Usine

Vreselijk! Aanbieding geboekt, 2 menu's waarvan 1 menu 12,50, tweede 32,50, via restaurant dinercheque.
Bij aankomst nagevraagd, we zouden uit alle gerechten kunnen kiezen. Bij het ontvangen van de rekening bleek de hele actie niet te bestaan en moesten we toch het hele bedrag betalen.
Onbeschoft door zo aan de kant gezet te worden, er wordt niet meegedacht naar oplossing.

Laatste keer dat wij geweest zijn.

Reactie Usine:

Hi Jip,
Hi Jip,
Ik heb met de marketingafdeling overlegd om de actiepagina aan te passen. Zoals jij hem gelezen hebt kan het inderdaad voor verkeerde verwachtingen zorgen en dat is niet de bedoeling van deze actie!
Om je voor nu toch tegemoet te komen, heb ik achter de bar een EtenBijKaart voor je klaar liggen met een tegoed van 10,00, te besteden in een Debuutzaak (In Eindhoven is dat bij de Vooruitgang of bij Usine)
Ik hoor graag van je of je hier van gebruik wilt maken.
Met gastvrije groet, Mireille

Aleida Frissen

Heel goed: heerlijke brunch, fijne plek voor kinderen.

Susanne

Prijs- kwantiteit was niet in verhouding.hoge prijs voor de lunch gerechten. Met name de steak sandwich voor €12,50 was karig. Daarnaast werden we alleen in het Engels aangesproken door het personeel.

Heerlijke biefstuk gegeten. Gezellige sfeer.

Edwin

Prima, goed eten, behulpzame bediening

Erik

Gezellig, goede en enthousiaste bediening.
De engelse taal van de ober was voor ons geen probleem en maakte het voor mijn buitenlandse gasten juist gemakkelijker.

WaalMediate

Goed alleen jammer dat de via Instagram aangekondigde Hazenpeper niet te bestellen viel.

Ad Plugers

Super goed eten en erg gezellig