Elma Hertogs

Snelle levering, hele goede service.
Ik ga beslist nog een keer wat bestellen..top

Wat ik besteld had, was breekbaar maar door het product goed te verpakken..heel afgeleverd

Hutsebaut Mick

Mooie overzichtelijke website. Eenmaal een keuze gemaakt is de levering ook naar Belgie goed verlopen. Ik ben zeer goed op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevond.
De producten zijn...
De producten zijn kwalitatief van een goede kwaliteit.

De goede service!!

Ten aanzien van de reactie: “Reactie UrbinDesign: Ter compensatie, gratis bezorgd, excuus voor de langere levertijd.
Hartelijk dank voor...
Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign”.
Hartelijk dank voor het gebaar, erg netjes.

Hartelijk dank voor...
Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign”.
Hartelijk dank voor het gebaar, erg netjes.

Tafel gekocht, communicatie was okay, levertijd was helaas erg lang.

Mooi product, redelijke communicatie

Reactie UrbinDesign:

Ter compensatie, gratis bezorgd, excuus voor de langere levertijd.
Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign

Bieke Casteleyn

Heel goeie service, vlotte communicatie

het produkt is zoals omschreven

Jessy

1ste ervaring zeer goed

Snelle levering en goederen goed en veilig verpakt

Kathinka

Tevreden. Ik belde om 16.45 (na de sluitingstijd) of het nog mogelijk was om een bestelling de volgende dag te laten leveren. Een vriendelijke dame gaf aan dat ze dat wel wilde regelen en zo gezegd... Tevreden. Ik belde om 16.45 (na de sluitingstijd) of het nog mogelijk was om een bestelling de volgende dag te laten leveren. Een vriendelijke dame gaf aan dat ze dat wel wilde regelen en zo gezegd zo gedaan. Super top!!

Geerling

Geweldig product, netjes ontvangen, goed op de hoogte gehouden en vakkundig geleverd. We zijn dol blij met onze nieuwe bank van Innovation Living

Aanrader

Francis Arthur

Voor mijn retro design van de woonkamer kan ik hier mooie spullen vinden.

Goed verpakt, snelverzonden, mooi design, vriendelijke mensen

e.t.b.kuiper

Top