Paul van Caspel

Neem mijn woorden en kritiek terug, Astrid van Urbin heeft alles netjes geregeld en geld is op mijn rekening gestort.

Alerte reactie op mijn schrijven!

Renate

Al jaren prima ervaringen en leuk assortiment door de jaren heen. Goede website.

Zeer betrouwbare winkel . Denken met je mee en geven goede tips. Zijn leuke enthousiaste mensen.

Judith

Mooie sierkussens! Heerlijk tropisch en zomers.

Snelle levering.

M. Blokker

Vlotte levering

Mooie website en zeer snelle levering van de bestelde producten

Petra

SUPER!!
SUPER!!
Ik heb afgelopen week een bank en een salontafel besteld. Na fijn contact besloten het te laten bezorgen (Dat ik op de 2e etage woon was geen enkel probleem en alles is ook netjes naar bouwen gesjouwd)
De meubels waren goed en proffesioneel verpakt, optijd bezorgd en precies zo als beschreven op de site.
UrbinDesign bedankt!

Prijskwaliteit
Service

Arno en Nicole

Top!

We waren al een tijdje op zoek naar mooie designstoelen bij onze eettafel, via de site zagen we ze dus snel naar de winkel in Vlaardingen.
De stoelen stonden in de opslag...
Top!

De stoelen stonden in de opslag werd ons verteld, onder het genot van een bakkie koffie reed de eigenaar snel op en neer om ons de stoelen te leveren.
Kijk dat is service, uitgebreid de tijd nemen voor je klant en daar moeite voor doen.
Leuke winkel trouwens, aardige luitjes de eigenaren.

Snelle service, veel kennis van producten, leuke winkel, mooie goede uitgebreide website.

Smits

Slecht!! Een aankoop gedaan van 2 wekkers. Een was bedoeld als kado voor mijn nichtje, en een was voor onze zoon omdat hij al lang zo'n type wekker wou hebben. Op de dag van de levering kom ik... Slecht!! Een aankoop gedaan van 2 wekkers. Een was bedoeld als kado voor mijn nichtje, en een was voor onze zoon omdat hij al lang zo'n type wekker wou hebben. Op de dag van de levering kom ik erachter dat er een bedrag terug is gestort op mijn rekening. Na een telefoontje blijkt dat ze niet meer voorradig waren, en hebben zij dus het besluit genomen om mijn bestelling deels te annuleren, en een wekker uit de showroom te halen en die in een aparte doos te verpakken. Nu zou ik dus de wekker die in een oude verslete en compleet dicht geplakte doos zit als kado aan mijn nichtje moeten geven, en na 3 weken een nieuwe bestelling moeten plaatsen om de 2e wekker te mogen ontvangen. 2x verzend kosten betalen en geen korting over de wekker die uit de showroom komt... Ik vind dit zeer triest, normaal gesproken zou je een back order moeten plaatsen, en in het geval van een showroom artikel op z'n minst moeten vragen of ik hier mee akkoord zou gaan. Het bedrag wat terug gestort is was enkel het aankoop bedrag voor een wekker. Dus ik zou de volle mep moeten betalen voor een wekker die uit de showroom komt, in niet eens de originele doos meer zit. verzendkosten betalen voor het opsturen van een wekker, en dit na een paar weken nog een keer... Nogmaals ik vind dit zeer zeer slecht, dit soort dingen hoor je te bespreken met de klant, alvorens je zo'n besluit maakt

Hebben ze niet!!

Reactie UrbinDesign:

Beste de heer Smit, erg vervelend om te lezen.
Wij hebben inderdaad u maar 1 ipv 2 wekkers verstuurd en u en het geld retour gestort van de 2e wekker die niet leverbaar was.
Normaal...
Beste de heer Smit, erg vervelend om te lezen.
Normaal gesproken nemen wij altijd even telefonisch contact op om dit te bespreken. Helaas had u geen telefoonnummer ingevuld en nu blijkt dat wij een beslissing genomen hebben. U heeft niet twee keer verzendkosten hoeven te betalen. Aangezien wij u een retouretiket toegestuurd hebben en uw geld retour zullen storten zodra de wekker weer bij ons binnen is. Ons excuus voor de extra handelingen.
Met vriendelijke groet Urbin & Astrid.

francois vatel

Goede ervaring, vriendelijk. Denken mee. snelle service

met 1 telefoontje nog een keer de neonletters besteld, de volgende dag de factuur binnen. hierdoor kon alles snel geregeld worden.

PASCALE DE MEYER

Vlotte bestelling en betaling. Enkel de levering (is uiteraard een ander bedrijf...) viel me wat tegen... pakje werd gewoon aan de voordeur gedropt omdat ik niet thuis was... logischerwijs mag je... Vlotte bestelling en betaling. Enkel de levering (is uiteraard een ander bedrijf...) viel me wat tegen... pakje werd gewoon aan de voordeur gedropt omdat ik niet thuis was... logischerwijs mag je toch een kaartje in de bus verwachten met mogelijkheid om pakketje zelf af te halen bij de post of ander afhaalpunt....