Roijmans

Ik heb geen positief nieuws voor U. Want waar blijft mijn gbestelde NEON WOLK KREEG IK KAPOT. AAN GELEVERD , retour gestuurd met de IJsco.( blauw ) maar had een witte besteld maar die is heel... Ik heb geen positief nieuws voor U. Want waar blijft mijn gbestelde NEON WOLK KREEG IK KAPOT. AAN GELEVERD , retour gestuurd met de IJsco.( blauw ) maar had een witte besteld maar die is heel goed vervangen door U , maar van de NEON. WOLK hoor ik niets meer Koppel dat terug naar de klant wat e aan de hand is. Nu weet ik helemaal niet waar deze blijft Ik hoor je reactie graag. B.v.d. Jan Roijmans boegent 82 5541 TH. Reusel Nb. Groet jan

Reactie UrbinDesign:

Beste Jan, bedankt voor uw feedback.... wat vervelend dat u zo laat reageerd, dat u uw pakket niet ontvangen heeft, we hebben er beide veel energie ingestoken om dit tot een goed eind te brengen en... Beste Jan, bedankt voor uw feedback.... wat vervelend dat u zo laat reageerd, dat u uw pakket niet ontvangen heeft, we hebben er beide veel energie ingestoken om dit tot een goed eind te brengen en u van een nieuwe wolk te voorzien! Ik ben er dan ook vanuit gegaan dat u na 3 weken niet gereageerd te hebben daty de wolk allang aan uw muur hangt.
Wel jammer dat u niet even de tijd heeft genomen om te bellen naar ons, dan hadden wij dit ter plekke op kunnen lossen, nu hebben wij een slechte feedback terwijl u weet dat we er alles aan gedaan hebben. Dat het pakket bij of door Post.nl is verdwenen is de grootstwe domper. Ik heb u gevraagd uw feedback aan te passen u vanmorgen rond 10 uur een mail gestuurd, gebeld en beloofd uw geld retour te storten en teven een link gestuurd waar u d ewolk opnieuw kunt bestellen aangezien deze nu (momenteel) is uitverkocht.
Ondanks de vele vragen, bellen - mkaiilen heeft u duw feedback niet aan kunnen passen en ons een nieuw feedback gegeven van een 10 dank daarvoor, ondans de hoge score van 10 zal uw oude faadback ons nog steeds een 5 geven.
Ik hoop u ondanks alle handelingen graag terug te zien in onze webwinkel of winkel.
Wij vwaarborgen een hoge service zowel tijden of na de bestelling.
Ik wens u een fijne da.
Met vriendelijke groet UrbinDesign

Jan Roijmans

Mijn geld retour gekregen na ??

Ger

Prettig contact, snelle respons. Goede afspraak gemaakt en nagekomen.

Prettig contact, snelle respons. Goede afspraak gemaakt en nagekomen.

Diana Tanis

Ons bestelde artikel was bij ontvangst helaas gebroken. Via de mail kregen wij heel snel bericht dat er kosteloos een nieuw artikel zou worden opgestuurd. Heel klantvriendelijk en een super service... Ons bestelde artikel was bij ontvangst helaas gebroken. Via de mail kregen wij heel snel bericht dat er kosteloos een nieuw artikel zou worden opgestuurd. Heel klantvriendelijk en een super service zou ik zeggen.

n.v.t.

Zeer goed

snelle levering

Ger

Overzichtelijke website, veel keus.
Correcte en snelle correspondentie.
Aflevermoment in gezamenlijk overleg overeengekomen.

Zie ervaring;>)

Guy Scholliers

Vlotte en correcte service. Zoals het hoort te zijn.

Snelle levering, ook in België.

Sjoerd Koster

Prettig contact. pro actief namen ze kort na de bestelling contact op over de levertijd. Deze zou iets langer zijn dan op de site gesuggereerd was en ze vroegen of dit akkoord was of dat ik de... Prettig contact. pro actief namen ze kort na de bestelling contact op over de levertijd. Deze zou iets langer zijn dan op de site gesuggereerd was en ze vroegen of dit akkoord was of dat ik de bestelling dan wenste te annuleren.

Pakket was in goede orde ontvangen en het in elkaar zetten ging goed op 1 punt na en dat kwam door een fout in de handleiding. voor de kast die ik besteld had moesten de 2 verticale planken in de midden sectie anders geplaatst worden dan aangegeven op de tekening, anders passen de lades er niet in.

Pro actief contact opnemen met mij als klant vanwege de levertijd.

Expohuis vzw

Netjes op tijd geleverd.
Attente en vlotte communicatie.
Fijne professionele mensen.

Het produkt werd binnen de beloofde tijd geleverd.

Veronique

Snelle, duidelijke communicatie. Klantvriendelijk.

Persoonlijke en klantgerichte benadering. Het was prettig zakendoen met UrbinDesign