, weinig smaak, peper- en zoutmolen leeg en niet warm genoeg. Waarschijnlijk te maken dat er diverse keren bij het uitserveren bij ons en de tafels om ons heen onduidelijk was waar het eten en drinken heen moest,

Reactie Usine:

Beste, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan ook erg... Beste, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Eten was prima maar er was te weinig bediening waardoor bestellen lasting was. Reservering was ook niet goed doorgekomen.

Reactie Usine:

Beste, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een... Beste, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Ruud de Jong

Heerlijk gegeten in een trendy, industriele omgeving

Manon

Super fijne bediening, ze deden erg hun best om het voor de kinderen op leuk te maken. Bij aankomst stond de felicitatie voor het zwemdiploma al klaar! Prettige omgeving en lekker eten. Helemaal top!

Nog nooit zo teleurgesteld geweest.
Het voorgerecht (etagère) zag er op de kaart leuk uit maar was niet bijzonder.
Een clubsandwich gevraagd zonder tomaten werd gebracht met. Nog nooit zo teleurgesteld geweest.
Het voorgerecht (etagère) zag er op de kaart leuk uit maar was niet bijzonder.
Een clubsandwich gevraagd zonder tomaten werd gebracht met.
Een uitsmijter werd gebracht zonder ham, alleen ei op brood met een beetje garnering.
Een boerenomelet waarin de groenten bestonden uit enkele schijfjes champignon en spaarzame stukjes paprika. Bovendien was het ei niet luchtig maar massief.
Als compensatie kregen wij een gratis drankje

Esther

Gezellige omgeving, fijne kaart en voldoende ruimte om te zitten

Barbara Eijmans

Sfeervolle zaak, aantrekkelijke en overzichtelijke menukaart. Wel waren op vrijdagavond om 18:45 al een aantal gerechten 'op'.
We hadden een jonge sympathieke serveerster. Ze maakte wat...
We hadden een jonge sympathieke serveerster. Ze maakte wat beginnersfouten; verkeerd bestek, verkeerde wijn, we kregen niet tegelijk het hoofdgerecht, maar ze excuseerde zich met rode wangen en een brede oprechte glimlach voor haar geklungel met thee van het huis en dat maakte alles weer goed.

De ontvangst was goed, de koffie ook, we hebben bovendien prima gegeten. Wat ook opvalt, is dat het sanitair altijd schoon en op orde is.Jammer was wel dat onze gereserveerde tafel pal voor de... De ontvangst was goed, de koffie ook, we hebben bovendien prima gegeten. Wat ook opvalt, is dat het sanitair altijd schoon en op orde is.Jammer was wel dat onze gereserveerde tafel pal voor de ingang bleek te zijn. Dit was op een winderige dag als gisteren niet prettig en communiceert ook lastiger aan tafel (doordat er steeds mensen in en uit lopen)

Wendy H

Prima gegeten, vriendelijk personeel, een goede ambiance. Bij de reservering had ik aangegeven dat ik lactose intolerant ben. Daar werd niet rekening mee gehouden. Veel gerechten van de kaart kon... Prima gegeten, vriendelijk personeel, een goede ambiance. Bij de reservering had ik aangegeven dat ik lactose intolerant ben. Daar werd niet rekening mee gehouden. Veel gerechten van de kaart kon ik daarom helaas niet bestellen.