Usine

Ruben

Gezellig restaurant op een top locatie met ruime en mooie industriële inrichting. Eten was goed, bediening vriendelijk en soms een beetje lang wachten.

Loek Peters

Mooie locatie en gezellige ambiance.
Mooie locatie en gezellige ambiance.
Beetje onhandig dat sommige bedienden alleen drankjes deden en anderen de hapjes. Daardoor duurde het soms lang en moest er weer een ander komen, die dan weer niet kwam.
Wel vriendelijke bediening en ziet er netjes uit.

Voorgerecht en hoofdgerecht werden tegelijk aangeboden! Hoofdgerecht terug laten gaan.
Verder goed gegeten.

Gezellige plek, vriendelijke bediening. Je moet er wel zelf attent op zijn dat er wat tijd zit tussen de gerechten. De kwaliteit van het eten is teleurstellend. Compote lijkt uit een potje. Heilbot... Gezellige plek, vriendelijke bediening. Je moet er wel zelf attent op zijn dat er wat tijd zit tussen de gerechten. De kwaliteit van het eten is teleurstellend. Compote lijkt uit een potje. Heilbot gebakken op de graat leek zacht gestoomde vis. Geen bakproces te bekennen. Salade was een blaadje groen met wat olijven en iele blokjes tomaat. Jammer, kan veel beter op zo’n leuke plek

Michiel

Prima eten voor een eetcafé. Beetje simpele desserts , maar dat wordt goed gemaakt door verschillende taarten die niet op de kaart staan.

Wilma Harks

Slecht, laatste hap van soep in de mond werd er gevraagd of hoofdgerecht meteen kon komen, waren net 15 min. binnen. Gevoel dat we zo vlug mogelijk tafel vrij moest maken.
Tevens 1-persoons...
Tevens 1-persoons bakje friet gekregen terwijl buur-tafel ook 2x steak had en een grote bak met frietjes kreeg. Tot 2x toe is beloofd dat er nog frietjes zouden komen, maar helaas.

Reactie Usine:

Beste Wilma, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan ook... Beste Wilma, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! allereerst hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Fijne plek om te lunchen, vriendelijk personeel.

Piet Hendriks

Eten en de service was goed. De bijlage bij het hoofdgerecht zou wel wat meer mogen zijn . Verder top 👍

Reactie Usine:

Beste Piet, Hartelijk dank voor je feedback, ik zal met de keuken kijken wat we kunnen doen aan de bijlage bij de gerechten. Kan u mij vertellen wat u had waar de bijlage van tegen viel? Met... Beste Piet, Hartelijk dank voor je feedback, ik zal met de keuken kijken wat we kunnen doen aan de bijlage bij de gerechten. Kan u mij vertellen wat u had waar de bijlage van tegen viel? Met vriendelijke groet, Team Usine

Inge

Zeer slecht, lang moeten wachten. Slechte prijs/ kwaliteit verhouding

Reactie Usine:

Beste Inge, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor... Beste Inge, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek zo is tegengevallen. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven! We nemen feedback dan ook erg serieus, daarom nodigen u dan ook graag uit voor een kopje koffie van het huis om te laten zien dat we wel de goede kwaliteit en service kunnen bieden de die verwacht wordt. Wanneer u langs wil komen zou u dit willen doorgeven via onderstaand mail adres zodat ik de collega's op de hoogte kan brengen van uw komst. Hopelijk kunnen wij u, ondanks de matige ervaring, nogmaals verwelkomen! Team Usine

Wimreporter

Heel goed. Vooraf gereserveerd en de tafel stond voor ons klaar. Gezellige ambiance en goede bediening. De lunch smaakte perfect.