Gaby Draper

Prima levering, wij dachten dat de kast gemonteerd geleverd werd!!! ( stond niet vermeld op de site).Maar helaas het was een bouwpakket. Maar met een prima beschrijving. Dus het in elkaar zetten... Prima levering, wij dachten dat de kast gemonteerd geleverd werd!!! ( stond niet vermeld op de site).Maar helaas het was een bouwpakket. Maar met een prima beschrijving. Dus het in elkaar zetten verliep voorspoedig. En graag even vermelden bij aankoop onder €500,- dat er verzendkosten gevraagd wordt. Juist ook als het een aanbieding betreft die normaal boven de €500,- kostte. Verder alles oké 👍🏻

Snelle correcte levering😃👍🏻

Cecile

Ik heb twee dashboard poppetjes besteld en 2 dagen later werd het bezorgd. Alles is prima verlopen.

JH van Helvoort

Prachtige slaapbank van Innovation Living gereserveerd en zeer snel afgeleverd. We zijn er blij mee!

Meedenkend, vriendelijk en correct.

S. Sonneveldt

We hebben twee lampen gekocht. Een hang lamp en een staande lamp. De hang lamp in de winkel opgehaald en de staande lamp via de website besteld samen met een canvasdoek.
We zijn erg...
We zijn erg vriendelijk geholpen en kregen goed advies.

Enthousiast en zeer vriendelijk.
Leuk gevarieerd en verrassend aanbod.
Goede service.
Webwinkel ook prima.

C. van Rooij

Snel geleverd, maar verkeerde kleur planken. Eigen fout, niet goed gekeken. Contact gehad, vriendelijk en meteen opgelost. Goeie planken snel geleverd, top service!

Uitstekende service!

E. Hertogs

Eerst keer besteld bij UrbinDesign
Snelle levering, alles goed verpakt...dik tevreden

Snelle levering, alles goed verpakt

Elma Hertogs

Snelle levering, hele goede service.
Ik ga beslist nog een keer wat bestellen..top

Wat ik besteld had, was breekbaar maar door het product goed te verpakken..heel afgeleverd

Hutsebaut Mick

Mooie overzichtelijke website. Eenmaal een keuze gemaakt is de levering ook naar Belgie goed verlopen. Ik ben zeer goed op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevond.
De producten zijn...
De producten zijn kwalitatief van een goede kwaliteit.

De goede service!!

Ten aanzien van de reactie: “Reactie UrbinDesign: Ter compensatie, gratis bezorgd, excuus voor de langere levertijd.
Hartelijk dank voor...
Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign”.
Hartelijk dank voor het gebaar, erg netjes.

Hartelijk dank voor...
Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign”.
Hartelijk dank voor het gebaar, erg netjes.

Tafel gekocht, communicatie was okay, levertijd was helaas erg lang.

Mooi product, redelijke communicatie

Reactie UrbinDesign:

Ter compensatie, gratis bezorgd, excuus voor de langere levertijd.
Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign