Usine

Melissa burghardt

We hebben voor elke benadering zelf contact moeten zoeken met de bediening, voor drinken na 30 min tot een menukaart daarna, eten stond lang op tafel 45 min na einde dinner. Wederom moeten vragen... We hebben voor elke benadering zelf contact moeten zoeken met de bediening, voor drinken na 30 min tot een menukaart daarna, eten stond lang op tafel 45 min na einde dinner. Wederom moeten vragen voor het opruimen en nog wat te drinken. Na tips aan jongen in bediening geen excuses of het gesprek aan willen gaan. Erg jammer! Daarbij was de burger erg droog en de friet veel te zout.

Onze ervaring was niet goed, nadat we 3 kwartier hadden gewacht op ons eten, werd ons verteld dat we vergeten waren. De serveerster vond het zelf ook heel vervelend en bood ons een gratis drankje... Onze ervaring was niet goed, nadat we 3 kwartier hadden gewacht op ons eten, werd ons verteld dat we vergeten waren. De serveerster vond het zelf ook heel vervelend en bood ons een gratis drankje aan. Kan gebeuren natuurlijk want het was een zeer drukke avond (black friday) . Vervolgens werd er in een van de gerechten een lange haar aangetroffen. Ook dit gemeld en onze serveerster wilde dit oplossen door ons iets lekkers als nagerecht aan te bieden.. Dat was een heerlijk toetje voor de hele tafel. Ook hier zat weer dezelfde kleur haar in, ik durfde er bijna niks meer over te zeggen. Ik vond de serveerster zo haar best doen om alles op te lossen voor ons, maar toch was ik van mening dat er maatregelen getroffen moesten worden in de keuken. Uiteindelijk afgerekend en een enorme ruzie in de keuken achtergelaten... Wij gaan hier nooit meer heen.

H

Er was keurig een tafel gereserveerd. Vervolgens komen drie mensen in twee minuten tijd vragen wat je wilt drinken en duurt het 10 minuten voor je drankje komt. De bestelde hamburgers die volgens... Er was keurig een tafel gereserveerd. Vervolgens komen drie mensen in twee minuten tijd vragen wat je wilt drinken en duurt het 10 minuten voor je drankje komt. De bestelde hamburgers die volgens de kaart medium rare zouden zijn , waren erg doorbakken en taai. Een deel van de frietjes was koud. We hebben 10 minuten op de bestelde koffie gewacht en zijn toen maar gaan betalen en vertrokken zonder koffie gedronken te hebben.

Delahaije

Snel en goed geholpen

Desirée Mank / UWV

Ik vond het niet super, vooraf bij het reserveren geef je een allergie door maar dat lijkt eenmaal binnen niet bekend. We hebben zeker 10 minuten zitten wachten alvorens we een kaart aangeboden... Ik vond het niet super, vooraf bij het reserveren geef je een allergie door maar dat lijkt eenmaal binnen niet bekend. We hebben zeker 10 minuten zitten wachten alvorens we een kaart aangeboden kregen. Het gepocheerde ei op mijn brood met avocado was te ver en daardoor rubberig. Ook kwam het eten heel gehaast en rommelig over.
De gember thee vind ik duur in verhouding tot de paar plakjes gember die je krijgt.

Lekker gegeten, vreemd dat bediening geen Nederlands sprak. En vrij lang moeten wachten.

nvt

Prima, goede bediening, gezellig, en lekker eten.

Rinse

Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.
jammer dat er zoveel Engels sprekend personeel werkt dat niet eens de (basis) woorden van het Nederlands kent.

Peter stappaerts

Prachtig pand. Heel vriendelijke bediening maar sommige beetje ongeorganiseerd. Bij ons 2e drankje kregen we ook gelijk ook dat van het eerste rondje nog eens mee. Niet erg gewoon teruggestuurd.... Prachtig pand. Heel vriendelijke bediening maar sommige beetje ongeorganiseerd. Bij ons 2e drankje kregen we ook gelijk ook dat van het eerste rondje nog eens mee. Niet erg gewoon teruggestuurd. Smaak van eten was prima. En ondanks de drukte tijdens Glow ging het toch allemaal heel vlot.