Klomp

Prettige kennismaking via telefoon goed geholpen en advies en snelle bezorging en het product is prachtig

Ino van den berg

Goed contact over product. Sneller geleverd dan verwacht.

Goed contact.

Betty

Mijn gesprek met de verkoper was kort, maar hij was erg behulpzaam en heeft mij zelfs foto's gestuurd van een alternatief.

BIo Serv

Betrouwbaar, keurige orderopvolging en vlotte levering.

mooie webshop

Tom

Snelle levering, goede prijzen, uitgebreid aanbod

Snelle levering, goede prijzen, uitgebreid aanbod

Reactie UrbinDesign:

Dank je wel Tom, gelukkig alles goed aangekomen. Was best nog even tricky i.v.m. de doos en artikelen.

David

Weet ik iet

Pouwels

Levering was niet helemaal vlekkeloos verlopen, de klantenservice gaf de schult aan post nl maar daar was het helaas ook klaar mee.
Dat is jammer omdat wij nuet kapotte spullen zitten en...
Dat is jammer omdat wij nuet kapotte spullen zitten en urbin het moest oplossenn

Els

Gebruiksvriendelijke website. Correcte levering.

Peusens

Hele mooie producten, alleen bij de levering ging het fout. Ik betaalde €2,50 extra om mijn bestelling op een gekozen moment te laten leveren maar mijn bestelling kwam 2 dagen eerder en werd bij de... Hele mooie producten, alleen bij de levering ging het fout. Ik betaalde €2,50 extra om mijn bestelling op een gekozen moment te laten leveren maar mijn bestelling kwam 2 dagen eerder en werd bij de buren afgeleverd( gelukkig waren die thuis). Foutje van UrbinDesign of Postnl ??

Streefkerk

Prima.
Snelle levering.
Goed werkend track and tracé systeem

Reactie UrbinDesign:

Wat fijn om te lezen want er is nog niet zolang een update geweest binnen ons platform, betreft, pakket afhalen op locatie, kies zelf een datum ect. Het heeft even niet gewerkt naar behoren dus dit... Wat fijn om te lezen want er is nog niet zolang een update geweest binnen ons platform, betreft, pakket afhalen op locatie, kies zelf een datum ect. Het heeft even niet gewerkt naar behoren dus dit doet mij erg goed, fijn weekend ;-)