Peter

Wegblijven! Lamp gekocht en na tweede klacht over krassen en stukjes uit de lak te horen gekregen dat je geen garantie krijgt op online aankopen en dat dat zo hoort. Of ik anders maar contact op kan... Wegblijven! Lamp gekocht en na tweede klacht over krassen en stukjes uit de lak te horen gekregen dat je geen garantie krijgt op online aankopen en dat dat zo hoort. Of ik anders maar contact op kan nemen met Dutchbone zelf als ik garantie wil.
Dat is bij wet anders geregeld. Deze man weet daarnaast totaal niet hoe hij met klanten om moet gaan. Zeer slecht bedrijf.

Fien Soete

Prima klantenservice! Vlotte communicatie!

Prima klantenservice! Vlotte communicatie!

M.J.W. . Steinmeijer

Leuke spullen en super snelle bezorging

Iris Verhoeff

Ervaring helemaal goed! Leuk dressoir besteld. Service was top!

Super klantvriendelijk en goede service!
Zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Richard van Slingerland

Produkt was snel beshikbaar, voldeed aan verwachting en mooie prijs

Snelle persoonlijke levering

Kelly

Prima service, prettig contact!
let op dat bezorgkosten apart berekend worden, dit staat wel vermeld op de website maar valt tijdens het afrekenen niet heel duidelijk op.

Fijne communicatie

Stuger

Snel gekeverd

Tamarinde

Het pakketje heeft beetje vertraging, producten nog niet ontvangen.

Leuke producten.

van Dijk

Goede indruk, leuke artikelen

Meneer belde, toen de betaling niet doorkwam door storing een dag later om te vragen of ik t artikel nog wilde. Hij hield er een apart omdat er nog maar 2 van waren! Fantastisch !

Chiara cotogni

Goed service en heel vriendelijk

goede service via telefoon met extra korting voor de bestelling. Oplevering was ook geplan buiten standard werk uren (het was rond 19u).

Jammer dat winkel dicht gaat. Dit was wel een...

Jammer dat winkel dicht gaat. Dit was wel een mooie plek om spullen te gaan kijken en kopen.