Usine

Twan Elbers

Fijne sfeer, prettige bediening en lekker gegeten en gedronken

Erg plezierig, heerlijk gegeten, persoonlijke bediening, rustige omgeving

Leuke ambiance, heel vriendelijk en attent personeel. Goed eten.

Het is allemaal nét niet. Aardige bediening maar eten was niks bijzonders of echt lekker. Persoonlijk vond ik de Clubsandwich a ruim 12 euro zeer over prijst gezien het echt niet meer was dan een... Het is allemaal nét niet. Aardige bediening maar eten was niks bijzonders of echt lekker. Persoonlijk vond ik de Clubsandwich a ruim 12 euro zeer over prijst gezien het echt niet meer was dan een paar normale witte boterhammen met beleg en wat gewone naturel chips ernaast. Wel leuke locatie maar als je dan een kinderhoek hebt maak er ook een echte kinderhoek van met genoeg speelgoed. Nu konden de kinderen alleen in de “tralies” klimmen (gevaarlijk) en verder weinig vermaak voor ze.

Reactie Usine:

Jammer dat jullie het zo ervaren hebben. Onze gerechten worden altijd met de grootste zorg en a la minuut bereid.
Voor de kids hebben we, naast de speelhoek, ook volop kleurplaten en...
Voor de kids hebben we, naast de speelhoek, ook volop kleurplaten en puzzelboekjes.
We zien jullie graag nog een keer terug voor een herkansing! ;)

Pierre

Lekker gegeten, verrassende combinaties op de kaart. Service was prima

Smits

Gezellig en goede bediening. We waren met ons hele gezin, drie kinderen. We vonden allemaal dat het te rumoerig was, we moesten ons erg inspannen om te horen of er nu wel of geen muziek speelde! Gezellig en goede bediening. We waren met ons hele gezin, drie kinderen. We vonden allemaal dat het te rumoerig was, we moesten ons erg inspannen om te horen of er nu wel of geen muziek speelde!
Drie van ons hebben lekker gegeten en twee van ons hadden een tegenvaller.

Beste Simone,
Beste Simone,
Hartelijk dank voor je oprechte reactie! Op drukke dagen hebben we inderdaad last van de akoestiek die aan dit industriele pand kleeft. We zijn met de directie in overleg hoe we dit aan kunnen pakken. Jammer dat de gerechten niet voor iedereen goed bevallen waren. Als er iets mis mee was, zou ik je willen vragen om dat in de toekomst op het moment zelf te melden bij de medewerker, dan kunnen we er direct iets aan doen!
Hopelijk tot een volgende keer bij Usine.
Groet, Mireille

Eva

Meer dan slecht

Beste Eva,
Wat vervelend dat je een slechte ervaring bij Usine hebt gehad. Kun je wat specifieker zijn, wat er vooral tegenviel? Van feedback kunnen wij altijd leren.
Ik hoop je toch graag...
Beste Eva,
Ik hoop je toch graag nog een keer te kunnen ontvangen bij Usine, om je een veel betere, positieve ervaring mee te kunnen geven.
Vriendelijke groet, Mireille

RuudP

Lekker gegeten (lunch) en goede cappuccino, vriendelijk personeel.