Els

We waren aangenaam verrast door de snelle respons en de goede opvolging. Wij hadden een vraag naar mogelijke combinatie en hoogte van kasten en dit werd goed opgevolgd en behandeld.
De...

Snelle service en opvolging

Kathy

Thanks for the great wu-wu items.

Great items and fast delivery.

Peter Jonker

Snelle levering....duidelijke e-mails met track & trace

Mooie website....keurig bedrijf

Retro-Vers

Vriendelijke man die de levering heeft gedaan. Ik ben tevreden van de stoelen die ik heb besteld.

Leuk dat het verpakkingsmateriaal meteen werd mee genomen.

Thea Ter Borg

Prima ervaring,maar Post.nl heeft mijn pakketje weer mee terug genomen,( ik zou het pakket geweigerd hebben) dus heb ik nu nog steeds mijn aankoop niet ontvangen.

Angela

Zeer snelle levering, goed verpakt.

Snelheid

Bernadette

Vriendelijke klantendienst, mooie kwaliteit, even moeten wachten , maar dat is de moeite waard geweest .
De hoge vervoerskosten ( naar Belgie wel) zijn het het enige minpunt.
Ik ben een...

Vriendelijke klantendienst

Henk

Ik heb een plafondlamp gekocht bij dit bedrijf. Mooie lamp. Goede kwaliteit. Er werd ook nog een schroevendraaier meegeleverd. De levering duurde wel vrij lang (1 week).

Goede kwaliteit van het product.

Janneke de Groot

Vond het pakketje voor de deur. Was niet thuis toen het werd geleverd.
Wat als iemand anders ermee van door gaat. Wellicht beter als het pakketje op een geschikte tijd bij een afhaalpunt kan...

Snelle levering, binnen 24 uur, helemaal goed.

Reactie UrbinDesign:

Beste Janneke, wat een geluk. De bezorgdienst hoort dit niet te doen, wellicht een kaartje in de bus, afgeleverd bij de buren of morgen proberen wij het nog een keer. Misschien laat de (uitbesteedde) bezorgdienst een steekje vallen. Gelukkig, maar ;-)

Floortje

Perfecte service!