Lyz Dapper Tattoo

Mooie spullen en goede service!

Ik had 2 kussens besteld via internet, de stof was echter iets anders dan ik had gedacht, ik heb gebeld en mocht ze retourneren. Volgende keer ga ik in de winkel langs , dat is toch handiger /leuker. In ieder geval top dat ik ze mocht terug sturen.

Denise Notermans

Mijn ervaringen zijn super goed te noemen. Gave retro meubelen. In de ochtend besteld en bij toeval de zelfde middag al thuis bezorgd en ook nog in elkaar gezet. Wat een topper

Eenvoudig te bestellen. Zeer aparte leuke collectie. Zeer goede contact momenten. Persoonlijk! Prima prijs

Hetty

Super leuke winkel en webshop. Kan hier altijd slagen voor wat leuks.

Goede communicatie. Snelle levering.

Connie

Niet best: ik denk op tijd te bestellen zodat ik het aan mijn dochter kadootje kan doen op haar verjaardag (4 april), dan krijg je PAS NA BETALING de melding dat ivm vakantie verzending na 5 april...

Geen idee, bestelling nog steeds niet binnen

Joost

Hier een kast gekocht. Bij levering blijken de deurtjes krom. Ze geven vervolgens niet thuis. Waardeloos bedrijf.

Suzanne

Altijd mooie dingen te koop!

Heeft mij goed op goed hoogte gebracht van de levertijd ivm vakantie.

Dubbeldam

Op hun vakantie werd ik ook nog prima geholpen fijn bedrijf ga ik meer heen

Silvia

Ondanks dat ze een paar dagen op vakantie waren prima op de hoogte gehouden van de levertermijn van mijn bestelling.

Reageerde snel op mijn vragen via de mail. Zelf terwijl ze op vakantie waren. TOP!!

Dirk Groen

Bij aankomst danspoppetje bleek deze stuk te zijn.
bij contact werd het poppetje direct zonder zeuren vervangen.

top!!!!

Stany Van Hoof

Mooie webdesign, keuze uit exclusieve items

Snelle levering en afhandeling