Usine

Pierre

Alles was perfect

Hi Pierre,
Dank je wel voor de prachtige review.
Hopelijk tot snel weer!
Thom van team Usine.

Nicole Baselmans- Lemckert

Goede bediening, maar kaart is te beperkt met bijna alleen Vega gerechten. Geen goede mix.

Beste Nicole,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen dit intern verder oppakken en kritisch kijken naar de menukaart voor eventuele aanpassingen.
Hopelijk mogen wij u nogmaals...
Beste Nicole,
Hartelijk dank voor uw review.
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen bij Usine.
Thom van team Usine.

Jan

Prima ontvangen door onze (Amerikaanse) ober

Patty de Brouwer

Lekker gegeten , vriendelijk personeel. Binnen relaxed gezeten mede door de ruime afstand. Het enige wat ik jammer vind is dat die heerlijke club sandwich niet meer op de kaart staat !

Ronald Lamé

Zeer beperkte kaart

Reactie Usine:

Beste Ronald, hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons om te horen dat u de kaart zo beperkt vond. Toch hopen we dat er wel iets naar wens op stond en dat u toch heeft kunnen genieten... Beste Ronald, hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons om te horen dat u de kaart zo beperkt vond. Toch hopen we dat er wel iets naar wens op stond en dat u toch heeft kunnen genieten van een heerlijk gerecht. Hartelijke groet, team Usine

Senders

Heerlijke pulled oats flatbread gegeten, echt ontzettend lekker!!!! Lekkere combinatie van smaken!
Usine burgers vielen ook in de smaak, evenals het spare-ribs dagmenu. Dat had wellicht iets meer mogen zijn maar het dessert Snickers maakte dat ruimschoots goed!

Vriendelijke ontvangst en bediening.

Truus

Lekker gegeten, vriendelijke bediening

Féline Fossen

Super lekkere high-tea gehad!

Sanne Korpel

Reservering gemaakt op maandag, restaurant was dicht... geef dan niet de optie om te reserveren

Reactie Usine:

Beste Sanne, heel hartelijk dank voor uw review. Onze oprechte excuses voor de verwarring. Er was inderdaad wat fout gegaan in ons systeem, waardoor het mogelijk was om voor deze dag te reserveren... Beste Sanne, heel hartelijk dank voor uw review. Onze oprechte excuses voor de verwarring. Er was inderdaad wat fout gegaan in ons systeem, waardoor het mogelijk was om voor deze dag te reserveren ondanks dat wij die dag gelosten zijn. Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Desondanks hopen wij u in de toekomst toch nog eens te mogen verwelkomen en een betere indruk achter te kunnen laten. Hartelijke groet, team Usine