Smits

Slecht!! Een aankoop gedaan van 2 wekkers. Een was bedoeld als kado voor mijn nichtje, en een was voor onze zoon omdat hij al lang zo'n type wekker wou hebben. Op de dag van de levering kom ik... Slecht!! Een aankoop gedaan van 2 wekkers. Een was bedoeld als kado voor mijn nichtje, en een was voor onze zoon omdat hij al lang zo'n type wekker wou hebben. Op de dag van de levering kom ik erachter dat er een bedrag terug is gestort op mijn rekening. Na een telefoontje blijkt dat ze niet meer voorradig waren, en hebben zij dus het besluit genomen om mijn bestelling deels te annuleren, en een wekker uit de showroom te halen en die in een aparte doos te verpakken. Nu zou ik dus de wekker die in een oude verslete en compleet dicht geplakte doos zit als kado aan mijn nichtje moeten geven, en na 3 weken een nieuwe bestelling moeten plaatsen om de 2e wekker te mogen ontvangen. 2x verzend kosten betalen en geen korting over de wekker die uit de showroom komt... Ik vind dit zeer triest, normaal gesproken zou je een back order moeten plaatsen, en in het geval van een showroom artikel op z'n minst moeten vragen of ik hier mee akkoord zou gaan. Het bedrag wat terug gestort is was enkel het aankoop bedrag voor een wekker. Dus ik zou de volle mep moeten betalen voor een wekker die uit de showroom komt, in niet eens de originele doos meer zit. verzendkosten betalen voor het opsturen van een wekker, en dit na een paar weken nog een keer... Nogmaals ik vind dit zeer zeer slecht, dit soort dingen hoor je te bespreken met de klant, alvorens je zo'n besluit maakt

Hebben ze niet!!

Reactie UrbinDesign:

Beste de heer Smit, erg vervelend om te lezen.
Wij hebben inderdaad u maar 1 ipv 2 wekkers verstuurd en u en het geld retour gestort van de 2e wekker die niet leverbaar was.
Normaal...
Beste de heer Smit, erg vervelend om te lezen.
Normaal gesproken nemen wij altijd even telefonisch contact op om dit te bespreken. Helaas had u geen telefoonnummer ingevuld en nu blijkt dat wij een beslissing genomen hebben. U heeft niet twee keer verzendkosten hoeven te betalen. Aangezien wij u een retouretiket toegestuurd hebben en uw geld retour zullen storten zodra de wekker weer bij ons binnen is. Ons excuus voor de extra handelingen.
Met vriendelijke groet Urbin & Astrid.

francois vatel

Goede ervaring, vriendelijk. Denken mee. snelle service

met 1 telefoontje nog een keer de neonletters besteld, de volgende dag de factuur binnen. hierdoor kon alles snel geregeld worden.

PASCALE DE MEYER

Vlotte bestelling en betaling. Enkel de levering (is uiteraard een ander bedrijf...) viel me wat tegen... pakje werd gewoon aan de voordeur gedropt omdat ik niet thuis was... logischerwijs mag je... Vlotte bestelling en betaling. Enkel de levering (is uiteraard een ander bedrijf...) viel me wat tegen... pakje werd gewoon aan de voordeur gedropt omdat ik niet thuis was... logischerwijs mag je toch een kaartje in de bus verwachten met mogelijkheid om pakketje zelf af te halen bij de post of ander afhaalpunt....

Gaby Draper

Prima levering, wij dachten dat de kast gemonteerd geleverd werd!!! ( stond niet vermeld op de site).Maar helaas het was een bouwpakket. Maar met een prima beschrijving. Dus het in elkaar zetten... Prima levering, wij dachten dat de kast gemonteerd geleverd werd!!! ( stond niet vermeld op de site).Maar helaas het was een bouwpakket. Maar met een prima beschrijving. Dus het in elkaar zetten verliep voorspoedig. En graag even vermelden bij aankoop onder €500,- dat er verzendkosten gevraagd wordt. Juist ook als het een aanbieding betreft die normaal boven de €500,- kostte. Verder alles oké 👍🏻

Snelle correcte levering😃👍🏻

Cecile

Ik heb twee dashboard poppetjes besteld en 2 dagen later werd het bezorgd. Alles is prima verlopen.

JH van Helvoort

Prachtige slaapbank van Innovation Living gereserveerd en zeer snel afgeleverd. We zijn er blij mee!

Meedenkend, vriendelijk en correct.

S. Sonneveldt

We hebben twee lampen gekocht. Een hang lamp en een staande lamp. De hang lamp in de winkel opgehaald en de staande lamp via de website besteld samen met een canvasdoek.
We zijn erg...
We zijn erg vriendelijk geholpen en kregen goed advies.

Enthousiast en zeer vriendelijk.
Leuk gevarieerd en verrassend aanbod.
Goede service.
Webwinkel ook prima.

C. van Rooij

Snel geleverd, maar verkeerde kleur planken. Eigen fout, niet goed gekeken. Contact gehad, vriendelijk en meteen opgelost. Goeie planken snel geleverd, top service!

Uitstekende service!

E. Hertogs

Eerst keer besteld bij UrbinDesign
Snelle levering, alles goed verpakt...dik tevreden

Snelle levering, alles goed verpakt