Charlie

Wandkast besteld, zou wat langer duren dat wist ik van te voren maar kwam toch eerder dan verwacht. Gratis bezorging!

Goede communicatie per mail wanneer de wandkast zou komen.

Jolanda

Mijn ervaringen zijn goed. Aanvankelijk kreeg ik een mail dat mijn order geannuleerd was, ik had echter wel betaald. Telefonisch contact opgenomen met het bedrijf. Vriendelijk te woord gestaan... Mijn ervaringen zijn goed. Aanvankelijk kreeg ik een mail dat mijn order geannuleerd was, ik had echter wel betaald. Telefonisch contact opgenomen met het bedrijf. Vriendelijk te woord gestaan aan. Werd later teruggebeld met de mededeling dat er een vergissing was gemaakt en dat de kastjes die ik besteld had de andere dag zouden worden verzonden. keurig met trek en Trace en op tijd bezorgd.

De klantvriendelijkheid is een sterk punt..

GB Makelaars

Super snelle levering en we zijn heel blij met de Lummel lamp! Staat te pronken in ons kantoor.

Snelle levering.

Reactie UrbinDesign:

Wat fijn om te lezen, dank voor uw feedback, het maakt mij natuurlijk wel enorm nieuwschierig.

Eileen

Fijn geholpen, super vriendelijke eigenaar, heeft ons een prachtige bank geleverd. Wat een service.

Heel fijne service, bank geleverd en in elkaar gezet, karton en alle rommel weer meegenomen. TOP SERVICE van UrbinDesign

Roijmans

Ik heb geen positief nieuws voor U. Want waar blijft mijn gbestelde NEON WOLK KREEG IK KAPOT. AAN GELEVERD , retour gestuurd met de IJsco.( blauw ) maar had een witte besteld maar die is heel... Ik heb geen positief nieuws voor U. Want waar blijft mijn gbestelde NEON WOLK KREEG IK KAPOT. AAN GELEVERD , retour gestuurd met de IJsco.( blauw ) maar had een witte besteld maar die is heel goed vervangen door U , maar van de NEON. WOLK hoor ik niets meer Koppel dat terug naar de klant wat e aan de hand is. Nu weet ik helemaal niet waar deze blijft Ik hoor je reactie graag. B.v.d. Jan Roijmans boegent 82 5541 TH. Reusel Nb. Groet jan

Reactie UrbinDesign:

Beste Jan, bedankt voor uw feedback.... wat vervelend dat u zo laat reageerd, dat u uw pakket niet ontvangen heeft, we hebben er beide veel energie ingestoken om dit tot een goed eind te brengen en... Beste Jan, bedankt voor uw feedback.... wat vervelend dat u zo laat reageerd, dat u uw pakket niet ontvangen heeft, we hebben er beide veel energie ingestoken om dit tot een goed eind te brengen en u van een nieuwe wolk te voorzien! Ik ben er dan ook vanuit gegaan dat u na 3 weken niet gereageerd te hebben daty de wolk allang aan uw muur hangt.
Wel jammer dat u niet even de tijd heeft genomen om te bellen naar ons, dan hadden wij dit ter plekke op kunnen lossen, nu hebben wij een slechte feedback terwijl u weet dat we er alles aan gedaan hebben. Dat het pakket bij of door Post.nl is verdwenen is de grootstwe domper. Ik heb u gevraagd uw feedback aan te passen u vanmorgen rond 10 uur een mail gestuurd, gebeld en beloofd uw geld retour te storten en teven een link gestuurd waar u d ewolk opnieuw kunt bestellen aangezien deze nu (momenteel) is uitverkocht.
Ondanks de vele vragen, bellen - mkaiilen heeft u duw feedback niet aan kunnen passen en ons een nieuw feedback gegeven van een 10 dank daarvoor, ondans de hoge score van 10 zal uw oude faadback ons nog steeds een 5 geven.
Ik hoop u ondanks alle handelingen graag terug te zien in onze webwinkel of winkel.
Wij vwaarborgen een hoge service zowel tijden of na de bestelling.
Ik wens u een fijne da.
Met vriendelijke groet UrbinDesign

Jan Roijmans

Mijn geld retour gekregen na ??

Ger

Prettig contact, snelle respons. Goede afspraak gemaakt en nagekomen.

Prettig contact, snelle respons. Goede afspraak gemaakt en nagekomen.

Diana Tanis

Ons bestelde artikel was bij ontvangst helaas gebroken. Via de mail kregen wij heel snel bericht dat er kosteloos een nieuw artikel zou worden opgestuurd. Heel klantvriendelijk en een super service... Ons bestelde artikel was bij ontvangst helaas gebroken. Via de mail kregen wij heel snel bericht dat er kosteloos een nieuw artikel zou worden opgestuurd. Heel klantvriendelijk en een super service zou ik zeggen.

n.v.t.

Zeer goed

snelle levering

Ger

Overzichtelijke website, veel keus.
Correcte en snelle correspondentie.
Aflevermoment in gezamenlijk overleg overeengekomen.

Zie ervaring;>)