Hoe beoordeeld u ons bedrijf in totaal?
Hoe voldoet de USB stick aan uw verwachtingen?
Bent u tevreden over de leveringstijd?
Hoe heeft u onze service ervaren?

A. Reekers

Goede ervaring geweest. Duidelijk communicatie en goed gehandeld. We zijn blij met het resultaat.

Hoe vond u de samenwerking?

De samenwerking was goed. Dit kwam door de goede communicatie. De wensen waren duidelijk en deze zijn goed volbracht.

Snelle klantgerichte aanpak

prettig

Artsenpraktijk Sas-Elewaut

Heel vlotte service

Perfect

Prettige ervaring

Hoe vond u de samenwerking?

Zeer positief! Snelle reactie, mooie prijs binnen een concurrerende markt. Foutje bij eerste digitale proef werd gelukkig snel rechtgezet. Goede opvolging. Mooi eindresultaat, geleverd binnen... Zeer positief! Snelle reactie, mooie prijs binnen een concurrerende markt. Foutje bij eerste digitale proef werd gelukkig snel rechtgezet. Goede opvolging. Mooi eindresultaat, geleverd binnen voorspelde termijn.

Hoe vond u de samenwerking?

Zeer aangenaam contact met account manager, professioneel maar niet afstandelijk. Snelle en duidelijke reacties.

Snel, vriendelijk en altijd open voor suggesties

Hoe vond u de samenwerking?

heel vriendelijk en altijd met een snelle reactie op mijn taalloze vragen

FUJIFILM SonoSite BV

Snel, efficient, betrouwbaar

Prettig

Wij zijn enorm ontevreden. Er zijn usb-sticks geleverd die niet aan onze wens voldoet. Het logo staat gewoon schuin op onze usb-sticks.

Hoe vond u de samenwerking?

Daniël Boon heeft mij goed geholpen. Hij kan er niks aan doen dat zijn bedrijf niet klantgericht problemen oplost. Hij heeft naar mijn idee zijn best gedaan.

Positief, samen een oplossing gezocht voor een aantal 'uitdagingen'

Hoe vond u de samenwerking?

Prettig, altijd iemand met een goed humeur aan de telefoon.

Heel positief en correct