Hoe beoordeeld u ons bedrijf in totaal?
Hoe voldoet de USB stick aan uw verwachtingen?
Bent u tevreden over de leveringstijd?
Hoe heeft u onze service ervaren?

De pre-sale fase was veelbelovend. Snelle offerte en correcte opvolging door de account manager.

Hoe vond u de samenwerking?

De levering was echter veel te laat en daardoor schoot het volledig het doel voorbij, nl. distributie van de usb op de vakbeurzen.

GR-ADVICE

Goed werk, goede communicatie, snelle levering, uitstekend materiaal

heel goed

Johannes

Overal een goede evaring

Hoe vond u de samenwerking?

Zeer prettige samenwerking, snel antwoorden op je vraag en een mooi product afgeleverd.

Prima, behulpzaam

door in plus

Goede service, goede kwaliteit , snelle levering

Hoe vond u de samenwerking?

Zeer goed, werd goed meegedacht in wat ik wilde.
Kwamen met beter idee.

Tieneke Sumter

Prettig en vlot. Dhr Springer als zeer klantvriendeljjk ervaren.

Hoe vond u de samenwerking?

Prima, heel erg vriendelijk. Helaas is door zeer slechte afhandeling van Feddex mijn bestelling te laat ontvangen voor het event waarvoor de USB sticks bestemd waren. Vandaar voor levering een... Prima, heel erg vriendelijk. Helaas is door zeer slechte afhandeling van Feddex mijn bestelling te laat ontvangen voor het event waarvoor de USB sticks bestemd waren. Vandaar voor levering een absolute dikke onvoldoende.

Multicycle

Vanaf het begin een goede communicatie, levering ging iets in mis en was duidelijk vooraf geinformeerd hierover door een telefoontje.
Dit maakte de ervaring plezierig

Zeer goed

Katun EDC BV

Super vriendelijk en bereid tot meedenken

Soepel en snel

Eric Kuster Metropolitan Luxury International Ltd.

Dit is onze tweede bestelling bij dit bedrijf. Net als de eerste keer ging het opnieuw uiterst professioneel. Een enorm pluspunt is dat onze eerdere bestelling klaargezet werd en wij alleen maar... Dit is onze tweede bestelling bij dit bedrijf. Net als de eerste keer ging het opnieuw uiterst professioneel. Een enorm pluspunt is dat onze eerdere bestelling klaargezet werd en wij alleen maar hoefden te bevestigen. Fijn, en tijdbesparend.

Hoe vond u de samenwerking?

Erg prettig. Snelle service en kennis over de producten.

LUMC

Makkelijk en snel contact, prima en snelle service

Hoe vond u de samenwerking?

Snelle en makkelijke communicatie met de medewerker. Ook wordt vanuit het bedrijf meegedacht over het eindproduct.