Guy Scholliers

Vlotte en correcte service. Zoals het hoort te zijn.

Snelle levering, ook in België.

Sjoerd Koster

Prettig contact. pro actief namen ze kort na de bestelling contact op over de levertijd. Deze zou iets langer zijn dan op de site gesuggereerd was en ze vroegen of dit akkoord was of dat ik de... Prettig contact. pro actief namen ze kort na de bestelling contact op over de levertijd. Deze zou iets langer zijn dan op de site gesuggereerd was en ze vroegen of dit akkoord was of dat ik de bestelling dan wenste te annuleren.

Pakket was in goede orde ontvangen en het in elkaar zetten ging goed op 1 punt na en dat kwam door een fout in de handleiding. voor de kast die ik besteld had moesten de 2 verticale planken in de midden sectie anders geplaatst worden dan aangegeven op de tekening, anders passen de lades er niet in.

Pro actief contact opnemen met mij als klant vanwege de levertijd.

Expohuis vzw

Netjes op tijd geleverd.
Attente en vlotte communicatie.
Fijne professionele mensen.

Het produkt werd binnen de beloofde tijd geleverd.

Veronique

Snelle, duidelijke communicatie. Klantvriendelijk.

Persoonlijke en klantgerichte benadering. Het was prettig zakendoen met UrbinDesign

M

Positief, snelle levering, goed ingepakt!

De verpakking was tiptop. Met bubbeltjes plastic ingepakt om te verzenden
Mooie prijzen

Crissy

Betrouwbaar, 100 % aan te bevelen

Supersnelle afhandeling

Frederik Bliek

Snel geleverd, fijne communicatie.

Goede service

cappelle magda

De bestelling is vlot verlopen, waarvoor dank!
De bestelling is vlot verlopen, waarvoor dank!
Wij vonden het wel vreemd dat de 2 lampen (zelfde bestelling) met een verschillende koerierdienst en op een andere dag werden geleverd. Naar klimaatnorm een minpunt!!
ik heb liever een dag langer te wachten en dan de levering in 1keer.

de bestelling is correct verlopen!
en de verwachtingen ingelost!
waarvoor dank!

Bart-Jan