Usine

Kelly

Ondanks de drukte van Guus Meeuwis duurde de drankjes niet lang. Vriendelijke bediening.
Heerlijke lunch.

Astrid

Heerlijk gegeten en ondanks de drukte van concert van Guus Meewis toch supervriendelijke en snelle bediening.
Komen hier elk jaar voor het concert, altijd erg gezellig en lekker!

Hanneke

We hebben de 15e verjaardag van mijn dochter bij Usine gevierd. We hebben wederom echt heerlijk gegeten. Fijne bediening en genoeg keus op de menukaart. Goede sfeer! We komen zeker terug!

Mascha

Helaas niet zo goed. Ik had een klacht over het vlees (procureur, hoort flink doorregen te zijn maar deze bestond minstens voor 80% uit vet) maar volgens het personeel hoorde het zo te zijn .

Dag Mascha,

Wat jammer om te zien dat u het eten tegen viel vallen tijdens uw bezoek bij ons! Graag kom ik met u via de mail in contact zodat we wat dieper op uw ervaring bij ons in kunnen gaan. Wij nemen feedback erg serieus, en gaan graag met uw feedback aan de slag.

Kunt u mij wat meer details toesturen? Dit kan via sales@usine.nl
Ik verneem graag van u!

Alvast hartelijk dank!

Sidney

Team Usine

Goede prettige bediening. Eten prima.frites erg lekker. Kinderen konden gewoon wat rondlopen.

We waren met 6 personen, de kreeftensoep duurde erg lang. de andere gasten hadden hun voorgerecht al, terwijl ik nog naar een bord zat te kijken met alleen wat crème fraiche en een verloren mossel....

Oppie

Wij hadden gereserveerd en gevraagd om een ronde tafel. Bij binnenkomst gsf ik aan dat ik gereserveerd had. Ze vroeg niet eens mijn naam en begon met een vierkante tafel aan een andere tafel te...

Beste Jolanda,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Wat vervelend om te lezen dat uw bezoek wellicht wat is tegengevallen!

We proberen altijd rekening te houden met aangegeven reserveringswensen. Echter, soms is het qua tafelindeling niet mogelijk om aan deze wensen te voldoen. Wij hebben helaas maar één ronde tafel. Omdat Eindhoven veel internationale studenten, inwoners en bezoekers kent werken er bij ons ook collega's met verschillende achtergronden. Omdat niet iedereen het prettig vind om in het Engels te woord te worden gestaan, zorgen wij er voor dat er altijd meerdere Nederlands sprekende collega's aanwezig zijn.
U mag gerust aangeven dat u liever Nederlands geholpen wilt worden, dan zorgen wij dat een andere collega uw bestelling op neemt.

Nogmaals onze excuses voor de wachttijden van het eten, dit is niet de bedoeling. Fijn om te lezen dat het wel goed gesmaakt heeft!

Wij verwelkomen u in de toekomst graag om te laten zien hoe het wél hoort.

Fijne dag!

Ralph van Iersel

Bediening was vriendelijk. Drank 1x vergeten en hoofdgerechten ook vergeten. Lang moeten wachten... Was jammer!

Beste Ralph,

Bedankt voor uw review!
Wat vervelend om te horen dat het bezoek aan Usine zo is tegengevallen.

Dit is uiteraard niet waar wij naar streven.

Wij hopen dat uw gerechten uiteindelijk goed gesmaakt hebben en wij jullie nogmaals kunnen verwelkomen om te laten zien hoe het wél hoort.

Lawrence

Het eten was goed. Het duurde alleen vrij lang, maar het was ook een drukke vrijdagavond en waren we met een groep van 12.

Beste Lawrence,

Leuk dat jullie er waren!
Ondanks het ietwat langere wachten, waarvoor onze excuses, ben ik blij te lezen dat alles gesmaakt heeft!

Hopelijk tot snel!