Crissy

Betrouwbaar, 100 % aan te bevelen

Supersnelle afhandeling

Frederik Bliek

Snel geleverd, fijne communicatie.

Goede service

cappelle magda

De bestelling is vlot verlopen, waarvoor dank!
De bestelling is vlot verlopen, waarvoor dank!
Wij vonden het wel vreemd dat de 2 lampen (zelfde bestelling) met een verschillende koerierdienst en op een andere dag werden geleverd. Naar klimaatnorm een minpunt!!
ik heb liever een dag langer te wachten en dan de levering in 1keer.

de bestelling is correct verlopen!
en de verwachtingen ingelost!
waarvoor dank!

Bart-Jan

Geweldige service en 100% betrouwbaar

Service is top

Loes Snippe

De aangeboden producten zijn zeker trendy producten, echter lijken de producten op de website van betere kwaliteit dan in werkelijkheid. De producten komen goedkoop over door de slordige afwerking... De aangeboden producten zijn zeker trendy producten, echter lijken de producten op de website van betere kwaliteit dan in werkelijkheid. De producten komen goedkoop over door de slordige afwerking van naden (plastic/hout/Mdf), poreus schakelaar systeem, stevigheid materiaal en fabrieksslordigheden (niet symmetrisch).

Assortiment

Reactie UrbinDesign:

Dank voor uw feedback, u kunt ook niet anders verwachten, het gaat hier om cadeautjes vanaf 4, 95 echte kleine artikelen zoals een cactusslinger, een led ananas lampje e.d.
U Besteld, wij...
U Besteld, wij leveren zelfs met een korting op #Blackfriday -10%, gratis levering, U stuurt een mailtje naar ons met de mededeling HERROEPINGSRECHT!!!!!
Wij storten uw geld netjes retour en vervolgens krijgen we ook nog een slechte feedback, waar we altijd blij mee zijn en kunnen laten zien dat we het ook wel eens verkeerd doen! We zijn tenslotte mensen.
1 x Cactus lichtslinger € 7,95 € 5,00
1 x Vinyl coasters € 6,95 € 6,95
Subtotaal inclusief BTW € 56,85
Kortingscode BLACK: 10,00% korting € -5,68
Totaal inclusief BTW € 51,17
Wij wensen u een fijne dag en fijne feestdagen toe.
Met vriendelijke groeten.
Astrid en Urbin

Jacqueline van Teeseling

Goede ervaring

snelle levering

corry wever

Ben erg tevreden over de aanschaf van 2 boomerangtafels,
Bijzondere vriendelijke mensen zijn Astrid en Urbin.
De tafels staan 1 dag, en al vele complimenten,

Ben erg tevreden over de aanschaf van 2 boomerangtafels,
Bijzondere vriendelijke mensen zijn Astrid en Urbin.
De tafels staan 1 dag, en al vele complimenten,

Irene

Leuke website met leuke en verrassende producten. Bestelling werd geruisloos verwerkt en afgeleverd. Top!

Snelle levering.

CB

Goede prijs, snelle levering.