BIo Serv

Betrouwbaar, keurige orderopvolging en vlotte levering.

mooie webshop

Tom

Snelle levering, goede prijzen, uitgebreid aanbod

Snelle levering, goede prijzen, uitgebreid aanbod

Reactie UrbinDesign:

Dank je wel Tom, gelukkig alles goed aangekomen. Was best nog even tricky i.v.m. de doos en artikelen.

David

Weet ik iet

Pouwels

Levering was niet helemaal vlekkeloos verlopen, de klantenservice gaf de schult aan post nl maar daar was het helaas ook klaar mee.
Dat is jammer omdat wij nuet kapotte spullen zitten en...
Dat is jammer omdat wij nuet kapotte spullen zitten en urbin het moest oplossenn

Els

Gebruiksvriendelijke website. Correcte levering.

Peusens

Hele mooie producten, alleen bij de levering ging het fout. Ik betaalde €2,50 extra om mijn bestelling op een gekozen moment te laten leveren maar mijn bestelling kwam 2 dagen eerder en werd bij de... Hele mooie producten, alleen bij de levering ging het fout. Ik betaalde €2,50 extra om mijn bestelling op een gekozen moment te laten leveren maar mijn bestelling kwam 2 dagen eerder en werd bij de buren afgeleverd( gelukkig waren die thuis). Foutje van UrbinDesign of Postnl ??

Streefkerk

Prima.
Snelle levering.
Goed werkend track and tracé systeem

Reactie UrbinDesign:

Wat fijn om te lezen want er is nog niet zolang een update geweest binnen ons platform, betreft, pakket afhalen op locatie, kies zelf een datum ect. Het heeft even niet gewerkt naar behoren dus dit... Wat fijn om te lezen want er is nog niet zolang een update geweest binnen ons platform, betreft, pakket afhalen op locatie, kies zelf een datum ect. Het heeft even niet gewerkt naar behoren dus dit doet mij erg goed, fijn weekend ;-)

Charlie

Wandkast besteld, zou wat langer duren dat wist ik van te voren maar kwam toch eerder dan verwacht. Gratis bezorging!

Goede communicatie per mail wanneer de wandkast zou komen.

Jolanda

Mijn ervaringen zijn goed. Aanvankelijk kreeg ik een mail dat mijn order geannuleerd was, ik had echter wel betaald. Telefonisch contact opgenomen met het bedrijf. Vriendelijk te woord gestaan... Mijn ervaringen zijn goed. Aanvankelijk kreeg ik een mail dat mijn order geannuleerd was, ik had echter wel betaald. Telefonisch contact opgenomen met het bedrijf. Vriendelijk te woord gestaan aan. Werd later teruggebeld met de mededeling dat er een vergissing was gemaakt en dat de kastjes die ik besteld had de andere dag zouden worden verzonden. keurig met trek en Trace en op tijd bezorgd.

De klantvriendelijkheid is een sterk punt..

GB Makelaars

Super snelle levering en we zijn heel blij met de Lummel lamp! Staat te pronken in ons kantoor.

Snelle levering.

Reactie UrbinDesign:

Wat fijn om te lezen, dank voor uw feedback, het maakt mij natuurlijk wel enorm nieuwschierig.